Selamlaaağr. Şöyle bir iki ay sonra yeniden karşınızdayım. Bu bölümü yazana kadar anam ağladı cidden. Hikayeyi nasıl çeviricem diye çok düşündüm. Ama bundan sonra daha hızlı yazacağım. İyi okumalar...
Burnuma çok güzel kokular gelirken gözlerimi açtım. Cam açıktı ve hafif hafif perde dalgalanıyordu. Üstümdeki şey o kadar rahattı ki yeniden uyuma isteği gelmişti. Yüzüme hafif hafif güneş vuruyordu. Yanıma baktım. Bakugou yanımda değildi. Herhalde kahvaltı falan hazırlıyordu. Elimi alnıma koydum, boynumu hafif geriye doğru yatırıp gözlerimi kapattım. Uzun bir nefes çektim. Gözümü kapattığım an aklıma dün gece geldi...
Aniden gelen terleme ile etrafıma baktım. Uyuduğum zaman beynim 15 dakikalık bir felç geçiriyor resmen. Düne dair çok bir şey hatırlamıyorum. Hızlıca yatakta doğruldum. Etrafta tahmin ettiğim gibi bir sürü kıyafet, iç çamaşırı....
Yüzümü ellerimle kapattım. Kıpkırmızı olmuş bir şekilde;
"Ben şimdi nasıl Bakugounun yanına gideceğim?"
Diye düşünüyordum. Ayağıya kalktım. Aynaya baktım. Üstümde nerdeyse bana elbise gibi gelen bakugounun t-shirti ve bol t-shirtten gözükmeyen kısa bir şort vardı. Saçlarım karmakarışık olmuş bir şekilde duruyordu. Elimle çekiştire çekiştire saçımı açtım ve topladım. Tamam.... şimdi bakugoyu bulmam gerekiyordu. Tam saçımı toplamayı bitirdiğimde boynumdaki izleri gördüm....
HASSSİKTİR... Bakugou dün gece ebemi sikmişsin aq. Ya hayır o anki heyecanla tamam yaparsın da bende, bir şey demedim. Bunu fondöten kapatır mı ki amk. Sonradan vücudumu incelemeye başladım. Başka bir yerimde falanda iz var mıy-
Uyluklarıma baktığımda yine bir kaç morarıklık ve ısırık izi gördüm. Elimi alnıma vurdum. Bu neydi şimdi? Daha fazla kendimi incelemek istemedim ve mutfağa doğru gittim. Bakugou şirin bir önlük takmış pankek yapıyordu. Onun bu halini çok seviyordum.
-Günaydın bebeğim
Yüzünde bir ışıltı ile bana gülümsüyordu.
-G-günaydın canım..
-Çok güzel kokuyooor. Enfes gözüküyorlar. Hadi hemen yiyelliimmm.
Aç köpek gibi pankeklerin üstüne atladım. Bakugou bana bakarak güldü. Hemen karşıma oturdu ve bana kıs kıs gülerek;
-Hmm hiç dün geceden konuşmuyoruz. Yoksa eğlenmedin mi??
-NE? Hayır eğlendi- Ah Y-yani sevdi- AH SİKTİR...
Bakugou resmen acı çekişimi piç gülüşleri ile izliyordu.
-Boynundaki izlerde öyle diyor...
-SUS BE! Zaten birazdan okula gideceğiz. Nasıl kapatsam diye düşünüyorum.
-Kapatma.
-NE. Bakugou olmaz.. yani-
-Neden ama... Herkesin sana sahip olduğumu bilmesini istiyorum..
Boğazıma pankek kaçmıştı. Aniden öksürmeye başladım.
-AH TANRIM HİÇ BİR ŞEY DEMEMİŞTİM OYSAKİ!?!
-Tanrım tamam iyiyim.
-İyi kapatmıcam..
-AH SENİ SEVİYORUM BEBEĞ-
-Ama.. biraz kapatırım ama belli olur yine de tamam mı?
Konuştuğumuz konuya bak ama...
-Tamam o da uyar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou Katsuki x Reader
RomanceMerhabalar!! Bu ilk hikayem ve ilk yazım olacak bu yüzden baya heyecanlıyım. Umarım beğenirsiniz ilk karakter tanıtım vs. gibi bölümler ile başlayacağım sonradan ise ana hikayeye geçeceğiz. Yeni bölümlerde görüşmek üzere