Днес Сан бе рещил да излезе с неговото гадже за да спре да мисли за малкия си брат към който незнайно защо бе започнал да изпитва симпатии.
Той се приготви за срещата си и съобщи на малчото че ще излиза, за да не го тревожи. Докато вървеше към парка където щеше да се срещне със СионгХуа (извинявам се ако не съм го написала правилно,поправете ме в коментарите). Да те бяха гаджета от вече година и много се обичаха, ноима една малка подробност... Сан вече не го обичаше по онзи начи и всички знем причината.
Вече намиращ се в парка Сан обикаляше и търсеше своето гадже и най-накрая го намери седящ на една беседка. Веднага отиде при него, а това не остана незабелязано от по-голямото момче, да СингХуа бе по-голям с една година от Сан. Той стана и прегърна по-малкия и му прошепна в ухото..
- Здравей, как е днес моето бебе? - Сан който въобще не очакваше това се ококори и леко се отдръпна.. - Защо се отдръпна? Да не те стиснах прекалено силно или направих нещо друго? - попита леко притеснен СингХуа.
- Не, не, не ти нищо не си ми направил... Просто се изненадах, затова. - двамата гледаха, седящи прави по средата на бесетката, а това отстрани изглежа все едно чакат нещо да стане, на Сан вече му писна от това и реши да проговори.. - Хайде да седнем!
Двамата седнаха но това което стана не се хареса никак на по-големия. Сан спазваше нещо като дистанция от него и се държеше отдръпнато, а това никога не се бе случвало.
- Бебе, какво има? Защо се държиш така? - мълчание и объркан поглед, това получи СингХуа.. - Защо се отдръпваш от мен? Какво съм направил? - сега вече Сан бе хванат неподготвен.
- Нищо не с направил, просто съм умислен. Нашите заминаха и- тук той бе прекъснат от по-големия....
- Вшите? Ти нали имаше само майка? Как така... ти да не криеш нещо от мен? - попита с леко раздразнение СингХуа.
- Ами... Майка ми се омъжи повторно и сега имам и баща и доведен брат, мама и татко заминаха на меден месец и оставиха мен и брат ми сами за два месеца и аз трабва да се грижа за него, а сега като се замисаля го оставих сам унас. - от всякъде си личеше че Сан е по-притеснен от реакцията на гаджето му, а не от това че е оставим брат му сам в къщи (сега като написах това се сетъх за филма "Сам в къщи"😂). По-големия леко свъси вежди но се опита да прикрие раздразнението си.
- Значи си крил такова нещо от мен? - еми, не му се получи.. - АЗ ЗА ТЕБ КАКВО СЪМ? НЕ ТРЯБВА ЛИ ПЪРВИ АЗ ДА НАУЧА? - въпроси на които Сан не отговори. Той просто си тръгна защото знаеше че остане ли ще му бъде посегнато.....
Ужас..... Надявам се да ви е харесала тази част, и се извинявам за грешките и закъснението. Обичам ви💗💗💗💗💗
STAI LEGGENDO
My Step-brother
FanfictionКъдето Сан и Уойонг са доведени братя, но се влюбват един в друг.. Дали ще им е позволена любовта? Чети за да разбереш... Започната: 01.04.2021 Свършена: 20.04.2021