Düşüncelerinde sıkışıp kaldığı için, Y/N'in partiye gelmesi iki saat sürdü. Yukarıda olmasına rağmen, alt katta neler olduğunu duyamıyordu. Neyse ki, JARVİS odasını ses geçirmez hale getirdi, Bu yüzden merdivenlerden aşağı inene kadar ne kadar kötü olduğunu bilmiyordu. Pepper ile aynı anda eve girmişti. Her iki kadın da açıkça sarhoş Tony Stark'ı gözlemlemek için yan yana durdu. Demir Adam kostümüyle DJ'yin önünde dans ediyordu.
"Bu iyi değil." Diye mırıldandı Y/N.
"Hey, Pepper." İkisini görünce selamladı Rhodey "Y/N."
Pepper, "biraz hava alacağım." Dedi.
"Ne oldu?"
Pepper Tony'ye işaret etti. "Ne yapacağımı bilmiyorum."
"Şaka yapıyor olmalısın." Üçü Tony'nin etrafta dolaşmasını izledi. "Yetti artık, hemen-"
"Hayır, hayır, hayır." Dedi her iki kadın da çabucak.
"Kimseyi arama,." Dedi Pepper.
"Çocuklar, bu çok saçma. Bu adam için demin kellemi ortaya koydum."
"Biliyoruz, biliyoruz. Anladık."
"Halledeceğiz, tamam mı?" Y/N dedi. "Bırak biz halledelim."
"Halledin." Dedi Rhodey. "Yoksa ben halletmek zorunda kalacağım."
Tony konuşmaya başladığında iki Bayan sahneye doğru ilerlemeye başladı, "biliyor musunuz, en sık sorulan soru,' Tony,kostüm ile tuvalete nasıl gidiyorsun?'" Durakladı. "İşte böyle." Y/N, Tony'ye tezahürat yapan kalabalığın arkasından geldi ve Pepper mikrofonu ondan aldı
"Bu adam nasıl parti verileceğini biliyor değil mi?" Pepper, coşkuyu taklit ederek ve kalabalığın daha fazla tezahürat yapmasına neden oldu.
"Sizi seviyorum." Tony eğildi ve mikrofona konuştu.
"Aw! İnanılmaz. Çok teşekkür ederim. Tony, bu harika gece için hepinize çok teşekkür ederiz. Ve şimdi iyi geceler dileriz ve geldiğiniz için hepinize teşekkür ederiz." Kalabalık inledi, partinin durdurulmasından açıkça memnun değildi.
"Hayır, hayır, hayır, biz... bekle, bekle, bekle. Pastayı yemedik. Mumları üflemedik."
"Kontrolden çıktın, tamam mı?" Y/N, tony'nin dikkatini çekti.
"Kontrolden çıktım mı?"
"Bu konuda bize güven, tamam mı?"
Tony, "Sen kontrolden çıktın güzelim" Dedi.
"Yatağa gitme zamanı. Zamanı geldi."
"Bana bir öpücük ver." Y/N'e doğru eğildi.
Ayağıyla dengesini korumaya çalışarak ondan uzaklaştı. "Bundan mutlu olmayacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka bir zaman •AVENGERS
Teen FictionY/N Rogers, ikiz kardeşi Steve'e kıyasla daha sağlıklı genleri aldı. Ama ikisi de eşit miktarda aptallık ve inatçılığa sahipler. Bu nedenle, İkinci Dünya Savaşı'nda yardım ediyor ve 2008'de uyanıyor. Tanıdığı kimse olmadan. Y/N SHIELD ile çalışırken...