Devrim- Popüler Liseli

1.7K 108 2
                                    

**2002**

Girdiğim her yerde dikkat çekmek artık benim için nefes almak gibi bir şey olmuştu o yüzden artık umursamamaya başladım, her köşeden bir yalaka tip fırlıyor ve canımı sıkıyordu, şu okulda tek eğlencem denizi sinir etmekti ve son bir senemiz kalmıştı .

İlk okuldan beri aynı okulda ilk-orta ve lise olarak devam etmiştik. Babam babasına hem borçlu olduğunu hem de şirketlerine zaten ortak oldukları için 18 yaşına gelene kadar ona destek olmak zorunluluğunu bana anlatmıştı. Aslında benimde canıma minnetti. Şu okulda bana tavır alan tek insan denizdi hoş benden nefret ettiğini söyleyip duruyordu ama ben yine de arada bana olan kaçamak bakışlarını hissediyordum.

Sanki İki farklı grubun iki farklı çete reisi gibiydik Ben devrim reis okulun popülerler tayfasının başı o ise okulun pollyanalarının olduğu çetenin reisi deniz reis. Aramızda asla bir itiş kakış olmadı çünkü o ne kadar kıştırtsamda bana ölümcül bakışlar atmak ve klişe cümlelerini söylemek dışına gitmemişti. Bu kadar sabır bir insana fazla aslında .Ben ise her seferinde onun sınırlarını zorlamayı seviyordum.

Seçmelerin olduğu gün salona girdiklerini gördüm tabi ki leyla 'ya destek olmak için gelmişlerdi. Leyla onların ekiptendi ve her koşulda leyla takıma girmeliydi karar benim kaptan benim değil mi. Böylece denizi daha çok görüp sinir etme şansım olacaktı. Tahminen bana yakın olmamak için bir duvar dibinde oturmuş telefonuyla ilgileniyordu arada sahaya bakıyordu leylaya ama gözleri bana da kayıyor ve kaşlarını çatıyordu. Bunun için bu zamana kadar çok haklı sebepleri olmuştu hayatından bezdirdiğime eminim ama onun kaş çatması bende mutluluk hormonu salgılatıyordu resmen.

Elimde tutmam gereken topu sözde yanlışlıkla elimden kaçırdım onun olduğu tarafa gitti çok yanlışlıkla hıııı hı yanına doğru giderken geldiğimi hissetmiş olacak ki o hilal kaşları çatılmıştı yavaş yavaş ilerlerken onu inceledim Siyah dar jean- göbeği açık beyaz bir badi ve içinde yarım sütyen vardı bunu nasıl mı anladım zaten mini olan badisinin v yaka olan yakasından sadece göğüs şişkinliği görülüyordu , uzun kahverengi dalgalı saçları sağ tarafa toplanmış sol göğüs bölgesini davetkarca açıkta bırakmıştı, cidden güzel bir kızdı deniz çevresinde dolanan erkekleri hep görüyordum ama benim korkumdan sanırım yaklaşamıyorlardı ne de olsa deniz benim oyuncağımdı ve ben Devrim ALPSOY'dum. Gülerek yanına ilerledim biraz daha sinir etmek için yan tarafından dolanmadım da üstünden topu almak için eğildim biraz fazla eğilmiş olabilirim saçlarım sol göğsünün açıklığına geldi hafif titredi mi yoksa bana mı öyle geldi..

Beni ittirip ellerini üstüne silmesiyle gülmeme engel olamadım. Yanından yerime dönerken o yine benden nefret ediyordu ne hoş zaten bizim olayımız buydu. Salondan çıkmadan burçağın onu geri çevirişini izledim iyi bari eğlence devam edecek.

Grubum konuşurken sıkıldım hep aynı şeyler akşam şuraya gidelim, şurada şu mekan açılmış, oğlum şu kız taş gibi , bakın şu kızın poposuna şu puanı veririz. Beni konuşmaya dahil eden ekrem olmuştu , ekrem benim kankam kendisi gay ve içimi en net döktüğüm karakterdir.

-Ayyy devrimmm nerelere daldın gene ayol bak sana diyorum şu kızın poposu mu güzel yoksa sağdan geçen sarışının mı

Bahsettiği yöne baktığımda buket bana öpücük attı

Ekremden gelen eh be kızım o da mı sözüyle yine bastık kahkahayı

-Ekremcim ikisini de bizzat kıyaslayacak olursam buketinki daha güzeldi dedim. Son dediğim şeyle diğer oğlanlar da konuya girdi Okulda dişi sinek bırakmadın devrim dişi sinek. Burak lafa girdi yoooo bir tane kaldı. Meraklı gözlerle ona döndüm o lafı söylemesin diye dua ediyordum.

-Deniz var kimsenin yaklaşmadığı deniz var.

Burağa öldürücü bakışlar attım ama fark etmedi, ekrem onu dürtse de anlamadı mal.

-Aslında çıkışta şansımı denesem fena olmaz mal mal karşıya bakıyordu gözlerinin gittiği yöne baktığımda denizin eğilen bağcıklarını bağlayan bedenini gördüm tahmin edersiniz ki manzara bir hayli fenaydı. Burağın dizine vurdum. Heeyy o benim sinir oyuncağım gereksiz kafasını karıştırmayın neyse hadi iddiaya girelim diye konuyu değiştirdim. Elime topu aldım şimdi şu mesafeden topu denizin kafasına atabilir miyim atamaz mıyım atamazsın diyen burağın aksine atarsın diyen kalabalık vardı. Ve şuuut ancak denizin ani kalkması ile kaybeden ben oldum.

Canı acıyan deniz klişe cümleler ile oradan ayrıldı. Bense bir günü daha onu çıldırtma becerim ile kendi sırtıma pat pat yaptım bunu bilen ekrem anladı ve güldü sadece .Cebimden bir 100'lük çıkarıp uzattım burağa .


Lisenin bitmesine 1 sene kaldı sonra ne yapacağım acaba iyi alıştım ben bu sinir işine, neyse du bakalım buluruz bir şeyler.

Senden Nefret Ed(em)iyorum... (girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin