43

644 89 53
                                    

Daha gözlerini açamadan radyoda bir beyzbol maçının belli belirsiz sesini duydu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha gözlerini açamadan radyoda bir beyzbol maçının belli belirsiz sesini duydu. Sonunda gözlerini açtığında, gözleri alışana kadar birkaç kez gözlerini kırpıştırdı. Radyoya biraz daha odaklanması gerektiğinden kaşları şaşkınlıkla çatıldı. Oynanan oyun ona tanıdık geliyordu. Yavaşça oturmak için hareket ederek odayı inceledi

Bir şeyler kapalıydı. Bir şey doğru değildi. Ve radyoda oynanan oyundan daha fazlasıydı. Pencerenin dışında korna çalan arabaların sesleri odaya daha fazla bakmasına ve radyoya odaklanmasına neden oldu. Bir şey yapamadan kapı gıcırdayarak açıldı ve dikkati içeri giren kadına çevrildi.

"Günaydın" diyerek odaya girdi ve kapıyı arkasından kapattı. Saatine baktı. "Yoksa tünaydın mı demeliyim?"

"Neredeyim?" Steve sordu.

Steve başka bir şey söylemeden önce odayı ve kadını daha fazla incelemek için biraz zaman aldı. Bir şeyler yanlıştı. Bu gerçek değildi. Birincisi, o uçağı düşürürken ölmeliydi. İkincisi, radyoda oynayan beyzbol maçında olduğundan oldukça emindi.

"Gerçekten neredeyim?" Steve kadına bir kez daha baktı.

"Üzgünüm seni anlayamadım."

"Kimsin?!"

Aniden siyah taktik takım elbiseli adamlar odaya girdi. Steve adamları dışarı çıkarmadan ve onları sahte duvardan fırlatmadan önce geri çekildi.

Steve onun ne diyeceğini umursamıyordu. Sadece oradan çıkması gerektiğini biliyordu. Kadın interkomdan bir uyarı anons ederken, modelin bulunduğu daha büyük odadan koşarak çıktı.

Steve döndü ve siyah trençkotlu ve göz bandı giymiş bir adam gördü. Adam Steve'e doğru yürürken, adamlar sivilleri yoldan çekerek araçlardan indi.

"Kimsin?" Steve sordu.

Adam, "Shield Direktörü Albay Nick Fury." Diye yanıtladı. "Bizi Stratejik Bilimsel Rezerv olarak bilirdiniz."

"Neredeyim?"

"46. ve Broadway. Oradaki küçük şov için üzgünüm ama zihinsel durumunun ne olabileceğini bilmiyorduk, bu yüzden size yavaş yavaş anlatmanın en iyisi olduğunu düşündük."

"Neyi anlatmak?" Steve sordu.

"Uyuyordun, Kaptan. Neredeyse 70 yıldır."

"Nasıl yaşıyorum?" Steve sordu.

"Eh, dürüst olmak gerekirse, gerçekten bilmiyoruz." Fury içini çekti. "Dokümanlarım animasyonun askıya alındığını söylüyor. Dr. Erskine'in formülü olabilir, aşırı soğuk. Bilmiyorum. Sizinkine benzer sadece bir vakamız var ve nasıl hayatta kaldığı hala bilinmiyor."

"Savaş ne olacak? Kazandık mı?"

"Tabi! Koşulsuz teslim. HYDRA'yı devirmek bunun büyük bir parçasıydı. Ama dünya o kadar da değişmedi. Hala yapılacak çok iş var. Bir askerin işi. Dünya hala senin gibi bir adamı kullanabilir, Kaptan." Fury elini uzattı, Steve onu sıktı. "Burada senin için bir yer var."

Steve tekrar etrafına bakındı, hâlâ her şeyi kafasına takmaya çalışıyordu.

"İyi olacak mısın?" Diye sordu Fury.

"Evet. Evet, ben sadece... bir randevum vardı."

Steve, Fury'e döndü ve onu çevreleyen birçok siyah arabadan birine doğru takip etti. Fury'nin söylediği bir şey Steve'e bazı sorular getirene kadar sessizce arabayı sürdüler.

Steve, "Benimkine benzer bir davayla ilgilendiğini söylemiştin," diye başladı. "Nasıl hayatta kaldığını bile bilmediğini söyledin. Buzda ne kadar kaldılar?"

Fury, "Ondan daha uzun süre buzda kalmadın." Diye yanıtladı. "Yalnızca birkaç yıl fazla."

"O kim?"

Fury içini çekti. "Sanırım bu herhangi bir zaman kadar iyi bir zaman." Fury, Steve'in bedenine baktı. "İkiz kardeşindi, Kaptan. Y/N de kurtuldu."

•••

Steve uyandııı

#teamtony

#teambucky

Başka bir zaman •AVENGERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin