💗8💗

178 13 6
                                    


Мина една седмица. Сан и СионгХуа всеки ден излизаха и също така винаги намираха за какво да се скарат. Осещаше се че връзката им не върви на никъде и затова СионгХуа реши че няма никакъв смисъл да продължава да седи така. Една вечер той бе излязал на бар и се бе напил доста, в бара бе срещнал Йеосанг и от там на татък той действа, знаеше че малкия го харесва и затова нямаше и проблем. Той бе изневерил на Сан и му хареса... Това продължаваше, Сан не подозираше нищо до тази вечер.....

Понеделник вечер, днешния ден бе специален, но щеше да е с тъжен край. Днес бе годишнината от връзката на Сан и СионгХуа. Правеха година от както са задно. По-малкия бе решил да направи изненада на своето гадже.... (това звучи ли ви познато от някъде?😂)

В момента той пътуваше към домът на СионгХуа, без да подузира нищо, нямаше си ни най-малка представа какво го чакаше там. Вече се намираше пред входната вратата. Той почука един път, втори, трети, четвърти.... Нямаше никакъв отговор, взе резервния ключ и отключи вратата, влезе в къщата и я обиколи цялата но следа от по-големия нямаше, реши да седне и да изчака в хола докато се прибере.....

Не мина много време, само час и вратата се отвори. Сан се изправи и тругна към нея, но щом влезе в кордора малко съжали. Там той видя как СионгХуа затискам към стената Йеосанг и го целува страстнно. Сълзи започнаха да се стичат по лицето му, знаеше че връзката им си заминава но тева пак заболя. Двете момчета се отделиха за да си поемат въздух и тогава СионгХуа забеляза Сан. Стъписа се. Нямаше какво да каже...

Сан се приближи до тях и се оърна към Йеосанг, вдигна ръка във въздуха и естествено по-малкото от него момче си помисли че ще буде одарено затова се сви леко но остана изненадано от действията на малко по-големия от него. Той го потупа по рамото и съвсем тихо му каза...

- Пожелавам ти късмет и дано сте щастливи заедно...

След тези думи още няколко сълзи се стекоха по вече зачервените му бузки. Той си отдръпна ръката от Йеосанг и си взе якето, обу си обувките и без да казва нищо повече напусна къщата....


Искате ли да пиша главите по кратки или така са добре?

Извинявам се ако има грешки, Чао и Обичам ви🥺💗💗💗

My Step-brotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin