بعد شوية هانا وروزي حطو الاكل وهانا خلت كريس يتصل بسيهون ينزل هو وهايمي لحد مايجيبو بقيت الاطباق وفعلا هايمي وسيهون نزلو وهما شكلهم مبهدل من اللي كانو بيهببوه في بعض وشعرهم منكوش وهدومهم مبهدلة ونازلين اصلا عمالين يضربو في بعض ويضحكو والكل 🙂🙂!!!! راحولهم وهما عمالين يضحكو ويزقو في بعض وبعدين لما وقفو قدامهم سكتو عن اللعب اللي بيعملوه بس كانو لسه بيضحكو ولقو كلو باصصلهم ومتنح...
هايمي : ايه ياجماعة مالكو.
هانا لما ماحدش رد : مالناش بس يمكن انتو متبهدلين شوية؟🙂
بصو الاتنين علي منظر بعض وفطسو م الضحك وبعدين عدلو هدومهم وشعرهم ماعرفوش يظبطوه ف كل واحد منهم عملو للتاني ووقفو ومازالو مش عارفين يبطلو ضحك ..
سيهون : كدا حلو بقينا قمرين اهو😂
هايمي : لو هتقول علي نفسك قمر يبقي انا نجمة يابابا 😂
روزي : طب ممكن توقفو اللي كنتو بتعملوه ده ايا كان لحد ماناكل عشان نمشي زي ماقولتي؟
هايمي : لا احنا قاعدين شوية 😂✋
هانا : نعم انتي مش قولتي عايزة تنامي؟🙂
هايمي : ايوة قولت بس دلوقتي فوقت هنقعد شوية 🤣.
لاي : هو ايه اللي حصل فوق خلاكو فطسانين كدا 🙂؟
هايمي وسيهون بصو لبعض وفي لحظه واحده : ماحصلش حاجه 🤣🤣🤣
شيومين : هايمي انتي شاربه حاجه؟
لاي : هايمي مابتشربش😶...
تشانيول : سيهون ياحيوان انت شربتها حاجه؟
سيهون : ياعم ماشربتهاش حاجه ياعم اسألها اهي🤣
لاي : هايمي من ساعة ماعرفناها ولا مره شوفناها كدا
سيهون : ده عشان انتو فشلة في تفريحها بس🤣
شيومين : ماتتلم ياض😶
سيهون : حاضر🤣😶
تشانيول : حصل ايه يا سيهون انا مش مصدق انها مش شاربه.
هايمي قربت منه جامد اوي اوي يعني كدا لحد مابقي بين وشها وبين وشو كام سنتي بس ..
هايمي وهي باصه لعينه : طب انت شايف ريحتي شاربه حاجه؟
تشانيول وهو متنح : انتي ريحتك تشبه ريحة الورد اجمل ريحه شمتها في حياتي 😶
هايمي ابتسمت وضحكت اوي وكإن ضحكتها ادته طلقة هتوقعو بس بيكهيون مسك دراعة..
بيكهيون : ماتنشف ياض🤣
هايمي ضحكت وبعدت عنه وراحت لهانا وروزي تغرف الاطباق وهو عينه مشيت معاها ومركزه عليها وتاو كان بيبصلهم وجسمو كان زي المشلول مش مصدق ان جالو آمل اول ماشافها وفي نفس اللحظه اتاخد منه وراح لغيره .. المهم حطو الاكل وكلو وسيهون وهايمي كانو عمالين يضايقو في بعض وبعدين شالو الاكل وادوهم الحلويات وسيهون وهايمي قاعدين في جنب بيتصورو ...
أنت تقرأ
- The Meaning of Love -
Romance- 🌻 فضلا ماتنسوش تعملو Vote لو عجبتكو 🌻 - فيه مواقف بتفقدنا الثقة في اي حد بس ياتري شلة هاروها هتقدر تثق في شلة Wolf بعد اللي عملو واحد منهم في هايمي؟