Pohľad Thomas:
Emmu som si ulovil, ale už mi je na nič. Mám skvelú priateľku, ktorá je tehotná a nemienim ju stratiť kvôli Emme. Chcem len peniaze.
Pohľad Em:
,,Takže, moja milá. Aby bolo jasné. Nikdy som nebol tvoj pravý, ozajstný, ... nazvi to ako chceš ale ja som nikdy nebol tvoj kamarát. Vždy som ťa len chcel využiť a odkopnúť." povedal narovinu Thomas, keď som sa ráno zobudila. ,,Ty hajzel, ja som neverila Sarah. Nebavili sme sa splu kôli tebe!" zakričala som nahnevano a už aj trochu s plačom. ,,Á Sarah, tá beštia, ktorá ma prekukla. Myslel som si, že mi nebudeš veriť ale štastie sa usmialo na mňa a ty si verila mne a nie jej." povedal výsmešne. ,,Bola to moja najväčšia chyba." ,,Omyl maličká, tvoja najväčšia chyba bola baviť sa s tými gaymi." ,,Oni nie sú gayovia! Sú to normálny chalani, ktorí nikdy nikomu neurobili nič zlé, narozdiel od teba. Každému radi pomôžu a priateľov berú za rodinu." obraňovala som ich. ,,Dobre, dobre ale jediná vec prečo som ťa "ulovil" je aby som dostal od nich prachy. Uvidíme, či im na tebe záleží." povedal a začal odchádzať. ,,A teraz čo? Necháš ma tu len tak stáť?" ,,Daj mi ich číslo a ja im všetko odkážem." povedal a zobral si telefón. ,,Diktuj!" ,,A na koho?" ,,To je jedno. Čo tak Sarah?" ,,Dám ti môj telefón a vytočím jej číslo z neho." ,,Dobre." zobral si môj telefôn a odišiel. Chýbajú mi všetci. Chýba mi Niall.
Pohľad Sar:
,,Sar, zvoní ti telefón." kričí na mňa Hazz z izby. ,,Kto volá?" ,,Em." ,,Čo? A ty si kľudný?" poviem a zdvihnem telefón. ,,Haló? Em?" ,,Ahoj Sarah." To je Thomas! ,,Ľudia, volá Thomas z Emminho mobilu." ,,Daj reprák." povedal Niall. ,,Ahoj Thom, čo potrbuješ a prečo voláš z Emminho mobilu?" ,,Emma je u mňa, neboj sa, nič sa jej nestane ak do 24 hod. ty vaši kamarádičkovia prinesú 10 000£ na ulicu Baker-street číslo 16." povedal a položil. ,,Dobre, idem zavolať Paulovi." povedal Liam. ,,Ak niečo spraví Em, neručím za seba. Nechcem ju stratiť, keď som sa konečne zamiloval. Pripadám si ako keby som ju poznal od malička. Ak sa jej niečo stane, budem si to do smrti vyčítať." začal panikáriť Niall. ,,Niall, kľud." povedal Zayn. ,,Ako vlastne vyzerá ten Thomas?" spýtal sa Hazz. ,,Loui, prosím daj do Googlu Thomas Park a ukáž to prosím chalanom." ,,Dobre." ,,Ja idem všetko oznámiť polícií."
Pred domom Thomasa:
(Stále pohľad Sar),,Ide tam. Dám mu peniaze a zoberiem Em." ,,Idem s tebou." povdal Hazz. ,,Ok." Zaklopali sme. ,,Jéj ahoj Sarah." ,,Čau. Tu sú peniaze. Daj nám Em, pekne z rúčky do rúčky." ,,Emma, prišla záchrana." zavolal ju Thomas. ,,Ahojte." pozdravila. ,,Ahoj. Choď za chalanmi. My to vyriešime." povedal Hazz. ,,Dobre."
Pohľad Em:
,,Em, chýbala si nám." povedal Liam. ,,Ahojte, aj vy mne." Postupne som sa so všetkými objala. ,,Em, išla by si sa so mnou prosím prejsť?" spýtal sa ma Niall. ,,Áno rada, Niall. Deje sa niečo?" ,,Nie, len ti musím niečo povedať."
Takže new part. Má len 497 slov. Ďalšiu časť sa pokusím pridať do konca budúceho týždňa. Keďže mi nikto nenapísal na novú story, dohodla som sa s kamarátkou, že napíšeme novú story spolu na štýl písania SMS :-). Čo si myslíte, že chce Niall povedať Em? Ospravedlňujem sa za chyby ;-). Komnty a votes potešia :-) :-) :-)
Barča :-)
KAMU SEDANG MEMBACA
EVERYTHING CAN BECOME A REALITY ( One Direction FF SK )
Fiksi PenggemarDve najlepšie kamarátky zo Slovenska so snom ísť bývať do Anglicka. Po príchode do Londýna stretnú nových ľudí. Aj slávnych ale aj ľudí zo svojej minulosti. Osud im do cesty k pravej láske nastraží mnoho problémov ale aj množstvo nezabudnuteľných zá...