*ೃ: Tam olarak kan var diyemem ama, ufacık bir geçişi ve psikolojik bir baskı var. Uyarımı yapmış olayım da...
_
Uyandığımda sabah olmuştu. Telefonuma mesaj gelmiş. Jay'in bana beni görmek istediğini yazdığını gördüm. Beni mi? Bir katili?
Ona evimden çıkmak için yorgun olduğumu söyledim.
Buraya gelebileceğini söyledi.
Gelebilirsin dedim ben de ona.
Yüzümü yıkadım. Tuvalette oyalandım.
Sonra kapı çaldı.
Aşağı inip kapıyı açtım.
"Hoşgeldin."
"Hoşbuldum."
İçeri girdik beraber.
"Annen evde yok mu?" diye sordu.
"Hm, babamla uzağa gittiler." Onları cehenneme yolladım.
"Yalnız kalıyorsun yani?"
"Evet."
"Ne zaman dönecekler?"
"Bilmiyorum." Dönmeyecekler Jay.
Koltuğa oturduk. Film izlemek istiyormuş. Gerilim filmi izlesek korkup korkmayacağımı sordu. Dün annemle babamı öldürdüm. Korkmuyorum.
Sorun olmaz dedim. Nefesini Tut açtık.
ona bahçeye anne ve babanı gömdüğünü söylesene.
Seni dinlemeyeceğim. Jay ile film izliyorum. Umurumda değilsin.
Filmin sonlarına doğru Jay susadığını söyleyerek mutfağa gitti.
Ben izlemeye devam ettim.
Manyak kör herif kızı takip ediyordu.
Sahne bitimine doğru Jay geldi. Yani kapıda dikilmeye başladığını hissettim.
"Jungwon, bu kan mı?" diye sorduğunda ona döndüm.
Bıçak.
Yıkamayı unuttuğum bıçak.
annenle babanı öldürdüğün cinayet aletin.
"Jungwon ne bu?"
"Bıçak." dedim kalkıp ona doğru gittiğimde.
"Üzerindeki kan ama, neden kan var üzerinde." Sorarken geri çekiliyor. Korkuyor musun benden Jay?
"Et kestim." Evet, et kestim. Kapıya yöneliyorum. Jay çıkıp gidecek gibi çünkü. Gitmeni istemiyorum Jay.
"Jungwon..." Kapıyı kilitliyorum ve anahtarı cebime koyuyorum o fark etmeden. "Efendim." diyorum.
"Et kesmiş olamazsın." diyor. Annemle babam etten sayılmaz mı?
"Ama öyle." diyorum tekrar. Şimdi tahmin ettiğim gibi kapıya yöneliyor. Açamıyorsun, değil mi? Gitme Jay.
"Jungwon kapıyı mı kilitledin?" Gitme diye.
"Hm."
"Kapıyı... açar mısın?"
"Hayır. Gidersin."
"Jungwon. Annenle baban nerede?"
"Bahçede."
Sonra gözleri pencereye kayıyor. Onları gömdüğüm belli olan eşelenmiş toprağa bakıyor. Korktun mu benden Jay? Korkma ama, sana bir şey yapmam ki. Gitmediğin sürece.
"Jungwon-ah, onları öldürdün mü?"
"Hm."
"Kapıyı aç."
"Gitmeni istemiyorum."
"Beni korkutuyorsun."
"Ama sana bir şey yapmam ki." Gitmeye çalışmadığın sürece.
O sırada film bitiyor. Bitiş şarkısından anlıyorum bunu.
"Jungwon anahtarları ver hm?"
jungwon. sana demiştim. delireceksin demiştim. kaderini söylemiştim. şimdi ne yapacaksın? gitmek isteyecek. onu da öldürecek misin?
Jay telefonunu alıyor.
"Ne yapıyorsun?"
"Annemi arayacağım Jungwon. Anahtarı ver bana. Çıkmama izin ver hm?"
Benden iğreniyorsun sende şimdi. Bana öyle bakma.
"İğrenç miyim?"
Cevap vermiyorsun. Bana öyle bakmayı kes.
"Cevap versene bana!"
"Evet! Katilsin! Oldu mu!?"
Yüzüm düşüyor. Katil. Katilim değil mi?
Gözlerin iğreniyor benden. Bana böyle bakma, gözlerini oymak istemekten nefret ettim.
"Jungwon anahtarı ver." dedi annesini ararken. Doktor Park. Neden bana güvendin oğlunla tanışmam için? İlaçlarımı içtiğim konusunda bana neden güvendin? Sana istediğim yalanı söyleyebilirdim. Neden Jay'i benimle tanıştırdın ki?
öldüreceksin onu da şimdi. kendinle beraber. söylemiştim sana. ikiniz mutlu olamazsınız sen böyleyken.
Sunoo da mutfağın eşiğinden konuşuyor şimdi. Haklısın Sunoo. Her zaman haklıydın. Sen bensin, ben senim. Canavarım ben. Ve onu yanımda tutmak istiyorum.
"Anne..." diyor Jay. Onu itip telefonu elinden alıyorum hızla. Şimdi yere düştün Jay. Acıdı mı? Özür dilerim. Sonra telefonunu kapatıyorum. Tamamen.
"Jungwon kapıyı aç." diyor bu sefer yalvarır gibi. Neden bana güvendiniz ki?
"İstemiyorum, benimle kal Jay."
"Jungwon, gitmeme izin ver hm?"
"Ama istemiyorum, benimle kal Jay."
"Jungwon..."
gitmek istiyor. gitmek isterse öldürür müsün onu da? hm?
Bilmiyorum.
"Kapıyı aç Jungwon."
artık seni sevmiyor. o da iğreniyor şimdi senden. mutlu olmayı hak etmiyorsun. kendini öldürmen gerekmez mi?
Yalnız ölmek istemiyorum.
"Anahtarı bana ver hm?"
çıkınca seni şikayet edecek. akıl hastanesine yatırırlar seni, delisin çünkü.
"Kes sesini Sunoo! Jay sen de sus! Kafamı bulandırıyorsunuz! Başım ağrıyor! Ne yapacağımı söylemeyi kesin! Ne istiyorsam onu yaparım tamam mı!?"
işte böyle. delirdin sonunda. onu da öldüreceksin. sonra kendini de. kaderin bu. hep buydu. senin sonun bu.
Jay bana bakıyor. Sunoo şimdi kafamın içinden konuşuyor. Nefret ediyorum. Her şeyden nefret ediyorum.
Bana iğrenerek bakma Jay. Gözlerine bir şey yapma isteğime ne kadar engel olabilirim bilmiyorum.
_______
15.05.21*ೃ: Sonraki bölüm final arkadaşlar, minnoş bir fic olabilirdi ama manyak bir psikopatım ben.
Fimim fragmanını koydum medyaya. Çok gerilmiştim izlerken. Güzel film.
1.5'i de gün içinde salarım. Sizi seviyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ phóbos ⌗ jay × jungwon
Fanfiction"Kafam patlayacak, lütfen sus artık..." [angst, story] ©jadedstilll ‐ 2021 !!, psychological disorder, self-harm, suicide, homicide.