10. This is my new girlfriend Maya Pearce.

316 26 0
                                    

Po týždni:

Pohľad Sar:

Little Mix nakoniec s nami na chatu nepôjdu, pretože majú voľno a chcú byť s rodinou. Samozrajme Pezz, Soph a El idú.

Na chate:

(Stále pohľad Sar)

,,Takže, mám tu 7 izieb. 5 pre vás a 2 pre nás. Tých 5 je 2-lôžkových a my máme jednu 2-lôžkovú a jednu 3-lôžkovú. Tak sa rozdelte." povedal nm Luke. El bola s Louisom, Soph s Liamom, Pezz so Zayneem, ja s Hazzom a nakoniec Em s Niallom. Inak to nevyšlo ale Luke ich ubezpečil, že postele sa dajú oddeliť aj spojiť a jedna už oddelená ostala z minula. Aj keď sa mi zdalo, že Niallovi by nevadilo keby mali spojené postele, skôr bol rád.

Po 2 hodinách:

Pohľad Niall:

Keďs sme sa dovybalovali, išli sme všetci do spoločenskej miestnosti alebo "obývačky". ,,Takže, čo chcete robiť ?" spýtal sa Ash. ,,Navrhujem ......" začal Zayn ale Louis mu skočil do reči a vykrikol: ,,Fľašu !!!!!!!!!" ,,No jasné. To by nebol Tomlinson, keby nechcel hrať fľašu." povedal Liam. ,,Napadá ťa niečo iné Payne?" spýtal sa ho Louis. Liam mlčal. ,,Fajn. Hráme fľašu." povedal som. Prvá točila Em a padlo to na Sar. ,,Pravda alebo úloha?" spýtala sa. ,,Pravda." povedala Sar. ,,Nó, takže, spali ste už s Harrym spolu?" spýtala sa. ,,No, spali ako spali." odpovedala jej. ,,Dobre, tak sa ťa o pýtam narovinu. Mali ste už spolu sex ?:" povedalaEm a bola celá nedočkavá, čo jej Sar odpovie. Popravde, tiež ma to zaujímalo, ale netušil som, že práve Em by sa to takto spýtala. A ešte k tomu aj Sar. ,,Nóó....." ,,Nenapínaj." povedala Em nedočkavo. ,,Nie." povedal za ňu Hazz. ,,Ako to? Veď ste spolu už 3 mesiace a 2 týždne." spýtal som sa. ,,Nejdeme na to rýchlo ale pomaly a plynulo, Horan. Nie ako ty!" povedal Hazza. ,,Čooo? Ja, že na to idem rýchlo? Veď ako dlho som ja nikoho nemal. Stále čakám na tú pravú." ohradil som sa. ,,Kľud chalani, len sa tu prosím nepozabíjajte." povedal Liam, ktorý sa nás snažil upokojiť. ,,No OK, teda. Ja už aj tak idem spať. Som vyčerpaný." povedal som. ,,Idem aj ja. Tiež na mňa akosi doľahla únava." povedala Em. ,,No a čo tam asi budú robiť." povedal "nenápadne" Harry s úškrnom. ,,Ja som to počul Harry!" zahučal som. ,,To bol zámer." zakričal naspäť. ,,Dobrú noc." povedal som nasrano. ,,Dobrú!" zakričali všetci zborovo. Keď sme prišli na izbu, sadol som si na postel a Em si sadla ku mne. Po pravde, za ten čas čo sme boli na tour, sme sa dosť zblížili. Sú z nás veľmo dobrý priatelia. ,,To ťa tak rozčúlil Harry?" spýtala sa ma. ,,Hej." vydýchol som. Em ma objala. ,,Lepšie?" spýtala sa ma. ,,Áno. Ďakujem." odpovedal som jej už s úsmevom. Jaj, keby len vedela, čo so mnou robia jej dotyky. ,,Poď, ideme spať." povedala zrazu. ,,Dobre. A nechceš spojiť postele?" spýtal som sa a hneď na to som si v duchu nadával. ,,Rada." povedala potichu a s úsmevom. Bože, ona je tak krásna. "Bože Horan, ty si sa zamiloval." povedal som si v hlave. ,,Už to tak bude." povedal som a asi nahlas, pretože sa Em tvárila dosť čudne. ,,Čo tak bude?" spýtala sa ma. ,,Nič, len som premýšľal." povedal som jej a lahol som si. ,,Mám Ťa rada Niall. Si môj najlepší kamarát." povedala. Keď to povedala, zosmutnel som. Iba kamarát. ,,Aj ja Ťa mám rád." povedal som a pomyslel som si "Viac než si myslíš." ,,Dobrú Em." ,,Dobrú Niall."

Ráno:

Pohľad Em:

Zobudila som sa s hlavou na Niallovej hrudi. Povzdychla som si. Mám pocit, že k Niallovi cítim niečo viac ako kamarátstvo ale bojím sa, že on to tak necíti.

***********************************************************************

,,Ľudia, prosím o chvýľku pozornosti." povedal nám Luke. ,,Chcel by som Vám niekoho predstaviť." Zrazu prišla celkom pekná bruneta. ,,Toto je Maya Pearce, moja priateľka." ,,Ahojte." pozdravila a usmiala sa na nás Maya. ,,Ahoj." pozdravili sme ju zborovo. Zvyšok dňa sme presedeli pri televízií, hrali sme hry a nakoniec sme od vyčerpania iši všetci spať.

Takže nová časť v rekordnom čase. V prvom rade Vám chcem poďakovať za 459 reads, 63 votes a 20 komentárov (aj s mojimi). Viem, že pre niekoho to je málo ale pre mňa je to dosť a patrí Vám odo mňa veľké ĎAKUJEM. Je tu nová postava Maya, ktorú si môžete predstaviť ako Arianu Grande. Dúfam, že sa Vám kapitolka páčila a zanecháte mi nejaký pekný komentár (samozrejme príjmem aj kritiku) alebo aspoň vote :-)

Barča :-)

EVERYTHING CAN BECOME A REALITY ( One Direction FF SK )Where stories live. Discover now