Bu ses, hatırladığım kadarıyla 7 yaşımdan beri burada... kafamın içinde. Beni öldürüp bitiren, kafayı yiyecek duruma getiren ses. Sunoo diyorum ona. Yapmak istemediğim şeyleri yapmaya zorluyor beni. Onun yüzünden o saniyeye kadar aklımın ucuna gelmeyecek saçma şeyleri yaparken buluyorum kendimi. Beni gerçekten çok yoruyor, ve annemi de yoruyor olmalı ki şu an bu psikolog kliniğinin bekleme odasındayız. Annem çok ısrar ettiği için gelmeyi kabul ettim, belki işe yarar da Sunoo'dan kurtulurum hm?
"Yang Jungwon, Doktor Park sizi bekliyor." dedi orada durup gelenleri karşılayıp, gidenlere randevu yazan şirin kadın. İyi birine benziyor. sevmedim onu. Hayır, sevdim... Kes sesini. deli olduğunu düşünüyor. sen de sevme bence. Kulak asmadım, Sunoo bir şeyler söylemeye devam etti. Duymazdan geldim onu. Psikoloğun odasına girdim. "Hoşgeldin Jungwon." dedi kadın, gülümseyerek. Bende "Hoşbuldum" diye mırıldandım ve koltuğa oturdum. Açıkçası pek bir şey ummuyordum. Bir tedavim olsun elbette isterdim. Ama bir yandan da Sunoo'ya alışmıştım. Onun yüzünden tek arkadaşım bile yoktu. O bir anda giderse, ben yalnız başıma ne yapacaktım?
_______
31.03.21Merhaba, aşırı gaza geldim ve salıyorum. Umarım güzel ilerletirim... Hayırlı uğurlu olsun cümlemize...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ phóbos ⌗ jay × jungwon
Fanfiction"Kafam patlayacak, lütfen sus artık..." [angst, story] ©jadedstilll ‐ 2021 !!, psychological disorder, self-harm, suicide, homicide.