46

634 80 43
                                    

Birkaç dakika düşündükten sonra, Fury projenin kaderinin Y/N'nin elinde olmasına izin vermeyi kabul etti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birkaç dakika düşündükten sonra, Fury projenin kaderinin Y/N'nin elinde olmasına izin vermeyi kabul etti. Y/N küpü izlemekte gayretliydi. Ayrıca Tesseract'la ilk karşılaşması hakkında bir günlük tutmaya başladı. Hatta uyurken gördüğü diğer birkaç rüyayı, onları çağırdığı gibi kaydetti. Y/N, Tesseract en çok harekete geçtiğinde bir şeyler göreceğini fark etti.

Aylar geçti ve küpü izlemeye devam etti. Y/N tesisten sadece Steve'i ziyaret etmek için ayrıldı, bu ayda sadece bir kez oluyordu. Yine de her zaman birbirlerini çağırıyorlardı. Steve'le fazla zaman geçiremediği için kendini kötü hissetti, ama Steve sürekli olarak onun ülkeye karşı görevini yaptığını söyleyip duruyordu.

Y/N, Tony'i düşüncelerinden uzaklaştırmak için elinden geleni yaptı. Ama bu çok zordu. Muhtemelen temiz enerji binası neredeyse tamamlanmıştı ve tüm haberlerdeydi. Ayrıca Y/N'nin bulunduğu tesisin etrafındaki bazı bilim adamları ve ajanlar hakkında konuşabiliyordu. Phil ya da Clint etrafta olsaydı konuyu değiştirmeye çalışırlardı ama çoğu zaman Y/N Tesseract'ı odanın farklı bir yerinden izliyordu. Bazen geceleri Tony hakkında ağlayarak uykuya dalmaktan kendini alamıyordu. Bunun olmamasını ne kadar istese de Tony Stark yüreğine saplandı. Ve bunun iyi olduğunu biliyordu.

Bucky'nin kalbinin büyük bir kısmı hala yerinde olsaydı, Tony de her zaman orada olurdu.

Vardiyayı hissettiğinde yatmaya hazırlanıyordu. Tesseract'ta bir şeyler oluyordu. Y/N odasından dışarı fırladı ve Tesseract'ın tutulduğu yere girdi. Dr. Selvig, neler olduğunu anlamaya çalışan diğer bilim adamlarıyla birlikte oradaydı.

"Ne yaptın?" Y/N hemen sordu.

"Biz hiçbir şey yapmadık," diye yanıtladı Dr. Selvig. "Daha yeni harekete geçmeye başladı."

Y/N, Clint'in yukarıda olduğunu bildiği yere baktı. "Barton!" O seslendi. "Bir şey gördün mü?"

"Hayır!" Geri bağırdı. "Bütün bunları kendi başına yapıyor."

Clint uzun bir süre Y/N'nin özelliklerini inceledi. Belli ki bir şeye sinirlenmişti. Ayağını hızla yere vuruyordu ve tırnağı üzerinde çevik olmak için başparmağını ağzına götürmüştü. Coulson'un geldiğini ve büyük silahları çağırdığını görmek için etrafına bakındı. Clint, Y/N'e ulaşana kadar bir platformdan diğerine atladı. Kim o kadar genişlemişti ki, Clint'in önünde durduğunu bile fark etmemişti. Başı dönüyordu ve bir şeyler olacağını biliyordu.

"Y/N?" Clint dikkatle seslendi. "Y/N?" Ellerini nazikçe onun kollarına koydu. "Hey." Y/N sonunda Clint ile göz göze geldi. Ve onun gözlerindeki endişe ifadesini görmek onu korkuttu. "Neler oluyor?"

"Bir şeyler olacak." Diye fısıldadı Y/N, gözleri Clint'in arkasındaki parlayan küpü bulurken. "Ben hissediyorum. Ve bu... her şeyi değiştirecek."

"Emin olamazsın..."

"Hayatımda hiçbir şeyden bu kadar emin olmamıştım, Clint." Y/N arkadaşının omuzlarını kavradı. "Bana güvenmelisin... Bunun nasıl olduğunu bilmiyorum ama Tesseract ve ben birbirimize bağlıyız. Ve diğer taraftan bir şeylerin geleceğini biliyorum."

Başka bir zaman •AVENGERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin