7.BÖLÜM

549 49 28
                                    

Umarım okurken zevk alırsınız , bu arada sizin için küçük bir spoiler, diğer bölüm çok ateşli olucak 🔥🔥🔥

Merak ettiğiniz veya anlamadığınız bir yer olduğunda sormaktan çekinmeyin ,yorumlarda görüşürüz. 😊❤❤❤

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

3 AY ÖNCE İNGİLTERE/KRALİYET SARAYI

Kral Edward oturduğu koyu kahverengi yaldızlarla süslenmiş  masada içkisini yudumlarken, bir yandanda önündeki uzun kağıt  yığınıyla uğraşıyordu.Normalde bu işleri tek oğlu veliaht prens yapması  gerekirken ,bir sene önce olan av yarışmasında kaybolmuş  sırra kadem  basmıştı. Ne ölüsü ne dirisi eline geçmişti

Ormanı kraliyet askerlerine arartmasına rağmen bir sonuç bulunamış kraliçe ise üzüntüden yataklar düşmüştü.
Her ne kadar dışardan güçlü sağlam duvarları  olan bir Kral gibi gözükmeye çalışsada içten içe oğlunun yasını tutuyor, bir baba olarak oğlunun yaşadığına inanıyor,ve günlerini bu inanca tutunmaya çalışarak geçiriyordu .Aklını dolduran  hüzün  bulutlarını  dağıtan  kapının tıklanma sesi oldu.

"Girin"

İçeri giren genç adam uzun boyu ,sarı kısa dalgalı saçları ,mavi gözleri ve yüzünün sol yanını boydan boya kesen bir yara iziyle korkutucu duruyordu.Kralın kapısında nöbet tutan muhafizlar bile genç  adamı görünce nefeslerini tutmuş  yan gözle bile bakmaya cesaret edememişlerdi.

Genç ama odaya girince bir iki adım daha atarak odanın ortasında  durdu.Sağ eliyle sol göğsüne  vurarak hafifçe eğildi.

"İngiltere'nin batmayan güneşine selam olsun Majesteleri"

Kral bir kaç dakika önce ki melankolik halinde eser kalmamış gibi gülmeye başladı.

"Bu kadar resmi olmana gerek yok Aleron ,unutma sen benim manevi oğlum gibisin. Bu yaşlı adama boyle davranma."

Kral yüzündeki gulumsemeyi devam ettirerek masasından kalktı, kırmızı şarap şişesi alarak boş kadehe doldurdu ve Aleron'a uzattı.

"Duyduğum haberlere göre fransız ve İspanyol gemilerinde köle kaçakçılığı, uyuşturucu, sahte mal satışı yapan gemilere el koymuşsun. Kellene 100.000 altın koymuşlar.

Hahaha ! Bu kadar ödlek olmalarını beklemiyordum açıkçası.Böyle yapmaya  devam et ,bizden ne kadar çabuk kurtulmak iserlerse daha erekn adımlar atmıs olurlar.Unutma Aleron Av ne kadar kendini kurtarmak için uğraşırsa Avcı onun bulması daha kolay olur ve ensesinde ölüm meleği gibi  bitiverir."

Aleron Kralın dediklerini başını sallayarak onayladı. Ve yanında getirdikleri kağıdı krala uzattı.

"Majesteleri size yapılan suikastı  ve oğlunuzun kaçırılma olayının arkasındaki kişiyi buldum.Fransiz kralı 2.Philippe ve en yakın  adamı Lord Hector Donveur."

"Tahmin ettiğim gibi ,fransız köpekleri tek istedikleri İngiltereyi ele geçirmek ."

Fransa Kralı 2.Philip İngiltere'yi istemesenin en büyük nedeni denizlere hakimiyet kurmak ve elde ettiği  zenginlikle iskoçları ağır vergi altına koymak istiyordu. Ama Fransa Kralı bunu yapacak kadar akıllı ve zeki  değildi, en iyi yaptığı tek şey yemek yemek,aklının estiğince topraklarında ki genç güzel kızlarla vakit geçirmekti.

KORSANIN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin