Poznámky autorky (hore aj dole) sú dôležité. Prosím prečítať :-). Ďakujem
Pieseň hore je Summer love. V texte new part-u budete mať, že kde si ju máte pustiť. Pri písaní tej určitej časti som ju počúvala a veľmi sa mi tam hodila :-). PS: časť je venovaná Lucyy410 za úžasný cover. Ďakujem Lucy
Pohľad Niall:
,,Musím Ti niečo povedať.",,Čo sa deje Niall??" ,,Počkaj, kým prídeme na miesto. Nebuď netrpezlivá." povedal som so smiechom. ,,Dobre ale aspoň mi povedz či sa mám báť." Zasmial som sa. ,,Nemusíš, ja nehryziem." Em sa usmiala. Oh, jej úsmev je taký cute
Pohľad Em:
Skúsila som to. Neodpovedal. Nevadí, musím sa s tým zmieriť. ,,Niall? Prečo sme v zábavnom parku? A bez ostatných?" ,,Poď ku strelnici, prosím." ON MA IGNOROVAL! ,,Ty ignoruješ to čo poviem?" ,,To by som si nikdy nedovolil Em. Na to ťa mám až moc rád. Prosím odpusť." Pozrel na mňa psím pohľadom. No kto by mu odolal. ,,Dobre." ,,A ideme k tej strelnici?" ,,OK." ,,Jednu strelu na ružu." povedal Ni. Vystrelil nádhernú červenú ružičku. ,,Nech sa páči." ,,Ďakujem. A za čo?" usmiala som sa. ,,Za to, že si." Čo si mám pre pána Jána myslieť. ,,Poďme prosím sem." povedal Ni a ukázal na horskú dráhu. ,,Ni ale ja sa bojím." ,,Neboj sa, som tu s tebou." povedal a sladko sa usmial. No kto by nesúhlasil.
Po horskej dráhe: (pozn. autorky: pustite si pieseň :-) )
,,Horan! Toto si odpykáš :-)." ,,Prečo?" ,,Nenávidim takéto kolotoče." ,,,,Prepáč Em." smutne sa usmial. ,,Posledné odpustenie." ,,Ďakujem." Usmiala som sa. ,,Už mi povieš čo sa deje?" ,,Musíme prísť na konkrétne miesto." povedal Ni. Prišli sme ku krásnemu parku a zastali sme v strede lúky z kvetov. Niall začal. ,,Em." ,,Ni." ,,Od prvej chvýle čo som ťa videl som sa zamiloval. Postupom času som si uvedomil, že je to pravá láska. Láska, na ktorú som tak dlho čakal. Už na chate s 5SOS som myslel na to, aké by to bolo, keby že sme spolu. Milujem Ťa Em a preto sa ťa pýtam: Budeš mojou princeznou?" Došla mi reč. Slzy som mala na krajíčku. ,,Povedz prosím niečo." povedal zúfalo Ni. ,,Áno! Budem tvojou princeznou Ni. Milujem Ťa Niall James Horan."
Pohľad Niall:
Áno. Konečne mám svoju princeznu. Objal som ju a zatočil som sa s ňou. Zasmiala sa. Pobozkal som ju a ona mi bozk opätovala. ,,Kam máš v pláne ísť teraz?" spýtala sa ma Em. ,,No, už asi domov." ,,Dobre. Ale mohli by sme zahrať také malé divadielko." povedala Em. ,,Dobre."
**************************************
,,Dohodnuté?" ,,Dohodnuté." Ani sme sa nenazdali a už sme boli pred vilou. ,,Hlavne nenápadne." povedal som. Em prikývla. (Pozn. autorky: už ju môžete vypnúť ;-) )
Doma:
,,Ahojte. Sme domáááá." zakričal som. ,,No konečne." ozval sa Hazz. ,,A čo taký usmievavý." spýtal sa Liam. ,,Našiel som svoju princeznu." povedal som. Je vysoká, bruneta, pekná, má zmysel pre humor a volá sa Emily." rozplýval som sa. ,,Áno je veľmi milá. A ja som zasa našla svojho princa na bielom koni. Vysoký brunet ale konce má blond. Je úžasný. Hrá futbal ale nie profesionálne, len ako hobby. Volá sa James." dokončila Em. ,,Nie, to nemôže byť pravda." začal Louis. ,, Vy patríte k sebe. Niall, čo si nepamätáš čo si nám povedal, keď Em uniesol Thomas? Citujem: Ak niečo spraví Em, neručím za seba. Nechcem ju stratiť, keď som sa konečne zamiloval. Pripadám si ako keby som ju poznal od malička. Ak sa jej niečo stane, budem si to do smrti vyčítať." povedal Hazz. Všimol som si, že Em má slzy na krajíčku. Druhý krát za deň a kôli mne. ,,Hovorí pravdu Ni?" ,,Áno." ,,Milujem Ťa, láska." povedala a vášnivo ma pobozkala. Tie slzy boli slzy šťastia. ,,Aj ja ťa milujem, zlato." ,,Počkať, čo sa to tu deje?" spýtala sa Sar. ,,Nič, len sme si na vás pripravili také malé divadielko. Nič viac, nič menej." povedal som a ruku som mal okolo Emminho pása. ,,A ako sa to celé odohralo?" spýtala sa Sar. Všetko sme im prerozprávali. ,,A ako to vlastne dopadlo s Thomasom?" spýtala sa Em. ,,Polícia ho zatkla za únos. Inak, vedela si, že má priateľku?" spýtala sa Emmy Sarah.
Pohľad Em:
,,Nie. Len mi pobedal, že chce iba peniaze, že si beštia a že chalani sú gayovia. Samozrejme, že som sa Vás zastala. Všetkých. Prepáč Sar, že som ti neverila, keď si mi hovorila aký je Thomas." povedala som s plačom. ,,To nič Em, kľud. Vždy budem stáť pri tebe. Sme predsa BFF." povedala Sar a objala ma. ,,GROUP HUG!!!!!!!" zakričal Louis. Všetci sme sa zasmiali. Teraz mi bolo konečne úžasne. Mám priateľa, ktorého milujem viac než čokoľvek na svete, mám najlepšiu kamarátku, ktorá je vždy pri mne, v dobrom aj v zlom, mám priateľov, ktorí pre mňa znamenajú rodinu a mám milujúcu rodinu. Čo viac si môže človek priať?
Takže new part. Dúfam, že sa Vám páčila. Na mojom profile nájdete novú story s názvom Why?!, ktorú budem písať sama ale sem tam mi pomôžu moje kamarátky Vaness a Lucy. A tak isto ako na túto story mi k nej cover spravila Lucyy410 za čo jej veľmi ďakujem Votes a komenty potešia :-) :-) :-).
PS: Ďakujem všetkým za podporu v podobe votes, komentov a reads
Barča :-)
YOU ARE READING
EVERYTHING CAN BECOME A REALITY ( One Direction FF SK )
FanfictionDve najlepšie kamarátky zo Slovenska so snom ísť bývať do Anglicka. Po príchode do Londýna stretnú nových ľudí. Aj slávnych ale aj ľudí zo svojej minulosti. Osud im do cesty k pravej láske nastraží mnoho problémov ale aj množstvo nezabudnuteľných zá...