Devrim - Şapşal Devrim

1.2K 80 13
                                    

Uzun bölüm mü , peki o zaman
Geceningözünden seversin belki ;)
———————-

Denizi arabaya tıktığım gibi evin yolunu tuttum arabada radyoyu açtığımda çok sevdiğim bir şarkı karşıladı bizi

Ben bağıra bağıra şarkıyla eşlik etmeye başladım

Topladım tüm cesaretimi
Hadi beni al canına
Vallahi billahi gitmem
Bavulum dolu tıka basa

Usul usul öp dudağımdan
Günahımla bas bağrına
Vallahi billahi dönmem
Korkma sevişelim dört nala bunu ( söylerken yarım gülüşle ona bakıyordum hoşuna gittiği belli ama yiğitliğe bok sürdürmemek için dudaklarını sıkıp karşıya bakıyor belli belli )

Sonra devam ettim ;

Bu hikaye seninle başlar, teninde bitsin, ahhhhhh

Son ah kısmını biraz seksi söylemiş olabilirim bana bakan gözlerinin dudaklarıma kaydığını gördüm ve üst dudağımı yaladım. Başını cama çevirdi
Şarkı bitince radyoyu biraz kıstım

- Denizim

Ses yok

- aşkım

Ses yok

- kalbimin en güzel sahili

Sinirle baktı yine ses yok

- indir beni arabadan devrim istemiyorum gelmek
- hııı hı evet istemiyorsun kesin istemiyorsundur

Köy yoluna vardığımızda yemek malzemesi almak ve biraz alkol için markette durdum tabi onu arabaya kilitlenmeyi ihmal etmedim ne olur ne olmazzzz.

Elimdekileri bagaja koydum ve yerime geçtim. E istediğin özel bir şey var mı gece için dedim gülerek .

- evet sensiz bir akşam

- ah bebeğim o biraz zor işte

Tekrar hareketlendik, toprak yola girdiğimizde o hala bana bakmıyordu saçlarını sağa aldığından boynunun sol tarafı açıkta kalmıştı. Dayanamayıp ona yanaştım ve boynundan öptüm

Aniden bana dönen başı ile dudaklarımızın arasında milim fark kaldı ben arabayı iyice yavaşlattım meşk edeceğiz derken bok yoluna gitmeyelim dimi birimiz konuşsa dudaklarımız birbirine değecek gibiydi , kuvvetli atan kalbini ve inip kalkan göğsünü izledim tabi benimde ondan farklı kalan bir yanım yok ya neyse.

- Dudaklarım bana dedi ki beni onun dudakları ile kavuştur konuşurken değen dudaklarımızı ikimiz de çekmiyorduk ben arabayı iyice yavaşlattım ve durdum .

Elimi çenesine götürecekkeeen çattt diye bi ses geldi , deniz elime vurmuştu kendini geri çekip hayır diyip kollarını bağladı.

- of deniz çok inatsın . Sende beni özledin yapma böyle ama yok yine kapı duvar.

Arabayı çalıştırdığım gibi eve giriş yaptım. Hakan abiye durumu özetleyen bir mesaj attım ve herkesin dış bölgelerde olmasını istediğimi söyledim.
Ve kapıyı kilitlemelerini tabi. Resmen dağa kız kaçırdım.

Peşimden gelen denizi görünce sevindim eh en azından girmem diye tepinmedi hoş tepinse ne yazar atarım omzuma geçerim içeri.

Elimdekileri tezgaha bıraktım ve içindekileri çıkardım , onunda saatlerdir aç olduğunu bildiğimden en Sevdiği et yemeği için kocaman lop bir et aldım. Dışarda mangalı yaktım en sevdiği şeyin mangalda bu parça et olduğunu biliyordum tabi ki , onu eti ve mangalı görünce büyüyen gözleride iyi yapmış olduğuma ikna etti beni. Aç olduğunu bildiğimden önce ona çok sevdiği kakaolu sütü vermiştim paketini açıp bardağa koydum ve önüne bıraktım. Ben malzemeleri hazırlarken o görüş hizamda salonda oturuyordu.

Senden Nefret Ed(em)iyorum... (girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin