Най-накрая Уойонг се събуди от дългия сън, вече бе четири следобед, той се чувстваше малко по-добре но все още му бе отпаднало. Веднага щом Сан видя че малкия се е събудил отиде при него..
- Как си Уойонги? - попита с долувима нотка притеснение по-големия.
- Бил съм и по-добре.. - каза малкия с отпаднал и тих глас.
- Хайде стани да хапнеш плешка супа.
- Не искам! - тронасна се Уоо.
- Няма неискам! Ставай да ядеш и после отиваме на лекар да те прегледа.Малкия видя че няма да успее да разобеди брат си затова стана и набързо се преоблече. Двамата със Сан слязоха долу и отидоха в кухнята. Уойонг седна на масата а Сан му сипа супа и му я сервира.
След като Уоо се нахрани, двамата със Сан се обуха и излязоха от домът си като тръгнаха към болницата.
Щом пристигнаха се запътиха към кабинета на личния лекар на Уойонг. Щом дойде техния ред те влязоха при него.
- Добър ден г. Канг! - поздравиха в един глас двете момчета.
- Здравейте момчета, с какво мога да ви помогна? - попита любезно човека.
- Ами.. Уойонг вдигна много висока температура и едвам успях да я смъкна. Доведох го за да го прегледате. - обясни набързо Сан.
- Добре, е нека видим...По-възрастният мъж каза на Уоо да седне на лекарското легло и да вдигне бузата си. Той преслуша грърдите на момчето, а след това провери и гърлото му...
- Значи, Уойонг е настинал и затова е имал висока температура. Да е кашял?
- Не, не съм го чувал унас но удеве докато идвахме се изкашя веднъж двапати. - обясни отново Сан.
- Ясно.. - извади и започна да пише на едно листче.. - ето ви тази бележка, купете тези лекарства и му ги давайте да ги пие сутрин и вечер. Ако случайно започне да има сополи му купете и капките които съм записал малко по долу в рецептата. - каза доктора.
- Добре, благодарям ви! - двете момчета напуснаха кабинета на доктора, отидоха до аптеката и купиха необходимите лекарства и се прибрах в домът си.Уоо веднага се качи горе като се изкъпа и си облече отново меката и удобна пижама. Шмугна се под завивките и заспа. Бе му изморено дори и почти нищо да не е правил...
Това е последно за сега, утре ще има пак!
Обичам ви🥺💗💗
ESTÁS LEYENDO
My Step-brother
FanficКъдето Сан и Уойонг са доведени братя, но се влюбват един в друг.. Дали ще им е позволена любовта? Чети за да разбереш... Започната: 01.04.2021 Свършена: 20.04.2021