Nishimura Riki (Niki) part2

194 25 2
                                    


бид энд ирээд бараг 4 өдөр болж байна ирснээсээ хойш хоол унд байх газар гээд л бүгд тансаг байгаа ч гэсэн энэ залуус бидний мэддэгээс аймшигтай хүмүүс юм оройн хоолонд минь өнөөх аймшигт бэлдмэлээ хольж өгнө тэрийг нь идэхгүй гэвэл хүчээр илүү их тунатайг аманд минь цутгана.Гэхдээ бүр ч илүү аймшигтай нь эхний өдөр Гаёон Борам хоёрийг зүгээр үлдээгээд биднийг тамлаж байгааг харуулсан найзууд маань нэгнийхээ нүдэн дээр хайртай уран бүтээлчтэй нь заваарж байгааг өөрсдийн нүдээр харсан,дараагын өдөр нь тэр хоёр Саран Хэжин бид гурав тэрийг харсан энэ залуус бидний уйлж орилж орилж байгааг харж таашаал авдаг яаж ийм байж болдог байна аа өдөр нь тайзан дээр эгдүүтэй гэмгүй залуус хайр түгээдэг бол орой нь тэд адгуус болдог.

Би энэ хэдэн өдөр Никиг над дээр хүрээд ирээсэй л гэж маш их хүсэж байна,тэрнийг өөрөөсөө түлхэж холдуулдаг байсан өөртөө гомдож байна.Одоо л тэрний нмайг гэх сэтгэлийг олж харж байна.

Өнөөдөр тэдний хамгаалалт хэтэрхий өндөр байна хаалга бүр лээр нэгээс хоёр хүн гадаа хаалга дээр бүр олуулаа байна яагаад гэдгийг мэдэхгүй ч энд ирсэн хамгийн аймар өдөр минь өнөөдөр бололтой энэ 7 залуус ч өнөөдөр ажилдаа яваагүй өдөржин биднээр юу хийлгэх бол гэхээс үстэй толгой арзайх шиг.

тэдний ээлжит тамлалт ирэхийн өмнө хоолоо идэх гээд сууж байтал гэнэд нэг хамгаалагч орж ирээд "уучлаарай гэхдээ яг одоо бидэн рүү хэн нэгэн дайрж байна тэднийг хайж байгаа байх"гэсээр амьсгаадан орж ирнэ бид ч салганан баж барьж байсан халбагаа унагаан бүгд цонхон дээр шавхад гадаа хэн ч байсангүй гэхдээ би Никиг байгаасай гэж бурхнаас минут секунд тутамд гуйж байсан юм

Намжүүн:"тэднийг доошоо оруулж түгж харин та нар тэр хүмүүсийг аль болох зөөлөн аргаар холдуулахыг хичээ болохгүй бол хүч хэрэглэ харин дүрмээ сайн барина шүү"гэж хэлээд BTS бүгд гадуур хувцасаа аваад гараад явчихлаа

Дахиад юун дүрэм яриад байгааг мэдэхгүй ч одоо яг л зцгтах боломж гэж бодон хамгаалагчид чирүүлэн явж байхдаа нөгөө хэддээ чимээгүй дохио өгөв.Манайхан ч ойлгосон бололтой бүгд гараа татаж аван хамгаалагчидтай үзэлцэж гарлаа 5 охин 2 хамгаалагчийг ядах юмгүй хүлж тавьчихаад орилхоос нь сэргийлж Борам Саран хоёр аманд нь 2 оймсоо нийлүүлж байгаад чихчихлээ хэдэн өдөр усанд ороогүй болохоор тэдэнд их л муухай байгаа байх.

Enhypen OneshotsWhere stories live. Discover now