Минаха няколко часа и Сан се събуди пръв. Щом отвори забеляза че не е в стаята която дели с Уойонг, а се намира в хола. Поогледа се и забеляза спящото до него момче. Усмихна се несъзнателно и се вгледа в лицето на по-малкия. Зяпаше го така от около 10 минути и не забеляза кога Упщойонг се бе събудил...- Аммм, Сан? Какво правиш? - попита леко притеснено. Щом чу гласа на по-малкия Сан излезе от транса в който беше изпаднал.
- Аз.... такова, ами нищо! - каза като стана и напусна стаята в която се намираха.[Уойонг]
Какво му има? Защо ме беше зяпнал така? Да нямам нещо на лицето, или пък.... Аааа, не. Не е възможно! Стени се Уойонг, стени се...[Сан]
Забога, къде ми беше умът да го зяпам така? Какво толкова красиво намирам в него? Аз да не го.... АЙШ! Не не го! Аз не съм такъв.. Нали?
--------------------------------------------Сансе качи в стаята им и влезе в банята, взе си брръз душ за да се съвземе. Щом вече беше готов излезе от банята и се облече, оправи си косата и щом беше готов слезе на долния етаж като отиде до входната врата. Обу се и взе нещата си като излезе от къщата оставяйки Уойонг сам...
А що се отнася е до него, той бе заспал отново защото бе станал прекалено рано за да изпрати родителите си..
Ох тази глава стана просто.. Изви яеам се ако има грешки....
Обичам ви💗💗💗Е как сте днес?
YOU ARE READING
My Step-brother
FanfictionКъдето Сан и Уойонг са доведени братя, но се влюбват един в друг.. Дали ще им е позволена любовта? Чети за да разбереш... Започната: 01.04.2021 Свършена: 20.04.2021