9. Happy birthday !!

308 26 2
                                    

Po 3 mesiacoch:
Pohľad Sar:

Dnes sa končí tour a posledný koncert je v Londýne. Chalani, ja, Em a baby z LM máme spoločný, posledný koncert. Ja a Em zaspievame 3 piesne ako skupina Sisters, ktorou sme sa stali počas tour. O mne a Harrym verejnosť už vie a zobrali to celkom dobre.

Po 2 hodinách:
Pohľad Em:

Zaspievali sme Boom clap od Charli xcx, All about the bass od Meghan Trainor, Let it go od Demi Lovato. ,,A na koniec, prosím privítajte Little Mix." povedala Sar. ,,Ahojte. Sme veľmi rady, že môžeme spievať práve so Sisters." povedala Jesy. ,,Baby sme spoznali len nedávno, teda až na Pezz, a myslím, že sme si sadly." povedala Leight-Anne. ,,A teraz Vám s nimi zaspievame Little Me." povedala Jade. ,,She lives in the shadow of a lonely girl ......." začala Jade. A pri refréne sme spievali aj my. ,,I tell her to speak up, ....." ,,Ďakujeme a teraz prosím prvítajte One Direction." povedala Sar. ,,Ahojte. Sme radi, že sa nám podarilo uskutočniť tento koncert a na úvod Vám zaspievame s Little Mix a Sisters pieseň od Little Mix DNA." povedal Liam. Perrie začala spivať: ,,Does he tell you he loves you when you last expected, ...." a takto znel refrén: ,,It's in her DNA" spievali chalani, ,,D-D-D-D-N-A" pokračovali LM, ,,It's in his DNA and he just take my breath away." spievali sme my a potom sme všetci dospievali pieseň. Little Mix zaspievali ešte Nothing feels like you, Boy, How Ya Doin'? a poprosili nás či by sme im nepomohli s tancom pri piesňach Salute a Move a my sme samozrejme súhlasili. Tie choreografie sme vedeli už naspamäť. Chalani odspievali viacero songov a na koniec sme všetci zaspievali Act My Age a rozlúčili sme sa s našou tour a našimi fanúšikmi.

Po týždni:
Pohľad Sar:

Dnes má Niall narodeniny. Oslavujeme v 1D vile. Príde aj Vanessa s Kevinom, Little Mix a 5 Seconds of Summer. Nwm sa dočkať keď ich stretneme.

Po 1 hodine:

Dolaďujeme posledné detaily a Niall sa za chvýľu vrát domov. Bol v štúdiu. Poprosili sme Paula, aby ho na chvýľu zdržal. Už sú tu všetci. Počujem kľúče v zámku. Rýchlo sme sa všetci schovali. Niall zažal a my sme vykríkli: ,,PREKVAPENIE !!!!!!!!" Niall sa na nás prekvapene pozeral. ,,W-O-W. Ďakujem." Bolo vidieť, že sa stále spamätáva. Rozdali sme mu darčeky a zábava bola v plnom prúde.

Pohľad Niall:

Touto oslavou ma veľmi prekvapili. Darčeky boli úžasné. Od všetkých som dostal spoločný darček a to bola gitara. Bola nádherná. Najviac ma ale potešil darček, ktorý som dostal iba od Em. Bolo to tričko s nápisom CRAZY MOFOS.

*********************************

Pohľad Harry:

Teraz sa tu dohadujeme, kedy pôjdeme na chatu. Luke má jednu chatu pri jazere za lesom, na kraji Londýna. ,,Dobre, takže budúci víkend a budeme tam do konca týždňa." povedal Luke. Všetci súhlasili. Je to za týždeňa ja sa už teraz teším ako malé dieťa na novú hračku.

Takže je tu nový diel. Po 2 týždňoch som konečne pridala nový diel. Som tak neskutočne šťastná :-). Ďakujem Vám za úžasné Votes a Komenty a hlavne, že to ešte čítate. Táto časť je celkom krátka ale ja som potrebovala ukončiť tour, pretože tam by to bolo stále to isté. Nová časť by mohla byť možno aj do konca týždňa ale nič neslubujem :-).
PS: V médiach máte Little Mix and One Direction - DNA

Barča

EVERYTHING CAN BECOME A REALITY ( One Direction FF SK )Where stories live. Discover now