13. Where is she?

279 28 2
                                    

Deň interview:

Pohľad Harry:

Dnes svet oficiálne spozná moju sestru Becku. Všetci sme od rána nervôzny, ako to celé dopadne. Práve vchádzme do miestnosti kde bude interview. Bolo tam 12 mikrofônov, pre každého 1. Sedeli sme: Soph, Liam, Zayn, Pezz, El, Louis, Niall, Em, Sar, Ja, Becka, Gemma. ,,Takže môžeme začať s otázkami." povdal Liam a novinári sa začali prekrikovať. ,,Tretí rad, štvrtý z prava." povedal Niall. ,,Kto je slečna Rebeca Nathalie Smith?" ,,Rebeca je moja sestra, teda dvojča a spoznal som ju len včera vďaka Gemma." odpovedal som. ,,Poďme ďalej. Prvý rad, pán v strede." povedal Liam. ,,Ako je to so vzťahmi Nialla a Harryho?" ,,Ja som s tu prítomnou Sarah New a Niall je alone." povedal som. ,,Čiže Larry nie je skutočný?" ,,Nie." (Opäť sa osprevedlňujem všetkým Larry shippers ;-) ) odpovedali sme všetci zborovo. ,,Štvrtý rad, tretí z ľava." povedala Pezz. ,,Ako je to so vzťahmi všetkých členov?" ,,Zayn je s Perrie, ja som s Eleanor, Liam je so Soph, Harry je so Sar a Niall je alone." povedal Louis. Padlo ešte veľa ďalších otázok. ,,Posledná otázka." povedal Paul. ,,Ako je to medzi Niallom a Em?" ,,Nijako. Sme len najlepší kamaráti." povedala Em. Keď interview skončilo, išli sme sa všetci najesť do Nandos'.


V Nandos':

Pohľad Sar:


Vidím tu Thomasa v dosť zlom stave. Nesmie sa stretnúť s Em. Nedopadlo by to dobre.


Pohľad Em:


Po interview sme sa išli najesť do Nandos'. Čakali sme na naše jedlo a pritom sme sa rozprávali. ,,Idem na WC." povedala som. ,,Dobre." Vykonala som svoju potrebu a opláchla si tvár. Dnes toho na mňa bolo moc. Bolo mi ľúto všetkým hovoriť, že medzi mnou a Niallom nič nie je. Cítila som sa ako ked

EVERYTHING CAN BECOME A REALITY ( One Direction FF SK )Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt