Z pohľadu Sar:
,,No Loui, takže ... " napoky som tam nechala pauzu. ,,Už to konečne vyklop. Mám dosť veľké nervy." zavrčal Louis. ,,Dobre, dobre. Hlavne sa ukludni Louis. Takže poďme k samotnej úlohe. Louis, teraz dáš každému, opakujem každému v miestnosti pusu na líčko a El dáš veľký bozk a ..." ,,Aj chalanom ??" ,,Ne-pre-ru-šuj Ma !!!! Áno, aj chalanom a vyjadríš sa k Larry Stylinson." ,,Larry nie je skutočný aj keď je pravda, že s Harrym si rozumiem najlepšie. Mám Eleánor a som s ňou šťastný." dokončil Louis svoju reč a obozkal El. (Ospravedlňujem sa všetkým Larry Shippers za toto vyjadrenie ale ja som Eleanour Shipper.) Zahrali sme si ešte pár kôl a potom chalani s babami odiši k nim.
Deň odchodu: Z pohľadu Zayna:
,,Zlatko? Kde mám moje veci?" zavolala na mňa Pezz. ,,Tu dole miláčik. Kedy budeš mať volno?" spýtal som sa jej. Little Mix sa práve začína tour tak ako aj nám ale dohodli sme sa, že jeden koncert spravíme spoločný. Dúfam, že urobíme radosť ako directionerom, tak aj mixerom (Trochu divný názov :-D) a nejaké piesne by sme mohli spievať aj s babami. A ten koncert bude práve tu v Londýne. A je rozhodnuté. Liam a Soph išli po Sar a Em. Loui sa s El rozlúčil už včera, pretože El musela ísť niekam na prehliadku a Soph pôjde asi s nami. Aspoň budú môcť baby byť aj s ňou a nie len s nami. Len dúfam, že im nebudú vadiť baby z Little Mix ale, že vraj sú ich vzorom. No uvidíme.
Z pohľadu Liama:
Zayn sa ešte chysá a ja so Soph ideme pre baby. Keď Soph zaklopala, baby hneď otvorili. ,,Ahojte!" pozdravili baby. ,,Pripravené?" spýtal som sa ich. ,,Jasné." ,,Dobre, chalani už čakajú a Soph ide tiež, takže nebudete samé." ,,Vážne?" ,,Hej." povedala Soph s úsmevom. ,,Jéj, tak to bude hádam sranda." O tom, že Zayn s Pezz plánujú spoločný koncert kde budú aj ony 2, zatial vedieť nemusia.
Po týždni: Z pohľadu Em:
Ubehol týždeň tour. Musím uznať, že bola zábava. Všimla som si, že Harry 'nenápadne' pokukuje po Sar. Viem, že aj ona si to všimla ale nechcela to dať najavo. Dnes mám narodeniny ale myslím, že chalani to nevedia. Dnes nemajú koncert. Zaujímavé. ,,Em, poďme dnes nakupovať." prosila ma Sar. ,,Dobre. A ide aj Soph?" ,,Áno."
Z pohľadu Sar:
Myslím, že Em nemá ani tušenia, že chalani pre ňu chystajú oslavu.
Z pohľadu Harryho:
Niall nás celý deň otravuje, že chce aby oslava bola tip-top. Baby išli na nákupy a my to tu zatial pripravujeme. Príde aj El a Pezz.
Po 1 hodine:
Z pohľadu Em:Keď sme prišli z nákupov na hotel, všade bola tma. Zažala som svetlo a zrazu na mňa vykuklo 9 párov očí. ,,Prekvapenie!" zakričali a už pri nich boli aj Sar a Soph. Slzy sa mi draly na povrch ale statočne som ich zadržala. Prišli aj El a Pezz. ,,Toto je pre mňa?" spýtala som sa ich. ,,Poznáš snáď niekoho iného, kto má dnes narodeniny?" spýtala sa Sar. ,,Áno. Môj pes Puňťo, ktorého som nikdy nemala." povedala som s vážnou tvárou a všetci náhle vypukli do ďalšieho smiechu a ja som sa k nim pridala. ,,Happy birthday to you. Happy birthday to you. Happy birthday dear Emma. Happy birthday to you." ,,Ó, ďakujem." tentoraz som slzy nedokázala zadržať. Od Zayna s Pezz som dostala parfém, od Louiho s El som dostala knižku: Ako vyzerať vždy in (Názov je môj vlastný, nwm či taká knižka existuje ;-)), od Liama a Soph som dostala fotoalbum a citujem Liama: ,,Tento album bude na konci našej tour celý plný. Všetky fotky vytlačíme a založíme Ti ich tam." Hazza mi dal tričko s nápisom BEST FRIENDS FOREVER a dal tam fotku One Direction a Sar so mnou. Niall mi dal náhrdelník, náramok, náušnice a prsteň - sadu. Všetko to bolo zladené do strieborna s jemnou rúžovou a malo to tvar srdca a takú istú sadu len s vločkamia tie boli bledulinko-modré. Sar mi dala bledulinko-modré šaty bez ramienok po kolená, k tomu topánky tej istej farby na podpätku. Keď som mala už všetky darčeky rozbalené, mohla začať párty. ,,Moment." začal Niall. ,,Ešte máme pre teba jeden darček." pokračoval. ,,Vieme, že ty a Sar viete pekne spievať ..." povedal Loui. ,, ... a vieme, že ste chodili na tanec aj spev." pokračoval Zayn. ,,Vieme tiež, že zatial nemáte žiadnu prácu a úprimne, stráženie Lux bola len taká zámienka aby ste sem s nami išli." prehovoril Liam. ,,A tak sme s Modestom! doholi jednu vec." povedal Harry. ,,Podpisom na túto zmluvu sa oficiálne stanete predskokankami One Direction na ich On The Road Again Tour." povedal Niall. Pozrela som na Sar, ktorá mala tak isto ako ja ootvorené oči a ústa dokorán. ,,Myslíte to vážne?" spýtala sa Sar. ,,Áno." povedal Liam. ,,Berieme!" rozhodla som s nadšením v hlase. Konečne sa nám splnil náš sen číslo 3. Prvý bol ísť do Londýna, druhý stretnúť sa s 1D a tretí mať prácu, ktorá nás baví a tou určite spev a tanec je.
Po 1 hodine:
Z pohľadu Harry:Párty je v plnom prúde a ja som sa odhodlal spraviť jednu vec, ktorú som chcel spraviť už dávno a tou je vyznať lásku osobe, ktorá pre mňa veľa znamená. Osobe, ktorá sa volá Sarah New. ,,Hmhm. Prosím o pozornosť. Chcel by som niečo povedať. Od prvej chvýle, čo som Ťa prvý raz zbadal, páčila si sa mi. Vtedy som si povedal: ,,Túto babu musím mať. Je perfektná." A preto tu teraz stojím a hovorím Ti to Sarah. Milujem Ťa. Týmto sa Ťa pýtam: ,,Budeš so mnou chodiť Sarah?" Keď som to dopovedal, všetci na mňa pozerali s vykulenými očami. Sar bolo do plaču ale usmievala sa. ,,Harry. Od prvého pohľadu do tvojich očí som sa zamilovala a cítim k tebe to isté. A odpoveď na tvoju otázku znie: Áno Harry. Budem. Milujem Ťa." povedala a ja som si ju pritiahol do objatia a dali sme si náš prvý bozk. Všetci sa začali radovať a párty pokračovala.
Nová časť. Končne :-). Prepáčte ale nebol čas ale za to som sa pokúsila novú časť spraviť celkom dlhú. Chcela som, že Harry vyzná Sar lásku a koniec ale nemohla som Vám to spraviť. Ste radi, že sú Sar a Hazza spolu? V odkazoch máte šaty, ktoré dostala Em od Sar. Komenty a Votes potešia.
PS: Ak chcete venovanie, tak si napíšte a ak si nenapíšete vyberiem si sama.
Barča :-)
DU LIEST GERADE
EVERYTHING CAN BECOME A REALITY ( One Direction FF SK )
FanfictionDve najlepšie kamarátky zo Slovenska so snom ísť bývať do Anglicka. Po príchode do Londýna stretnú nových ľudí. Aj slávnych ale aj ľudí zo svojej minulosti. Osud im do cesty k pravej láske nastraží mnoho problémov ale aj množstvo nezabudnuteľných zá...