Stres atalım diye akşamları dışarda eğleniyorduk ben kafamı boşaltmak istiyordum artık. Arkadaşımın telefonunun çaldığı bir akşam birisiyle konuşuyordu teşekkür edip telefonu kapattı bize döndü
-Arkadaşım doruk yarın akşam evinde bir balo varmış maskeli, herkes ona göre hazır olsun dedi.
Şaşırdım açıkçası bu devirde ne maskeli balosu hem nerden bulacağız maskeleri biz şimdi.
Çıkışta sokaklarda dolaşırken bir fantezi ürünleri satan mağaza gördük içerde böyle garip şeyler vardı. Hoşuma giden bir maskeyi aldım , ona uygun giyinecektim.
Balonun olduğu akşam ortam çok güzeldi şampanya çok lezzetliydi ama canım sıkıldı etrafa bakınca kimseyi tanımamak bir yerden iyiydi ama normalden yalnız hissettirdi bana. Üst kata çıktım ve garip kapılar gördüm , kapılardaki yazıları görünce iyice şaşırdım. Merakım ağır bastı bir tanesine girdim ne olacak sonuçta bakıp çıkarım.
İçeri girdiğimde ambiyans çok güzeldi şömine , loş ışık , şampanya . Yatak çok büyük ve üstünde saten çarşaf vardı . Her şey ince ince düşünülmüş. Tam çıkacakken bir kadın girdi içeriye tüylü bir maskesi vardı sadece dudakları görülüyordu çıkacaktım ama beni ittirdi.
Aslında çekip gidebilirdim ama omzuma değen parmaklarının sıcaklığı beni kalmaya itti ve sonrasında bana yaklaşması beni öpmesi çok güzeldi sanki olağan bir şey yaşıyor gibiydim. Bi ara inlediğinde tanıdık bir ses işittim gibi geldi ama ortak bir çevrede olduğumuz düşünülünce muhakkak belki denk gelmişizdir diye üstelemedim. Yatağa geçtiğimizde benim ateşim iyice arttı vücudumda ayların birikimi vardı resmen, devrime olan tüm hıncımı bu kadından almayı düşündüm ve iyice arzuyla saldırdım ona elim vücudunun her yerindeydi. Gecenin sonunda orgazm olup yan yana yattığımızda nefes alış verişlerimizin normale dönmesi uzun sürdü, konuşmama kuralına uyduk ne o konuştu ne ben ses çıkardım.
Göğüslerine kayan gözlerim içimin tekrar hareketlenmesine sebep oldu. Yan döndüm tam üstüne çıkacakken gözüme takılan şeyle neye uğradığımı şaşırdım.
Bu kolye özel tasarımdı ve ben bunu biliyordum.
Allah kahretsin.
Allah kahretsin.
Allah kahretsin.
Allah kahretsin.
Yanımda yatan ,karanlıkta kalan, arzusuna doyamadığım beden Devrim ALPSOY'dan başkası değildi.
Nasıl toparlandım nasıl giyindim bilmiyorum ama ben giderken anlamsız bakışlar atıyordu.
Devrimle sevişmişim bilmeden allah kahretsin ama nasıl güzeldi, nası güzel bi denk gelişti bu böyle
Bir yandan sırıtırken bir yandan yürüyordum.
Onun beni tanımaması avantajdı tabi ki offf şimdi yüzüne nasıl bakarım onun ben, bu kadar seksi olacağını bilemezdim. Geri dönüp devam etme isteği ile yanıyordum ....
Artık emin olduğum tek bir şey vardı
Ben O kadını seviyordum onun olduğunu anladığım an içime dolan mutluluk zaten bana dokunduğunda tenimin ona aşina olduğunu fark etmemi sağladı .Benden önce bedenim tanımıştı onu.
Ve artık ondan uzak durmayacaktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Nefret Ed(em)iyorum... (girlxgirl)
RomanceBirbirinden farklı iki hayat Bir yanda Annesini doğumda kaybetmiş Devrim ALPSOY Diğer yanda Babasını 8 yaşında trafik kazasında kaybetmiş Deniz TORAMAN Onlar aslında hayatlarının birçok noktasında karşılaştı ve hepsinin sonu senden nefret ediyoru...