💗11💗

178 10 2
                                    


Денят тепърва започваше. Слънцето изгряваше над Сеул. Слънчевите лъчи минаха леко през процепи те на завесите в стаята на двете момчета и осветиха лицата им. Сан се събуди пръв, оправи се и приготви закуска. Уойонг все още спеше, вече минаваше единайсет а той не се бе събудил. Сан реши да провери какво става с по-малкия. Качи се горе и влезе в стаята. Седна на леглото до момчето и го по бутна по рамото. Нямаше никаква реакция от негова страна. Сан започна да му говори даже по едно време започна да вика но Уойонг не отговаряше. По-големия погали малкия по главата и след това сложи ръка на челото му. Имаше температура.

- Ти гориш! - взкликна Сан и изтича да вземе термометър за да измери температурата.

След около пет минути термометър изписука показвайки че вече е готов. Сан го извади...

- 39 градуса! Трябва да я свалим бързо, настинал си.. - Сан говореше така все едно малкия го чува.

Вече от час Сан се опитва да смъкне температурата на по-малкото момче и най-накрая успя. Вече тя бе 37 градуса което бе добре. Все още Уоо имаше температура но сега бе по-добре..

Сан си отдъхнах и слезна да приготви пилешка супа, а след като по-малкия се събуди щяха да отидат на лекар...

Много се извинявам че няма често ъпдейти!
Обичам ви🥺💗💗

My Step-brotherDonde viven las historias. Descúbrelo ahora