she is my girl

248 20 11
                                    

Сургуулийн бүх охидийн мөрөөдөлийн хөвгүүн зөхөн миний урд л эгдүүтэй бяцхан гөлөг шиг болчихдог гэхэд хэн ч итгэхгүй гэхдээ энэ бол үнэн.Сургууль дээр яг л харцаараа хэн нэгнийг сийчиж үйл хөдлөлөөрөө хүүхдүүдийг айлгаж орхидог тэр миний урд 5 настай цэцэрлэгийн жаал шиг эрхэлж бас тунирхдаг.

Хэра:"Жэйк чи тэр охин луу шүлсээ гоожуулахаа больж үз найз охин чинь хажууд чинь байна"

Жэйк:"би өөр охин хараагүй болохоор битгий санаа зов хайрт минь"

Хэра:"гэхдээ л чи муухай дандаа намайг гомдоодог"

Жэйк:"ойлголоо намайг уучлаарай хичээл тараад хамтдаа зугаалах болохоор битгий уурлаарай за юу"

Хэра:"ойлголоо хичээл тархаар уулзья"

Дөнгөж үерхэж эхэлж байгаа хүүхдүүд эгдүүтэй бас атаарахмаар юм.Гэнэн цайлган бас хайраар дүүрэн.

Жэйк:"ашгүй хичээл тарчихлаа хамтдаа зугаалахад бэлэн биздээ хонгор минь"гэсээр өөдөөс нь нүүр дүүрэн инээмсэглээд Хэраг сургуулаас гарж ирэхэд тосох нь тэр

Хэра:"тиймээ би бэлэн"гэж хэлээд хацар дээр нь зөөлөн үнсээд дараа нь ичиж нүүр нь улайх нь хэтэрхий эгдүүтэй юм.

Жэйк:"би яаж ийм хөөрхөн охинийг гадуур дагуулж явна аа хүн болгон л чамруу хараад байна болдог бол аваад хэн ч байхгүй газарлуу зугтаачих юмсан"

Хэра:"харамч гэдэг нь надад л хэцүү байна алдартан шиг царайтай залуу дагуулж явж байгаа болохоор охин болгон чамайг хараал зарим нь зургийг чинь аваад байгааг анзаарахгүй байна уу"гэж хэлээд нүдээ жижиг болгоод ойр орчиноо хархад Жэйк эгдүүтэй найз охиныхоо хацарнаас зөөлөн чимхэн духан дээр нь үнсээд

Жэйк:"хэн хэн нь л болгоомжтой байхгүй бол хэцүүдхэнэ дээ тиймээ"гээд гарийг нь чангаар атган үнсээд халаасандаа хийх нь тэр.

Энэ бол үнэхээр их хайр бас аз жаргал.Өөрийн хамгийн хайртай хүнийхээ гарнаас хөтөлөөд хэний ч өмнө нүүр бардам хосууд гэдэгээ хэлэх тэр мөч хамгийн сайхан нь.

Өдөржин кино үзэж паркаар зугаалсан хүүхдүүд нар жаргах үеэр л ядарж өлсөж байгаагаа мэдэрсэн бололтой гудамжны хоолны газарлуу хөтлөлцөн дуу аялан алхана.


Жэйк:"сайн байна уу хосийн багцаас нэгийг баярлалаа"

Хэра:"хөөх анх удаа хосийн багц идэж үзэхнээ"

Жэйк:"бусад хоолтой адилхан л амттай байлгүй дээ тийм сайхан байна уу? Мм?"

Хэра:"чамтай идэх гэж байгаа болохоор үнэхээр амттай байна байх"


Enhypen OneshotsWhere stories live. Discover now