"Galaya geleceğini nereden bildin?" Fury sorguladı.
"Ben yapmadım." Diye yanıtladı Y/N. "Sadece bir tahmindi. Ayrıca bilgiyi zaten alırdım."
"Obadiah Stane'in her şeyin arkasında olduğunu nereden çıkardın?" Fury ellerini masaya sıkıştırdı ve öne eğildi.
"İlk günden beri onun hakkında kötü bir his vardı. Ayrıca çok sinsiydi ve her zaman Tony'nin ark reaktörüne bakıyordu."
"Tony, ha?" Fury geriye yaslandı. "Yani sen ve Bay Stark yakınlaştınız mı?"
"Ona Tony demem konusunda ısrar etti. Bay Stark'ın babası için olduğunu söylüyor."
"İyi." Fury başını salladı, Y/N'i inceledi.
Onu sorguladığı görev raporuna gelince ona şüphe edecek hiçbir şey vermiyordu. İçinde bulundukları terk edilmiş depodan akan hava cereyanı karşısında titrememeye çalıştı.
"İyi iş, ajan Rogers." Dedi Fury, ayağa kalkıp elini sıkarak. "Görev tamamlandı."
"Aslında, efendim." Diye başladı. "Stark ile kalabileceğimi düşünüyordum."
"Sen mi?"
"Bütün bu kostüm olayıyla, hala izlenmesi gerekiyor. İntikamcılar girişimi için birilerini aradığını biliyorum. İyi bir aday olup olmadığını görebilirim. Eğer değilse, öyle bir silahı olan birine göz kulak olmak kötü bir fikir değil."
"Ve hepsi bu mu?"
"Efendim?"
"Kalmak istemenizin tek nedeni bu mu?
"Evet."
Elbette, ikisi de Y/N'in yalan söylediğini biliyordu. Tony'yi terk etme düşüncesine dayanamadı. İkisi de uyumak için mücadele ediyorlardı. Ve bir gece uyuyabildiler, aslında iyi uyudular. Fury, Stark için hisler geliştirdiğini görebiliyordu, ancak henüz itiraf etmeye istekli değildi. Onun kalmasını onaylamaması gerektiğini biliyordu. Ama belki birbirlerine yardım edebileceklerini umuyordu. Y/N hala mücadele ediyordu, bunu biliyordu, ama bu görev sırasında parçaları topluyor gibiydi.
"Tamam." Dedi Fury. "İstek onaylandı."
"Gerçekten mi?" Biraz fazla heyecanla dedi.
"Sadece onu izleyeceksen. Ve haftada en az bir kez Coulson ile kontrol ettiğinizden emin olun."
"Elbette, efendim."
"Tamam o zaman, basın toplantısına gitsen iyi olur. Eminim Bay Stark sizi orada bekliyordur."
"Teşekkür ederim, efendim."
Y/N hızlı bir şekilde ayrılmadan önce Fury'e son bir kez başını salladı. SHIELD ona depoya ulaşmak için kullanması için bir motosiklet vermişti ve binadan çıkarken hala dışarıda onu bekliyordu. Atladı ve kimse onu durduramadan oradan çıktı. Stark Endüstri'ye geldiğinde, rhodey basın toplantısına çoktan başlamıştı. Y/N, arka odaya ulaştı ve Tony'nin gazeteyi okuduğunu gördü, Pepper yüzüne makyaj yapıyordu ve Coulson ona mazeretini söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka bir zaman •AVENGERS
Teen FictionY/N Rogers, ikiz kardeşi Steve'e kıyasla daha sağlıklı genleri aldı. Ama ikisi de eşit miktarda aptallık ve inatçılığa sahipler. Bu nedenle, İkinci Dünya Savaşı'nda yardım ediyor ve 2008'de uyanıyor. Tanıdığı kimse olmadan. Y/N SHIELD ile çalışırken...