3 Gün sonra
Manolya ile çevre gezisi yapmaya karar verdik o denizde gelsin dese de kabul etmedim, şimdi biz sevişirken kız yanımızda ne yapcak güzelim dedim ama e oda katılır fena mı dedi bir an düşünmedim desem yalan olur :) ama sonra bunun saçma olduğuna kanaat getirdim o deniz toraman onun hiç bizim gibi olduğunu sanmıyorum canım dedim.
Gülümsedi sadece ama değişik bir bakıştı gördüğüm...
Kamp güzel geçti bol sevişmeli, bol yiyişmeli, bol oksijenli.
Eve döndüğümüzde dilara teyzelerin evinden farklı sesler geliyordu oraya yöneldik mutfak kalabalıktı tezgahta babamı gördüm ,yanında elinde bir şeylerle uğraşan deniz vardı garip bir şekilde yüzü gülüyordu üstündeki neydi öyle
Beyaz büyük bir gömlek vardı altında bir şey yok muydu onun !!!
Yanında ise başka bir kız vardı , kızın pembe uzun saçları vardı onun da üstünde şort ve mini bir spor atlet vardı, dilara teyze masayı hazırlıyordu. Babamla dilara teyzenin de halleri hal değildi ama o konuya sonra bakacağım. Gözüm pembe saçlı kızda kaldı, denize çok farklı bakıyordu.
Deniz unla uğraşıyor olmalı ki burnuna un bulaşmış, kızın bunu gördüğünü ve onun yakınına gidip burnunu üflediğini gördüm ama gitmeyince karşısına geçip eliyle temizledi sözde onlar birbirine gülerken hafif öksürdüm tüm bakışlar bize döndü. Denizin şaşkın bakışlarını gördüm kız zaten beni tanımıyordu.
Gittim yerime joker mi aldınız orhan bey diye girdim lafa.
Orhan bey: Hol geldin güzelim
Devrim : Hoş buldum babacım diyeceğim ama bu arkadaş kim acaba?
Selam kendimi tanıtabilirim diyerek bana yürüdü özgüven abidesine bak sen
-Ben çiçek:)
Devrim: Memnun oldum çiçek seni daha önce görmedim buralarda
Çiçek: Evet 3 gün önce yan villaya geldik bende seni görmedim sen kimsin?
Deniz : O orhan amcanın kızı canım
Canım mı !
Bir ona bir çiçeğe baktım.
Çiçek: Anladım güzelim bitti mi işin hadi yüzmeye gidelim
Güzelim mi!
Deniz : Tamam canım üstümüzü değiştirip gidelim, senin bikiniler nerde?
Çiçek : Dün akşam sana getirmiştim.
Sana mı, akşam mı, orda mı kalmıştı!!!
Deniz: Tamam gel üstümüzü değiştirelim.
Beraber mi değiştirecekler !!
Onlar çıkarken manolya kolumu dürtüyordu
Manolya : Transa girdin hayırdır kıskandın mı?
Devrim : Hayır be ne saçmalıyorsun.
Kızgın bir şekilde ben eve gidiyorum sonra görüşürüz diyerek manolyadan ayrıldım. Kıskanmak ne alaka, kim o kim yani, o benim oyuncağım ben onla oynarım anca, ne kıskanacağım be , kim o kız nerden çıktı şimdi offf..
Onlar denize gitmişti beraber
Odamda deli dana gibi geziyordum ben denizi bu zamana kadar ipsiz sapsız tiplerden korumuştum bu kız nerden çıktı şimdi
Gay radarım bana tehlike çanları çalıyordu
Hemen denizin instagramına girdim resim paylaşmış
Oha denizOha deniz
Oha deniz
Dayanamayıp mesaj attım.
-KİM BU A.ına koduğumun kızı , bu nasıl resim sil şunu???
Sinirden elim ayağım titriyordu böyle resim koyulur mu arkadaş, şu vücudun güzelliğine bak. Ben bunu nasıl göremedim bu zamana kadar offffff şu kıvrımlara bak , resmin ekran görüntüsünü aldım , sadece denizi kestim zummm yapıp duruyordum...
Bir süre sonra telefona gelen bildirim sesiyle ayağa kalktım daha da sinirlenmiştim
Offffffffffffff.............
—————————————————-
~Acaba deniz ne dedi ;)~
Sizce ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Nefret Ed(em)iyorum... (girlxgirl)
RomantikBirbirinden farklı iki hayat Bir yanda Annesini doğumda kaybetmiş Devrim ALPSOY Diğer yanda Babasını 8 yaşında trafik kazasında kaybetmiş Deniz TORAMAN Onlar aslında hayatlarının birçok noktasında karşılaştı ve hepsinin sonu senden nefret ediyoru...