Psikoloğum iyi olduğumu, ilaçlarımı kullanmaya devam ettiğim sürece artık ona gelmeme gerek olmadığını söylemişti iki gün önce gittiğim son seansta. Sunoo artık gelmiyor, demiştim ona. Yalan söylemiştim ilk defa. İyi olduğumu duymak istemiştim. Biri iyisin desin istemiştim. Sunoo geliyordu. Aklıma aptalca şeyler sokup bunların benim fikirlerim olduğunu söylüyordu. Sinirlerim bozuluyordu.
fikirlerini söylüyorum diye kızıyorsun.
"Beni delirtme!"
bağırma jungwonie~
"Sus artık."
jungwonie annen çok çirkin bakıyordu. gözlerini oymalısın.
"Konuşma artık Sunoo."
sana çok kötü bakıyor ama... hiç rahatsız olmuyor musun?
"Sus."
ama hak veriyorsun. sen de yapmak istiyorsun. ama cesaretin yok. değil mi?
"Sus!"
bana bağırmamalısın. doktora yalan söylediğini anlarlar.
"Tamam, o zaman sus."
peki... ama dediğime gelirsen haber ver. Sen bunu yaparken görmek istiyorum.
Sunoo sustuğunda biraz daha iyi hissettiğimi düşündüm. Beni sinir ediyordu. Jay ile birlikte ikimiz bir şeyler yaparken sürekli onu da kendimle öldüreceğimi söylüyor.
Doktorun verdiği ilaçları içiyorum. Ama onlar yüzünden bir şeyleri unutuyorum. Bu yüzden bazen içmek tamamen aklımdan çıkıyor. Ve o zaman Sunoo sadece ses olarak değil, tamamen yanıma gelebiliyor. O zaman onu dinlememek benim için gerçekten zor oluyor.
Aklıma soktuğu şeyler beynime kök salıyor gibi. Benim fikirlerim olduğunu söylüyor. Belki gerçekten benim fikirlerimdir. Ya da zihnim söylediklerini benim fikirlerimmiş gibi algılıyordur. Her türlü de kendimden korkuyorum. Çünkü artık gittiğim bir psikoloğum yok. İlaçlarımı hatırlatan bir annem yok. Unuttuğumu bilen kimse yok. Ve artık kendi fikirlerimi Sunoo'nun fikirlerinden ayıramıyorum. Umarım her şey iyi olur. Lütfen her şey iyi olsun.
_______
14.05.21*ೃ: 1.5 final olacak, şey biraz iğrençli(kanlı fln) şeyler yazmış olabilirim. Rahatsız olacaklar için belirtirim öyle bir yer gelince. Özür dilerim ben batırmış gibi hissediyorum. Minnoş bir fic olabilirdin... Ama elime düştün. Çok özür dilerim sevgili jaywon ficim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ phóbos ⌗ jay × jungwon
Fanfiction"Kafam patlayacak, lütfen sus artık..." [angst, story] ©jadedstilll ‐ 2021 !!, psychological disorder, self-harm, suicide, homicide.