4. Zbohom Slovensko, Vitaj Londýn

529 37 2
                                    

Ráno:

Pohlad Sar:

Zobudila som sa a pozrela na mobil, koľko je hodín. ,,Em?" ,,Mhm" To si snaď robí zo mňa srandu. Ona ešte spí! ,,Vstávaj!" ,,Koľko je hodín?" ,,Je 10:00. O 13:00 nám ide lietadlo a na letisku musíme byť skôr. Vieš, že nám vždy chystanie trvá dlho." ,,Okey, veď už vstávam. A kto nás vlastne vezie na letisko?" ,,Ideme všetci."

Pohľad Em:

Dnes nastal ten deň. Deň kedy odchádzame do Londýna. Veľmi sa teším aj keď budíček mohol byť aj krajší. ,,Dievčatá, raňajky" vyrušila nás z našej debaty mama. ,,Ideme" zavolali sme na ňu. Na raňajky sme mali praženicu. Po raňajkách sme sa išli nachystať. Keďže bolo vonku teplo dala som si riflové kraťase a tielko s britskou vlajkou. Vlasy som si dala do drdolu a okolo gumičky som si dala štipčeky v tvare malých ružičiek. Dala som si špirálu a na pery som si dala krvavo červený rúž. Make-up som používala len zriedkavo. Dala som si ešte kvietkové náušnice a nejaké náramky. Mobil som si dala do zadnej kapsy na kraťasoch. Sar si dala bledo-modrú sukňu a biele tielko bez potlače. Vlasy si zaplietla do rybacieho copu a na hlavu si dala jemný, biely kvietkový venček. Náušnice mala jemné bledo-modré guličky. Sar si vzala aj batoh, do ktorého sme si obi dve dali peňaženky s dokladmi. Obi dve sme si dali sandále na malom podpätku. Ja mám čierne s jemnými kvietkami a Sar má biele s malými striebornými guličkami. Nastúpili sme do nášho 7 - miestneho auta a vydali sme sa smer letisko. Ja a Sar sme si sadli úplne do zadu. Cestou na letisko sme počúvali piesne na MP3. Na letisko sme prišli o 12:10. Keď sme prišli do haly, išli sme si kúpiť letenky. Potom sme si sadli na lavičku a čakali na náš let. ,,Em, máme ešte chvýľu čas, tak išla by si so mnou sa pozrieť do nejakých obchodíkov?" spýtala sa ma Sar. ,,Jasné ale musím ešte ísť na WC." ,,Okey."

****************************************************************

Z pohľadu Sar:

Keď sme sa vrátili z obchodíkov bolo 12:40 a hneď ohlasovali náš let. Na rad prišlo lúčenie. ,,Ahojte dievčatá. Budete nám chýbať." povedala mama. ,,Dávajte si na seba pozor. Keď priletíte ozvite sa." povedala mama Em. ,,Jasné mami, neboj sa." povedala Em. ,,Aj vy nám budete chýbať, mami." už mi tiekli slzy. Všetci sme sa navzájom poobímali a potom sme už museli ísť. ,,Ahojte!!!!" zakričali sme s Em spolu. Keď sme prišli do lietadla sadli sme si na naše miesta, ja k oknu a Sar vedla mňa.

****************************************************************

Na letisku:

Z pohľadu Em:

Cesta ubehla celkom rýchlo. Chvýľu sme sa rozprávali, počúvali MP3 a aj sme si pospali. Po 2 hodinách cesty sme konečne pristáli. Keď sme prišli do haly, zavolali sme rodičom, vzali sme si našu batožinu a zavolali taxík. Nadiktovali sme mu našu adresu a vyrazili sme. ,,Ste v Londýne prvý krát?" spýtal sa nás z ničoho nič taxikár. ,,Áno. Prisťahovali sme sa sem zo Slovenska, pretože sme chceli skúsiť niečo nové. Do Londýna nás to ťahalo už dlho. Chceli by sme si tu skúsiť splniť sen." Povedala mu Sar. ,,A smiem vedieť, čo je Váš sen?" spýtal sa nás opäť taxikár. ,,Chceli by sme si založiť skupinu." odpovedala som. ,,A ak Vám to nevadí zaspievali by ste mi?" Keď to povedal pozrela som sa na Sar, že čo a ako. ,,Môžeme." povedala Sar bez toho aby sa so mnou dohodla.

Sar začala spievať:
Do you remember what he said,

A ja som pokračovala:
I do, he told you he never ever

Sar:
heart you. Oh, here we go again, another

Ja
break up, make up when you're gonna wake up.

Sar:
I'm gonna be the one who call him out,

Ja:
look how many times he let you down

Spolu:
when's he gonna learn to be real ma - a - a - an.

Sar:
I'll be the one to say tou're beautiful

Ja:
one more word he never said it all.

Spolu:
I'm just sayin' you need to go forget
That boy, forget that boy
we know that boy ain't good enough for you.
you're holding back tears in your eyes
that boy wanna fight,
but I never see him fighting for you.
He never realize what he's got until it's gone,

Sar:
and he'll lose you forever.

Ja:
Girl, you'll be alright,

Spolu:
forget that boy.

Zaspievali sme mu úryvok z piesne Boy od Little Mix. ,,WOW, dievčatá. Máte fakt talent a úžasné hlasy." zatliskal nám taxikár. ,,Ďakujeme, ale až také skvelé sme neboli. Musíme ešte veľa trénovať." povedala Sar. Za necelých 5 minút ptom sme už boli pred našim novým domom. Pozdravili sme sa so šoférom a zaplatili sme. Keď sme vystúpili z taxíka išli sme sa pozrieť do nášho nového domu. Keď sme otvorili dvere, ústa sme mali otvorené do O a ani jedna sme nevedeli čo povedať. Jedným slovom WOW.

Takže, baby už sú v Londýne. Pridávam teraz a už som úplne unavená. Je 22:30, tak som rada, že som niečo napísala. Myslím si, že toto je moja najdlhšia časť (zatial). One Direction tam nebudú už v 5.kapitole ako som plánovala, pretože som to trochu inač premyslela, takže budú trochu neskôr. Ďalšiu časť neviem kedy pridám, pretože máme teraz samé polročné písomky :-( Prosím nejaké vote a komentíky :-) V médiach máte pieseň Boy od Little Mix, ktorú spievali baby v taxíku :-) Dúfam, že sa Vám časť páčila :-). Barča :-)

EVERYTHING CAN BECOME A REALITY ( One Direction FF SK )Where stories live. Discover now