My savage brother

231 17 12
                                    

Айлын бага охин байна гэдэг хамгийн хэцүү бас жаргалтай хүнийг хэлэх байх.

Би бол айлын бага охин дээрээ нэг ааш муутай ахтай.Ах минь юм болвол намайг зөнөг эрхийн тэнэгээр минь дууддаг.Бас ах бид 2 үргэлж хэрэлдэж  зодолддог. Яг л хоёр өөр айлийн хүүхдүүд шиг.

3 хоногийн дараа төрсөн өдөр минь болох гэж байгаа болохоор надад их л сайхан байна.Найзууд гэр бүл хамаатнууд гээд л бүгд надад бэлэг өгнө.Миний дуртай бялуу бас амттангууд ширээгээр нэг өрөөтэй байна гэж бодохоор үнэхээр сайхан.Хамгийн гол нь би яг өөрийнхөө хүсэж байгаагаар хурдан том болж байгаадаа үнэхээр баяртай байгаа.

Би:ахаа миний төрсөн өдөр удахгүй болох гэж байгаа та надад ямар бэлэг өгөх гэж байна"

Ники:" Чи бүүр үнэхээр хурдан том болж байна аа баастайгаа хутгалдсан л юм байсан даг" тагнайгаа ташин хэлэв

Би:"өөрөө тийм байгаагүй юм шиг" ширэв татан хэлэхэд ах ч надруу муухай харсаар.
"Энэ нэг юмтай аятайхан харьцаж болдоггүй шт" үглэсээр дээшээ өгсөн гарав.

Ах бид хоёр нэг насны зөрүүтэй яг л найзууд&дайснууд шиг байдаг гэж хэлж болно. Намайг үргэлж хүүхдүүдийн дэргэд эвгүй байдалд оруулна би ч зүгээр байхгүй хариугаа авж байж салдаг даа хахахааах

Хххх рестран:
"хайраа~" орилсоор тэврэхэд тэр намайг эргүүлж тэврэлгүй зүгээр л зогсон үргэлж л ийм байдаг би түүнд наалдаж харин тэр юу ч хийдэггүй
"Рикү ярилцах хэрэгтэй байна?!" тэр ширүүн өнгөөр хэлсэн учраас бага зэрэг айж эхлэв.

"Хоёулаа салцгаая!"

Энэ үг энэ хоёрхон үг зүрхийг минь яг л базгаж байгаа юм шиг өвдөлтийг өгөх нь тэр Хэзээ ч төсөөлөөгүй юм сан чадахгүй шүү дээ түүнгүйгээр оршиж үхэх гэж байсан тамаас минь салгаж өгчихөөд одоо өөрөө намайг түлхэх гэж байгаа юм гэж үү? Жоохон, хайр гэж мэдэхгүй байж сүржигнэлээ гэж та нар бодож байгаа байх гэхдээ тэр миний авралын оч байсан харанхуй ертөнцийг минь гэрэлтүүлдэг сар минь байсан гэтэл одоо түүнгүйгээр харанхуй дотор дахиад л тэмтчин явах юм уу? Тийм үү? Жэй?

Золтой л уйлчихсангүй дугарч ядсаар арай гэж "яагаад?" энэ л үгийг хэлж чадсан гэтэл тэр "Залхмаар байна. Одоо чамайг харахаас ч залхаад байхад хамт байж чадахгүй чи угаасаа мэдэж байсан биздээ би нөгөө ангийн жүрид сайн гэдгийг тиймээс зүгээр л намайг тавьж явуул одоо чамтай зууралдах хүсэл алга"
Тэр энэ бүх үгээ ямар ч царайны хувиралгүй хэлчхээд намайг энэ хөгийн газраа орхиод явчихсан эргэж харах ч үгүйгээр бүгдийг нь хараал идээсэй!!

Enhypen OneshotsWhere stories live. Discover now