Per. III osoby
Niemcy wraz z Polską po 100 latach od zakończenia II wojny światowej, postanawiają ze sobą zamieszkać. Będąc razem już w kilkuletnim związku postanawiają zamieszkać w starej posiadłości ojca Niemiec, III Rzeszy gdzie spędził większość szczęśliwego dzieciństwa. Posiadłość ta była stosunkowo dużych rozmiarów lecz jej osobliwa architektura jak i urzekający krajobraz same zachęcały aby zagłębić się w jej Kątki. Rezydencja ta znajdowała się w małym miasteczku "Himbeertal" w Niemczech. Było to spokojne jak i piękne miejsce. Niemcy wspominał je wręcz promieniejąc, pomimo wyrządzonych ludzkości krzywd nie potrafił nienawidzić swojego ojca. Między innymi było to spowodowane wspomnieniami biorącymi się z tego miejsca.
Niemcy wspominał ze smutkiem jak i nostalgią czasy w których wspólnie z ojcem przyjeżdżali tutaj do "Himbeertal" aby zapomnieć o całym złu tego zepsutego świata, jak powtarzał jego ojciec: "wszędzie gdzie jestem, życie wydaje mi się koszmarem... Lecz kiedy przyjeżdzam odwiedzić nasze małe Himbeertal zawsze czuje się jakbym wyrwał się z koszmaru"Niemcy wspominał w ciszy z niewzruszoną miną spacery wraz z ojcem po ogrodach rezydencji obserwując wspólnie pąki kwitnących kwiatów, wspominał również jak wraz z ojcem wspólnie malowali obrazy zachodzącego słońca znad jeziora lecz w jego pamięci utkwił jeden najistotniejszy dla niego szczegół związany z rezydencją w Himbeertal.
Szczegół ten, był tak naprawdę istotą przez którą Niemcy odczówał swego rodzaju wdzięczność temu miejscu.
Był to uśmiech który jego ojciec posiadał na twarzy każdego razu kiedy razem tam byli.Niemcy przyglądał się długo budowli i wspominał z utęsknieniem jak jego ojciec stawał się w tym miejscu, najczulszym i najukochańszym dla niego... Rodzicem na świecie.
Lecz jaki sekret tak naprawdę... Skrywa w sobie rezydencja w "Himbeertal"...?
______________________________________
Epilog posiada 269 słów
Tak o to zaczyna się kolejna książka
Mam nadzieję że będzie się wam podobać aniołki
Życzę miłego czytania UwU ❤️🌺🍓
CZYTASZ
Nawiedzony dwór w "Himbeertal" IIIZSRR (Zakończone)
Teen FictionNiemcy wraz z Polską po 100 latach od zakończenia II wojny światowej, postanawiają ze sobą zamieszkać. Będąc razem już w kilkuletnim związku postanawiają zamieszkać w starej posiadłości ojca Niemiec, III Rzeszy gdzie spędził większość szczęśliwego d...