Дэлхий.Энэ бол бидний амьдардаг газар.Бид энэ газарийг сайн мэддэг гэж боддог ч яг үнэндээ хумсын толион чинээг нь л мэддэг.
Тэнгэр газар хээр тал гээд л үргэлж нүдээрээ харж мэдэрч байдаг ч нүдэнд харагдахгүй ч бидний дэргэд амьдарч байдаг бас нэгэн хүмүүс байдаг.Тэд бол үл үзэгдэгчид. Бидний зэргэлдээх ертөнцөд оршин суудаг нэгэн төрлийн хүмүүс.
Өмнө нь бүгд дэлхий дээр амьдардаг байсан. Гэвч үхсэнийхээ дараа бүх ой санамжаа алдан энэ ертөнцөд ажиллан амьдардаг.Энэ ертөнц өмнө нь амьдарч байсан ертөнцөөс маань маш их өөр , өмнө нь өөрийн хүсэл зорилгын төлөө амьдардаг байсан бол энэ ертөнцөд үхсэн насныхаа царайтай ирж зөвхөн ажилласаар дээд албан тушаалтнууд болсон гэж үзэхэд чөлөөлөгдөж эрх чөлөөтэй болно нэг ёсны үхэл.
Энэ ертөнцөд хүмүүсийг хоёр л ангилдаг.
Ажилчин&Удирдагчид
Удирдагчид бол На овгийнхон тэд нэг ёсны шулмын гэр бүл энэ ертөнцийг бүтээсэн шулам нар.Одоогоор На гэр бүл Толгойлогч гэр бүл&Хамаатан нийт 28 гишүүнтэй. Толгойлогч гэр бүл: На эзэнтэн, На эзэгтэй, мөн энэ овогт байгаа ганц охин На Рана нар юм.
Цээлхэн том өрөөнд олон төрөлийн эмийн ургамал бас хэд хэдэн уусмал өрж цэвэрхэн янзалсан харагдана.
Хараад л шууд олон янзын зүйл туршиж үзэх дуртайг нь мэдмээр.
Зураг ширтэн суух үзэсгэлэнтэй бүсгүй их л санааширсан харагдана.
Доод талын уруулаа дарааллан хэд хазаад "И Хисын сонирхолтой л юм."
Хажуугаар нь өнгөрч яваад хальт харвал дур булаам инээмсэглэл боловч сайн ажиглавал хорон гэмээр инээмсэглэл. Аргагүй шүү дээ! Тэр чинь цэвэр цустай шулам судсаар нь халуун цус биш хүйтэн цус урсаж байгаа.Шинэ ертөнц 2022 он:
И Хисын залуухан idol маш амжилттай явж байсан ч тэр амжилт нь өөрийх нь бүхэл амьдралыг нь залгисан залуухан уран бүтээлч.
"И Хисын эмийн ургамал түүгч бага эзэгтэйн хүсэлтээр бага эзэгтэйн ордонд дагалдангаар орно. Код:2890 Шулмын ертөнцөд тавтай морил! Хохирогч минь." жихүүцмээр инээдийг сонсход эндхийн бүх хүн ийм байх.Яг л өөрийн мэдрэлгүй мэт урагш гөлрөн алхан хаашаа явахаа мэдэж байгаа ч юм шиг үгүй ч юм шиг явсаар том хүрэн хаалганы урд ирэн зогсоход хаалга өөрөө онгойн дотогш оров.Дотогшоо хөл тавингуутаа ухаан орсон мэт эргэн тойрныг ажиглан гайхаж цочирдсон царай гарган зогсон
" Хүн байна уу? Энэ хаанах вэ? Тоглох хэрэггүй шүү!"
олон асуулт урсгасан ч хариулт зөвхөн түнэр харанхуйгаас өөр зүйл алга.Ихээр айж байгаа ч зүгээр юм шиг царайлах Хисын үнэхээр зоригтой бас сонирхолтой нэгэн.Хэсэг хугацааны дараа харанхуйгаас эмэгтэй хүний уянгалаг хоолой гарсан юм. Яг л ховстох мэт.
"Чи миний хажууд байхдаа өөрийнхөө ухаантай байж болно. Хайрт минь!"
bi irlee hahaha za udaasand uuclaarai anh udaa uran zognolt torloor bicsen blhr muu bolcloo, daraagyn heseg hurdan orh blnoo
taalagdana gj naadaydaa Munkh_na part2 oo hurdn ognoo shuud bicih gher aygui urt boloh ged bsn yma2021.08.25
Mulan~Reun0823
YOU ARE READING
Enhypen Oneshots
FanfictionEnhypen хамтлагийн гишүүдээр бичигдэнэ. Захиалга авна хүссэн сэдэв дүрээр тань бичиж өгнө