Takže ahojte. Som tu zase a mám pre vás opäť niečo nové. Začala som prekladať príbeh od Niall129, ktorý nájdete na mojom profile. Volá sa Not An Easy Life. Časti tam budú tak raz až dva krát za mesiac aby som sa mohla venovať aj mojim príbehom.
Moje príbehy:
Everything can become a reality (Niall Horan and Harry Styles ff)
Dve najlepšie kamarátky zo Slovenska so snom ísť bývať do Anglicka. Po príchode do Londýna stretnú nových ľudí. Aj slávnych ale aj ľudí zo svojej minulosti. Osud im do cesty k pravej láske nastraží mnoho problémov ale aj množstvo nezabudnuteľných zážitkov. Ako to celé dopadne pre dve najlepšie kamarátky Emmu a Sarah? To sa dozvieš v tomto príbehu.
Together Forever (Louis Tomlinson ff)
On je slávny spevák. Ona obyčajné dievča. V jednu osudnú noc sa ich životy spoja. Osud im však nedopraje byť spolu no jedna vec ich stále spája a bude spájať naveky. Čo sa stane keď sa stretnú? Prečítaj si môj príbeh Together Forever a zistíš viac.
Why?! (Niall Horan ff) DOKONČENÉ
On je slávny spevák, ktorý pochádza z Írska ale momentálne žije v Londýne so svojou skupinou. Ona je obyčajná baba z Bristolu, ktorá pracuje v hoteli so svojou BFF. Čo sa stane ak si začne písať (slávny spevák) Niall Horan s Melanie Thompson? Ako zistia kto je kto? Ako zareaguje Melanie na identitu neznámeho písatela? Bude si chcieť s Niallom Melanie naďalej písať aj keď jeho skupinu z duše nenávidí? To sa dozvieš ak budeš čítať tútu story.
Without fame.. (One Direction ff)
Nové mesto znamená nový život. Nová škola, noví priatelia, nová láska ale aj nové problémy. S týmito slovami sa s nami lúčili rodičia. Ja s mojim bratom (dvojčaťom) a najlepšiou kamarátkou sa konečne po 15 rokoch sťahujeme do Londýna, kde ideme na strednú. Čo však nová stredná a nové mesto prináša? To sa dozvieš keď začneš čítať tento príbeh.
Upozornenie: V tomto príbehu One Direction nie sú slávny.Not An Easy Life (Niall Horan ff)
K tomuto príbehu nenapíšem nič, pretože autorka tiež nenapísala nič. Verím však, že si tento príbeh prečítate a zaujme vás, tak ako zaujal mňa.
Takže toto by bolo zatiaľ všetko na novej časti sa už pracuje.
Barča :)
YOU ARE READING
EVERYTHING CAN BECOME A REALITY ( One Direction FF SK )
FanfictionDve najlepšie kamarátky zo Slovenska so snom ísť bývať do Anglicka. Po príchode do Londýna stretnú nových ľudí. Aj slávnych ale aj ľudí zo svojej minulosti. Osud im do cesty k pravej láske nastraží mnoho problémov ale aj množstvo nezabudnuteľných zá...