❣Бүтэлгүй Enhypen💥

198 20 7
                                    

Аав ээжийн эрх охин ахын бяцхан охин өнөөдөр 17 нас хүрж байна.Жижигхэн охин байхаа болиод ахлах ангийн том эгч болсон охиноороо аав ээж нь үнэхээр их бахархаж байгаа байх.

Сайн байна уу намайг Нами гэдэг.Дөнгөж сая та бүхэний уншсанаар би одоо 17 настай.Энэ жил би зуны амралтаа зуслан дээрээ өнгөрөөхөөр ирсэн.Ийшээ ирэх дургүй байсан ч одоо бол үнэхээр их дуртай байна.Яагаад вэ гэвэл би багийнхаа найзтай таарсан бас тэр манай гэрээс холгүйхэн байдаг болохоор бид өдөр бүр уулздаг болж байгаа түүнтэй байхад хэзээ ч уйдахгүй гэж бод .Тэр жаахан төмс ч гэсэн гишгэлэн төмс юм даа.

Өглөө эрт босоод цэцэрлэгийн хашаанд гүйж байгаад гэртээ орж ирэхэд манай найз Жонвон ээжтэй минь яриа өрнүүлээд хамтдаа цай уун сууж байлаа.Энэ үзэгдэл надад үнэхээр сонирхолтой л юм .Ээж маань биднийг багаас маань л мэддэг болохоор нууж хаагаад байх зүйл байдаггүй.Тийм болохоор хамтдаа цай уугаад инээлдэж ярилцах нь надад үнэхээр их таалагдаж байна.

би:"Ээж би ирлээ"

Ээж:"өө миний охин гараа угаачихаад ирж цайгаа уу Жонвон чамтай уулзахаар ирсэн гэж байна"

Би:"та гарах гэж байгаа юмуу"

ээж:"Өнөөдөр ажил дээр очих хэрэгтэй бас орой аавтай нь хамт зах орж хүнсээ цуглуулна"жуумалзаж байхыг нь харахад дахиад л тэнэг зүйлсээ сэдээд эхэлсэн бололтой. Тэд үнэхээр адал явдалтай амьдардаг.

Би:"Би та хоёрыг дахиж эрүүлжүүлэхээс авахыг хүсэхгүй байгаа болохоор битгий тэнэг зүйлс хийгээрэй гуйя! Харин гэрт санаа зоволтгүй дээ"

Ээж:"Угаасаа санаа зовоод яадаг юм Жонвон минь байхад тиймээ миний хүү" хөөх намайг ч эрхлүүлж үзээгүй юм байж хошуугаа цорвойлгоод үсэрч байгааг нь ээ залуу байсан бол аваад суулаа суулаа.
-_-

Жонвон:"ниэээ ээжээ би сайн харах болноо. Энэ хөлдүүг ч гэсэн " гэмгүй хүн шиг маасайтлаа инээж байгааг нь ээ.

Би:"хөтлөлцөөд яваач та хоёр" нүдээ нарийсган чухал харвал.

Жонвон:" ёр нь болно шд танай ээж чамаас хөөрхөн хахахахха"
Түүн рүү ярвайн харваас өөдөөс илүү их инээгээд эхлэв. Мэдрэмжгүй амьтан.

Бид ээжийг гаргаж өгчихөөд миний өрөөгөөр танилцаж одоо хамтдаа видео тоглоом тоглоод сууж байна.Тэрэнтэй өдөрийг хамт өнгөрөөх үнэхээр хөгжилтэй юм.

Би:"Хоол хийж идэцгээе"

Жонвон:" надад стек хийгээд өг"

Enhypen OneshotsWhere stories live. Discover now