Denizi misafirhaneye taşımıştı hakan abinin adamları gidemedim...
Evimin önündeki merdivenlere çöktüm kaldım , zihnimden onun dudaklarına değen atakan'ın görüntüsü çıkmıyordu. Gidersem nasıl bakardım Ki kıyamadığım dudaklara . Bir elimde flaş bellek Diğer elimdede mektup vardı. Bir ona bir diğerine bakıyordum.
Yarım saattir Açıp okumak ya da izlemek konusunda kararsızdım , tekrar aynı şeyleri görmeye gücüm yoktu niye bana aynı şeyleri izletmek istiyordu ki .
Ben düşüncelere dalmışken doktor geldi , aile doktorumuz Kemal abiyi adamlarım misafirhaneye götürdü hafif baş selamı ile selam vermiştim ama yanlarına gitmedim, gidemedim.
Biraz daha zaman geçince videoyu izlemeye karar verdim , bilgisayarı önüme aldım , üstüme içerden polar getirdim hava soğumuştu.
Eğer bayılmasa bu soğukta o ceketle mi bekleyecekti , ama neden ....
Bilgisayarı açtım cebimdeki flaş belleği yerine taktım karşıma dosya çıktı açmak için tuşa basacağım sırada telefonum çaldı
- efendim Hakan abi
- devrim gelmen lazım doktorun seninle konuşması lazımTelaşlandım , telaşlanan kalbime lanet ettim .. Hala mı devrim, hala mı ona atıyor şu lanet kalbin.
Yiğitliği elden bırakmayarak yavaşça diğer eve yöneldim , nasıl bakarım onun gözlerine ..
Cool cool ilerliyordum evden içeri girdim , eve girene kadar olan havam onu görene kadarmış.
Doktor içeri girdiğimde ona iğne vuruyordu , deniz baygındı hala, doktor iğneden sonra yanıma geldi
- devrim hanım arkadaşınız çok kötü üşütmüş ve ateşi çok yüksek , ben şimdi bir ateş düşürücü vurdum ama yine ateşi yükselirse önce soğuk duş aldırın sonrasında üstünü çok örtmeden ıslak bezler hazırlayıp alnına bileklerine ve koltuk altlarına koyun.
- ben mi
- evet devrim hanım isterseniz burda ki elemanlar da yapabilir ama görüyorum ki hepsi erkek , yine de siz bilirsiniz.Duş, bez derken ona başkasının dokunma , görme ihtimali yine de beni sinirlendirmeye yetmişti , hala onu kıskanıyordum lanet olsun.
- isterseniz bir bayan gönderebilirim ama o esnada ateşlenirse havale geçirebilir.
- tamam anlaşıldı ben hallederim
Onlar evden çıkınca tekli koltuğu yavaşça onun yattığı yere yanaştırdım. Sıcaktan alnına yapışan saclar, aldığı derin nefesler , yüzünde ki mutsuz ifade ...
Onu izlemeye hiç doyamamıştım zaten , ona hayran hayran bakarken aslında neden burda olduğumuz aklıma geldi ve kendimi topladım.
Nerdeyse bir saat geçmişti o hala baygındı ama yavaşça kıpırdandığını fark ettim bir şeyler söylüyordu fısıltı gibiydi . Kulağımı iyice dudaklarına yaklaştırdım
- hayır istemiyorum diyorum sana
Neyi istemiyordu ya da kimi
- uzak dur benden , bana dokunma ...
Kimden bahsediyorsun deniz.
- kalk üstümden
Gözlerim fal taşı gibi açıldı , onu sarsıp uyandırmamak için kendimi yataktan uzaklaştırdım, benden mi bahsediyor yoksa. Yoksa bilinç altı beni böyle mi görüyor. Kederle kalktığım yere oturdum belki de beni hiç sevmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Nefret Ed(em)iyorum... (girlxgirl)
RomanceBirbirinden farklı iki hayat Bir yanda Annesini doğumda kaybetmiş Devrim ALPSOY Diğer yanda Babasını 8 yaşında trafik kazasında kaybetmiş Deniz TORAMAN Onlar aslında hayatlarının birçok noktasında karşılaştı ve hepsinin sonu senden nefret ediyoru...