2. Nákupy, nákupy a znova nákupy

541 36 0
                                    

Z pohľadu Em:

Takže, na plese sme so Sarah neboli dlho. Pre nás dve tam bola až príliš veľká nuda, pretože my dve nemáme priateľa. Raz nás prišiel zavolať triedny šprt na tanec ale slušne sme ho odmietli. Boli sme už veľmi unavené a tak sme sa boli zo všetkými rozlúčiť. ,,Sar nechceš u nás prespať?" spýtala som sa jej keď sme odchádzali z plesu. ,,Rada by som ale nemám u Vás oblečenie.'' ,,Aha tak dobre. Ráno si napíšeme, OK?'' ,,Dobre tak zajtra. Ahoj.'' ,,Ahoj.'' Rozlúčili sme sa a išli každá svojim smerom. Zajtra ideme na nákupy vecí do Londýna jupí.

Ráno:

Práve som sa zobudila. Sar mi napísala SMS:

S: Dobré ráno, nezobudila som ťa?

E: Nie, v poho. Už som hore. Čo je také nutné, že mi píšeš o 8:30 ráno?

S: Kedy a kde sa stretneme?

E: Čo? O čom hovoríš?

S: Ideme na nákupy vecí do Londýna. Zabudla si?

E: Áno. Úplne som na to zabudla. Navrhujem o 10:00 u mňa.

S: Okik. O 10:00 u teba. Teším sa. Pá pá :-)

E: Aj ja sa teším. Pá pá :-*

A sme dohodnuté. Už sa neviem dočkať.

Z pohľadu Sar:

Konečne nákupy. Som na nich jemne závislá. Teraz čakám na Em pred jej domom. ,,Ahoj Sar.'' ,,Ahoj Em.'' pozdravili sme sa a nastúpili sme do auta. Keď sme prišli pred centrum sme sa ako šialené rozbehli do vnútra. ,,Takže kam pôjdeme ako prvé?" spýtala sa ma Em. ,,Navrhujem TALLY WEIJL." ,,Som za.''

Po 3 hodinách:

,,Sar poďme si dať ešte Bubbleloggy a McDonald. Som veľmi hladná, smädná a unavená. Potom môžeme ísť k nám chystať na rozlúčkový večierok. OK?" opýtala sa ma Em. ,,OK.'' povedala som jej.

Doma - večer:
Z pohladu Em:

Teraz sme ešte len dokončili so Sar prípravy na oslavu. Sar tu bude spať. Na párty sme pozvali iba našu rodinu, lebo so susedmi sa bavia väčšinou iba naši rodičia a ako som už spomínala moc spolužiakov (teda vlastne žiadny spolužiaci) sa s nami nerozprávajú, pretože niesme ako oni. Párty bude u nás, pretože máme väčší dom ako Newovci.

Dúfam, že sa Vám táto kapitola páčila. Predsa len som začiatočník. 1D sa tam objavia cca v 5. kapitole tak to skúste vydržať. Dúfam, že sa vám táto story páči. Prosím kludne mi napíšte do komentárov čo by som mohla/mala zmeniť, či sa vám story páči alebo nie. A prosím vote. Ďakujem. Nebudem písať dlhé reči, pretože viem, že občas je to nudné a málokto si to prečíta. Barča :-)

EVERYTHING CAN BECOME A REALITY ( One Direction FF SK )Where stories live. Discover now