Lee Heeseung (part1)

250 23 4
                                    

(Анхаар!! Энэхүү болж буй бүх зүйлс цэвэр төсөөллийнх учир европ солонгос холилдсон төрлийн улс гэж гарна)

Улс орноор гүнгийн бүдүүлэг охин гэдгээрээ алдартай Ким Хэжон тэрээр одоо 17 настай гэрлэх дөхсөн охин юм гэвч өөрийн муу нэр хүндээсээ болж сүй ч тавиагүй билээ өөр улсад гоо үзэсгэлэнг нь магтан ярьдаг боловч түүний гүнгийн бүдүүлэг охин гэдэг илүү хүчтэй цуу яриа давамгайлсаар л.
Ким Хэжон гоо үзэсгэлэнгийн бурхан адисалсан хэмээн хүртэл цуурахаар үзэсгэлэнтэй нэгэн түүний дээр сайхан ааш зан,өрөвч сэтгэл,гайхалтай бие зэрэг нь улс орны гэгээнтэн гэж дуудахад хүргэдэг байсан...... Энэ зөвхөн байсан .............

Харин одоо түүнийг хүмүүс завхай эм садар эм биеэ үнэлэгч гэх зэргээр дурсдаг гагцхүү ганц л буруу ойлголтоос болж Ким Хэжоны амьдрал сүйрсэн

~~~Болсон явдал~~
Хэжон урьдын адил өөрийн тайван ихэмсэг байдлаа хадгалан хааны цэнгүүнд бүжгэнд урисан хүн болгоноос эелдгээр татгалзан түүнийг өлсгөлөн чоно шиг ширтэх харц Хэжонд төвөгтэй санагдан хурдхан шиг гэртээ харихыг хүснэ.Түүний дараа хаан орж ирэн үг хэлж нэг юм энэ хогийн газраас явж чадахаар болов.Хэжон ч цаг алдалгүй тэндээс гарч ордны цэцэрлэгт хүрээлэнг дайран өнгөрч байтал нэг гар орж ирэн амыг таглаж Хэжоны ухаан балартсан юм.

Өглөө сэрэхэд Хэжон 3-р ханхүү Богумтай нэг оронд хэвтэж байсан бөгөөд энэ нь өөр нэг ханхүүгийн явуулгаар төлөвлөгдсөн зүйл байсан юм 3-р ханхүү сүйт бүсгүйтэй түүндээ үнэхээр их хайртай боловч энэ явдлыг сонсон сүйт бүсгүй тэсэлгүй амиа хорлож 3-р ханхүү сэтгэл зүйн цочролд орон сэтгэцийн өөрчлөлттэй болсон юм.
( бараг Ромео Жульетта хоёр юм даа ххахахах)

Хунтайж И Хисын өдгөө гэрлэх нас нь болсон гэж үзэгдэн сүйт бүсгүй буюу өөрийн хатнаа сонгохоор цэнгүүн зохион байгуулж түүнд нь Ким Хэжон ч бас уригдсан байлаа.
Хэжон өөртөө боломж байхгүйг мэдэх тул тийм ч их ач холбогдол өгсөнгүй аав ээжийгээ л бодон энэ цэнгүүнд оролцохоор болж бэлдэж эхлэв.
Цагаан даашинз дээр нь асгасан мэт лили цэцэгс нь чамин бөгөөд ариун эмзэг харагдана.Үсээ дээш шуун мөн адил лили цэцэглэн байх үсний гоёл хослуулан зүүв.           
                Үзэсгэлэнтэй

Хааны цэнгүүнд уригдсан хүн бүр л Хэжон руу харан шивнэлдэх мэт санагдан сонсогдох вий хэмээн ч эмээхгүй муулах нь жигшүүртэй хэдхэн сарын өмнө хөлөө хугалах шахам тал засаж гүйж хэлээ сугарах шахам магтдаг байсан энэ хүмүүс одоо нүүр буруулах нь үнэхээр жигшүүртэй биш гэж үү Хэжоныг хэсэг ажиглан зогссон бүлэг охид ирэн түүнийг элдэв бусаар хэлж эхлэх нь тэр.
Хэжон үүнийг нь тэвчин чимээгүй байсан ч түүнд энэ үгс нь үнэхээр хүнд тусав.

Өөрийн ухаангүй болтлоо уусан эмэгтэй тагтаны хашлага дээр цааш харах сууна.Өөр өнцгөөс харвал яг л амиа хорлох гэж буй мэт харагдан ядаргаатай охидоос залхсан хунтайж Хисын тагтан дээр гарж ирэн харсан зүйлдээ цочирдон хурдлан гүйсээр Хэжоныг тэврэн хашлагнаас буулгаад ширүүхнээр " Чи чинь яаж байна аа Хатагтай Хэжон" гэхэд Хэжон тальмайрсан нүдээр хунтайжыг удаан ширтэж байснаа " царайлаг аа!!Чиний нүд үнэхээр гоё юмаа" гэсээр хунтайж руу бага багаар ойртож зөөлөн бамбагар уруулаа хунтайж Хисыний уруулд хүргэх аядаж үнссэнээ гар дээр нь тасраад өгөх нь тэр

⚜️⚜️⚜️
Өглөөний хурц нар нимгэн цагаан хөшгийг нэвтлэн Хэжоны нүүрэн дээр тусахад Хэжон ярвайсаар нүдээ ч нээлгүй Анна хөшгөө хаа гэхэд өрөөнд хэн ч дуугарсангүйд гайхсаар нүдээ нээхэд шал танихгүй өрөөнд хэвтэж байх нь тэр бас дээр нь нүцгэн айж сандарсаар хажуу тийшээ харахад эрэгтэй хүний улаан эрээн болсон өргөн мөр нүдэнд нь тусан хөнжлөө салгалсаар сөхөхөд орны даавуу цус болсон харагдана БИ ХҮНТЭЙ УНТЧИХАЖ!!!!!!

Өөрийн хувцсаа өмсөн хаалгаар гарахынхаа өмнө эргэн харвал орон дээр хэвтэх залуу нэг л танил харагдана.
Тэр өдрөөс хойш 7 хоног тайван өнгөрөв Хэжон ч тэр залуутай дахин таараагүйдээ баярлан тайвширна
" хатагтай гүнтэн дуудуулж байна" Анна хаалгаар орж ирэн сүртэйн аргагүй чанга дуугаар хэлэхэд толгой манарах шиг "одоо очлоо" нэг их юм бодолгүй аавын өрөө рүү яван ороход зочинтой байв.Аав ч инээмсэглэсээр нүдэнд нь нулимс хуран чуулж " чамайгаа хэзээ ч нөхөрт гарахгүйн гэж бодсон ашгүй дээ сайн хүнтэй суух нь" хэмээн учир бүтүүлэг үгс хэлснээ " мэндэл чиний ирээдүйн нөхөр Хунтайж Хисын " өнөөх хүн аажмаар эргэн харсаар "Сайн уу хайрт минь"
Ээ бурхан минь би хунтайжтай унтчихаж!!!

zia ehnii heseg duuslaa daraagin heseg deer + zvils garah tul durgui bol algasaarai

otgongaraw taalagdan gj naidaj bn🙏😍😘🤗💜
2021.04.07

^AuRoRa^

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

^AuRoRa^

Enhypen OneshotsWhere stories live. Discover now