Konečne. Maturitu mám za sebou, už len maturitný ples a hurá na výšku do Londýna. So Sarah sme si hľadali na internete bývanie a našli sme tam jeden nie veľký ale zato útulný domček v centre Londýna. Ale späť k plesu. Ja ani Sarah nemáme priateľa, tak tam ideme spolu. Aj tak hneď po maturitnom plese odchádzame smer Londýn. Stale tomu nemôžem uveriť, ja a Sarah samé v Londýne. Buď budeme ďalej študovať na výške alebo si nájdeme nejakú prácu. Obi dve vieme spievať aj tancovať. Už od základnej školy chodíme na tanec a spev do umeleckej školy. Síce sme už absolventkami boli dávno ale stále sme pokračovali a skončili sme až minulý rok. K tej práci, rozmýšlali sme už aj nad založením našej vlastnej skupiny. Budeme v nej iba my dve. Bude to také naše malé tanečné a spevácke duo. Ale späť k realite. ,,Emma, kde toľko trčíš?" volala na mňa Sarah. Dnes totiž ideme nakupovať veci na maturitný ples. ,,Už idem, Sarah. Nebuď netrpezlivá." Sarah sa na tieto nákupy veľmi teší. Vlastne, ona sa teší na všetky nákupy na ktoré chodievame. Ja aj Sarah máme už vodičák a jej a moji rodičia sa nám zložili na spoločné auto. Už zastavujem pred nákupnym centrom a Sarah už čaka aby mohla otvoriť dvere a ísť do obchodov.
O 3 hodiny neskôr:
,,Sarah poďme ešte na Bubbleology a potom už poďme domov.'' prosíkala som Sarah snáď už po desiaty krát. ,,Dobre, vzdávam sa. Už ťa nikam nedostanem." Vzdala sa. Ha, vyhrala som.
Z pohľadu Sarah:
Zase vyhrala. No aspoň, že ešte ideme na Bubbleology. Práve keď sme prechádzali okolo hudobnín Emma začala kričať. ,,Čo sa deje, Emma?" spýtala som sa jej. ,,Tu majú posledné 2 kusy vypredaného CD Four. Akurát pre nás. Poď musíme si ich kúpiť." povedala keď prestala kričať. Súhlasila som s ňou, keďže toto CD sme hľadali od jeho vydania. Už aj s CD-čkami sme si konečne išli sadnúť na naše vytúžené Bubbleology.
Doma
Z pohľadu Emmy:Konečne doma. Som totálne unavená a to sú ešte len 4 hodiny. Ale aj tak, idem sa osprchovať a nachystať veci na zajtra. Zajtra (v stredu) je maturitný ples. Potom do konca týždňa máme voľno a tí čo ešte potrebujú niečo dopísať budú dopisovať nasledujúce týždne a my čo sme zmaturovali sme už skončili. Matuitný ples je posledný krát čo vstúpime na strednú. V nedeľu odlietame do Londýna čiže vo štvrtok ideme so Sarah znova na nákupy ale tento krát kupovať veci iba do Londýna. A aké šaty sme si vlastne kúpili na maturitný ples? Sarah si kúpila šaty bez ramienok, oranžovo-rúžové, k nim oranžove lodičky a malú zlatú listovú kabelku. Kúpila si k tomu zlaté perličkové náušnice. Ja som si kúpila fialové šaty bez ramienok so striebornou aplikáciou na vrchu, k nim lodičky rovnakej faby a malú striebornú kabelku do ruky. Náušnice mám tiež ako Sarah perličkové ale striebonej farby. Vlasy si Sarah zapletie do klasického zapletaného copu do zadu a ja si ich zapletiem na bok do rybacieho copu. Toto sú naše outfity. Teraz môžem zaspávať s nádejou, že ples nebude dlho a my pôjdeme konečne za svojim snom do Londýna.
Takže toto je prvá kapitola. Dúfam, že sa vám páčila. Prípadné gramatické chyby si prosím nevšímajte ;-) Prosím komenty či má vôbec zmysel písať túto story. V médiach máte fotku Sarah. Barča :-)
YOU ARE READING
EVERYTHING CAN BECOME A REALITY ( One Direction FF SK )
FanfictionDve najlepšie kamarátky zo Slovenska so snom ísť bývať do Anglicka. Po príchode do Londýna stretnú nových ľudí. Aj slávnych ale aj ľudí zo svojej minulosti. Osud im do cesty k pravej láske nastraží mnoho problémov ale aj množstvo nezabudnuteľných zá...