💗18💗

136 8 0
                                    

След около час път Сан най-накрая паркира колата пред една доста красива къща. Не беше нито малка нито голяма, беше идеална.

Двамата слязоха от колата и си взеха багажа. Запътиха се към входната врата и Сан я отключи. Двамата влязоха вътре и Уоо се усмихна широко. Къщата бе просто обзаведена, но много уютна. Не беше в тъмни цветове а в светли, завесите бяха дръпнати и влизаше светлина в стаите. Бе толкова красиво тук, къщата имаше и малко дворче в което имаше бесетка и люлка. Бе доста приятна обстановка, а най хубавото бе че тя се намираше в близост до училището и работата на момчетата.

Уоо се обърна към Сан и го прегърна силно, по-големия отвърна на прегръдката.

- Тук е толкова приятно хьонг! - каза мъникът.
- Радвам се че ти харесва бебе. - отговори Сан и двамата споделиха една доста сладка целувка.

Те се обичах и това бе най-важното. Това че сега щяха да заживеят заедно ги правеше щастливи. Майка им бе обещала че ще им помага ако се наложи, но те нямаха нужда от тази помощ, имаха нужда само и единствено един от друг, да са заедно, да се обичат и наслаждават на деугия.

И двамата вече не си представяха живота един без друг, знаеха само едно. Каквото и да става, те щяха да са заедно.

⠀      🌷🌸🌷🌸
         🌸🌷🌸🌷🌸
       Λ🌷🌸🌷🌸🌷
      ( ˘ ᵕ ˘🌷🌸🌷
       ヽ  つ\     /
          UU   / 🎀 \

Ꭸ ᏝᎾᏉᎬ ᎽᎾᏬ ❤❤❤

My Step-brotherWo Geschichten leben. Entdecke jetzt