Хүн бүхэний хүсдэг алдар нэр ,дэлхийн өнцөг булан бүрд нэрээ гаргана гэдэг үнэхээр хэцүү зүйл.Зарим хиний хувьд боломгүй зүйл.Гэхдээ би хийж чадсан.Маш их хичээл зүтгэл бас хөлс нулимсны дараа мөрөөдөлдөө хүрж тайзан дээр гарж чадсан.
дунд ангийн жаахан охин бэлтгэгдэгч болно гээд ирэхэд хүмүүс намайг шоолж байсан чи үнэхээр чадах уу арай л жаахан юм бишүү гээд л.Харин одоо тэр хүмүүс миний доор ажиллаж байгааг харах үнэхээр сайхан байна.
Гэхдээ би өөрийн гараар бүтээсэн бүхэнээ баллах гэж байна.Хайр сэтгэлийн асуудалаас болоод олон жилийн хөдөлмөр минь яг одоо үгүй болох гэж байгаа ч би энэнд санаа зовохгүй байна.Хэн нэгний хувийн орон зай тэр хүнд маш хэрэгтэй зүйл гэхдээ энэ зүйл айдол дуучдад нөлөөлдөггүй.Энэ бол үнэхээр гунигтай бас харамсмаар зүйл.Би хайр бас алдар нэрээ аль алийг нь авж үлдмээр байгаач араатан шиг фэнүүд намайг ийм зүйл хийлгэхгүй.
Би анх YG энт-д бэлтгэгдэгчээр орохдоо гэрээн дээрх болзооны хоригийг хараад инээж байсан ч одоо тэрнээс болоод толгой минь өвдөж байна.
Music bank дээр Enhypen хамтлагтай анх таарахдаа тэд үнэхээр их таалагдаж байсан.Хичээл зүтгэл дуулалт гээд л.Гэхдээ тэрнээс илүү нэг зүйл намайг тэр хамтлаг уруу маш ихээр татаж байсан. Жэй тэр бол хэн ч харсан үнэхээр царайлаг залуу гэхдээ миний хувьд тэр зүгээр ч нэг царайлаг биш.Миний жаахан байхдаа үлгэрийн ном хараад мөрөөддөг байсан ханхүүтэй яг адилхан залуу.Зан ааш үйл хөдлөл гээд л яг надад зориулж бурхан бүтээсэн юм шиг төгс нэгэн.Гэхдээ би тэрэнтэй хамт байж чадахгүй гэж бодохоор өөрийгөө хараамаар.
Анх түүнтэй ярилцахад миний зүрх гараад ирэх нүү гэлтэй үнэхээр хурдан цохилож байсан. Үүнийг ч ажралгүй түүнийг ширтээд юм яриад суумаар хэтэрхий тухтай байсан.
Анхны уулзалтаасаа хойш бид хоёр байнга шахуу уулзах болж хурдан нэг нэгнээ таниж мэдэж байсан юм байна.
Тэрнээс хойш анх удаагаа бид болзоонд явсан тэр минь над руу жаргалтай нь аргагүй инээн гарнаас минь атгаж гүн гүнзгий ярилцсаны эцэст түүний найзууд гарж ирж тэр минь нэг хөлөн дээрээ өвдөглөн намайг найз охин минь болооч гэж гуйж байлаа. Миний нулимс өөрийн эрхгүй урсаж хурдан хурдан толгойгоо дохиж зөвшөөрсөн юм даа.
Хэзээ ч бүтэхгүй гэж бодож байсан зүйлс хэтэрхий хурдан амархан болж байгаад битүүхэн санаа зовж хэзээ энэ жаргал минь дуусах бол гэж боддог болсон үе.
YOU ARE READING
Enhypen Oneshots
FanfictionEnhypen хамтлагийн гишүүдээр бичигдэнэ. Захиалга авна хүссэн сэдэв дүрээр тань бичиж өгнө