17. Mullingar

209 19 2
                                    

Pozn. autorky: Veľmi vám ďakujeeem za 1,14K prečítaní. Moc si to vážim. Užite si časť. Za chyby sa ospravedlňujem.

Pohľad Em:

Keď sme prišli do Mullingaru, nevedela som sa prestať pozerať von z okna. Niall si to asi všimol, pretože sa ma hneď spýtal: ,,Páči sa ti tu ?" ,,Áno, je to tu nádherné." ,,Ó, ďakujem," povedal Niall ako keby bol on pánom Mullingaru. Po necelých 15 minutách sme zastavili pred krásnym domom. ,,Toto je ono?" spýtala som sa neveriaco. ,,Áno." ,,Je to úžasné."

Keď sme prišli k dverám, Niall zaklopal. Otvoril nám nejaký muž, ktorý sa dosť podobal na Grega. Veď prečo by sa nepodobal, keď to bol Greg. A ja si hovorím fanúšička One Direction. ,,Greg," povedal Niall a objal Grega. ,,Niall. A toto je kto?" spýtal sa Nialla Greg a premeriaval si ma pohladom. Cítila som sa dosť nepríjemne. ,,Toto je moja priateľka, Emma," predstavil ma Niall. ,,Teší ma," konečne som niečo povedala aj ja. ,,Aj mňa teší. Ja som Greg. Poďte ďalej, mama vás už očakáva."

Keď sme sa s Gregom privítali, išli sme si sadnúť do obývačky. ,,Mami, oci, Denise, toto je moja priateľka Emma Sunshine. Emma toto sú moji rodičia Maura a Bobby a toto je Denise, Gregova priateľka a toto malé chlapčiatko je ich syn Theo. ,,Dobrý deň." ,,Ach Emma, tikaj mi prosím. Som Maura." ,,Dobre teda. Budem sa snažiť," povedala som s úsmevom. ,,Tak a ja som Bobby." ,,Dobre."

Tak a máte tu novú časť. Známky som si úspešne poopravovala a tak mám nový telefón, čiže nové časti budú dúfam častejšie a tiež by mali byť aj z dôvodu, že budú prázdniny . Je síce kratšia, má len 212 slov bez poznámky autorky, ale je tu ☺.
Ak vám nevadia moje kecy, tak si môžete prečítať toto . Včera sme boli na koncoročnom výlete vo Viedni. Bolo tam úžasne. Najprv sme boli v čokoládovni v Kittsse (nwm či som to napisala dobre alebo nie tak ak je to zle tak prepáčte ) a tam sme si pozreli film, urobili menšiu prehlidku (bolo to celkom krátke a nudné, pretože stroje boli vypnuté ☺ tým ale nechcem nikoho odradiť) a potom sme si mohli niečo kúpiť v obchodíku kde boli výrobky priamo od nich. Odtial sme išli na MariaHilfer Straße, kde sme mali celkom krátky rozchod a odtial sme išli do nejakého zábavného parku a vedľa neho bolo aj Madam Tussauds a to bolo asi najlepšie z celého výletu. Boli tam aj One Direction . Tá fotka je priamo z Madam Tussauds. So spolužiačkami sme si mysleli, že sú len v Londýne a keď sme prišli na koniec trasy, tak sme ich tam objavili. Bolo to úplne nádherné, len na Louisa svietilo svetlo . Potom sme boli ešte v BA v Avione, pretože sme mali ešte cca 2 hodiny čas do príchodu domov. Bolo to úžasné ale už dosť písania. Tá poznámka je dlhšia ako celá časť.

Votes a komenty potešia.

Barča ☺

EVERYTHING CAN BECOME A REALITY ( One Direction FF SK )Where stories live. Discover now