16. Sean

290 23 2
                                    

PS: Časť je venovaná IvanaMich (pardon ak je meno napisane zle)

Po mesiaci:
Pohľad Niall:

Už je to mesiac čo sme s Em spolu. Teraz máme každý voľno a preto všetci odchádzame k svojim rodinám. Hazz a Sar idú do Holmes Chapel a ja s Em ideme do Mullingaru. Teším sa, že znovu uvidím Grege, Denise, Thea a rodičov. ,,Niall, môžeme ísť?" spýtala sa ma Em. ,, Áno zlatko." Keď sme prišli na letisko bolo tam veľa fanúšičiek. ,,Niall, vezmi si ma." ,,Niall, odíď od tej nuly, ktorá nikdy v živote nič nedokázala." Bože, raz sa z nich zbláznim.

Pohľad Em:

Prečo sú na mňa takéto? Čo som im urobila? Prečo nie sú šťastné, že Niall je šťastný? ,,Buďte ticho! Vy si neuvedomujete, že keď nadávate na Emmu, na moju životnú a osudovú lásku, tak ju to veľmi raní potom je ešte dlho smutná a ja ju neviem rozveseliť? Uvedomujete si, že tým raníte aj celé 1D a niekedy sa aj rušia koncerty? Spamätajte sa! Ja Em milujem z celého srdca a nikdy by som ju nepodviedol. A ešte niečo. Ona nie je nula.Ona je niekto. Ona niečo dokázala a nie ako vy, čo iba ohovárate slávnych ľudí alebo ľudí, na ktorých nikdy nebudete mať. Ona je niekto a vy ste nič. Nerád to hovorím ale kto má potrebu ohovárať ľudí, ktorých máme radi, na ktorých nám záleží, tak nie sú naši praví fanúšikovia." povedal Niall. Teraz už verím, že Niall je šťastný. Ako som len mohla o tom pochybovať. ,,Môžeme sa s tebou vyfotiť?" prišli za mnou dve dievčatá. Jedna okolo 13/14 a druhá okolo 6/7. Boli to sestry. ,,Áno, samozrejme." Bola som rada, že aspoň niekto ma má rád. ,,Z nich si nič nerob. Ony ti len závidia." povedala tá staršia. ,,Si milá a ako sa voláš?" ,,Ja som Nicol a toto je moja sestra Ella." ,,Viete čo? Nicol, daj mi na teba číslo a ja vám vybavím V.I.P. zónu + vstupenky do zákulisia na najbližší koncert 1D. Dobre?" ,,Ďakujeme." povedala Ella so slzami v očiach a obi 2 ma objali. Ešte sme sa pofotili (aj s Niallom) a podpísali sme sa im. ,,Prosíme cestujúcich letu číslo 184 do Mullingaru aby sa zhromaždili pred nástupišťom." ozvalo sa z rozhlasu.

Pohľad Sar:

Bojím sa, ako ma príjmu. Práve sedíme v aute a ideme do Holmes Chapel. Hazz hovoril, že vraj nám chce Becka niekoho predstaviť. Parkujeme pred veľkým domom. Harry zazvonil. Otvorila nám Becka. ,,Ahojte, no konečne." ,,Aj mi ťa radi vidíme." povedal Hazz. ,,Tak sorry, no. Ale mama sa už nevie dočkať." Išli sme do obývačky. ,,Ahojte. Mami, toto je Sarah. Moja priateľka. A s Gemmou sa poznáte." povedal Harry ,,Áno. Ahoj Sar." ,,Ahoj Gemma." Objali sme sa. ,,Ahoj Sarah. Rada ťa spoznávam. Som rada, že si Harry našiel konečne niekoho normálneho." ,,Mami!" okrikol ju Harry. ,,Ale Harry. Môžeš byť rád, že ju má mama rada." povedala Gemma. ,,A ty kedy niekoho pozveš?" ,,Čakám na toho pravého." Ešte sme sa takto rozprávali asi hodinu, keď niekto zazvonil. Becka išla rýchlo otvoriť. Po chvýli prišla naspäť do obývačky s nejakým chalanom. ,,Vážení prítomní, toto je môj priateľ Sean."

Takže nová časť venovaná Ivane. Ak máte záujem na profile Lucyy410 je nová story, ktorú píšem spolu s Luckou :-) :-) :-). Je tam aj jej osobná story a je úžasná :-). Dúfam, že sa Vám časť páčila a ak máte záujem pozrite si aj profil Eric_Thirwall. Sú tam 2 story. 1 o 5SOS a 1 o Demi Lovato. A ak ešte niekto o tom nevie, tak na mojom profile je nová story, tak ak máte záujem môžete si prečítať :-) :-) :-). Votes a komenty potešia :-) :-) :-).
Barča :-)

EVERYTHING CAN BECOME A REALITY ( One Direction FF SK )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin