8

1.7K 194 17
                                    

Önümüzdeki birkaç ay hızla geçti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Önümüzdeki birkaç ay hızla geçti. Y/N, hemen Albay Phillips ve ajan Carter ile birlikte SSR'ye katıldı. Her testi mükemmel bir şekilde geçti. Neredeyse SSR gibi bir şeyden ayrı olması gerektiği gibi. O ve Howard yakınlaştılar. Her zaman onunla flört etti, ama sadece güldü ve pes etmedi. Howard, Bucky ile birlikte olduğunu biliyordu, ama sadece seni kızdırmaktan zevk aldı. Steve, Bucky ve şimdi uluyan komando olarak bilinen erkek ekibi, Bucky ve Y/N'in birbirlerine karşı duygularını ifade etme yollarını bulduktan üç gün sonra ayrıldı. Onlardan aldığı tek iletişim şekli kısa mektuplardı.

"Y/N,
Merak etme, serseriye göz kulak oluyorum. Kaptan Amerika olduğu ve kendi ekibine sahip olduğu için artık yok edilemez olduğunu düşünüyor. Ama aptalca bir şey yapmadığından emin oluyorum, sana geri dönecektir. Söz veriyorum. İyi yapıyorum. Ben Brooklyn'liyim, bebeğim. Ve bunu gerçekten özlüyorum. Kendine dikkat et.
Sonsuza Dek Senin, Çavuş James Buchanan Barnes'in."

"Y/N,
Buck muhtemelen bana nasıl baktığını ve aptalca bir şey yapmamı engellediğini anlatmıştır. Ama inan bana, onu da aynı şekilde durduruyorum. Sana tek parça halinde dönmesini sağlayacağım, söz veriyorum. Ajan Carter nasıl? Bir süredir ondan haber alamadım. Umarım Kendine iyi bakıyorsundur, bebeğim. Çok özledim seni.
Ağabeyin, Yüzbaşı Steven Grant Rogers."

Albay Phillips görüntüleri ayarladı ve Albay'ın ekini videoyu izledi. Y/N görüntüleri her izlediğinde, oğullarının tek parça olduğundan emin oldu. Videolardan birinde Y / N, Steve'in pusulasında Peggy ile bir fotoğrafı olduğunu fark etti. Peggy'yi sürekli olarak kızdırdı ve bu şey bittiğinde bir araya gelmenin daha iyi olduğunu söyledi.

Y/N, Albay Phillips'e Çavuş James Buchanan Barnes'ın ölümüne bir trenden düştüğünü bildirdiğinde bazı dosyalar üzerinde çalışıyordu. İki gün olmuştu ve kimse cesedi bulamamıştı. Albay Phillips, önce Peggy ve Howard'a haber verdi ve Y/N'e söylendiğinde orada olmalarını istedi.

"Ajan Rogers," bir ajan Y/N'in yanına geldi, "Albay Phillips sizi ofisine çağırıyor."

"Tamam." Diye yanıt verdi Y/N. "Hemen orada olacağım."

Y/N Albay Phillips'in ofisine doğru yürürken, insanların ona baktığını fark etti, hepsi de ona hüzünlü bakışlar atıyordu. Aklı karışmıştı. ofise geldi, aklına fikirler geliyordu. Ölmüş olamazlar. Sadece olamazlar. Ofise girdikten sonra, Peggy'nin Albay Phillips'in masasının karşısındaki sandalyelerden birinde oturduğunu ve Howard'ın Peggy'nin arkasındaki duvara yaslandığını hemen fark etti.

"Ajan Rogers," Albay Phillips karşıladı. "Lütfen kapıyı kapatın."

"Burada neler oluyor?" Y/N, arkasındaki kapıyı kapatırken sordu.

"Bence otursan daha iyi olur."

Y/N hemen gerildi. Bir şeyler yanlıştı. Çok yanlış. "İstediğimi sanmıyor-"

"Y/N lütfen." Peggy yalvardı.

Peggy'nin gözlerine baktı.

Dikkat ve üzüntü ile parlıyordu. Sonra Howard'ın gözlerine baktı. Gözlerinde hüzün vardı, başka biri için açıkça hissettiği bir üzüntü. Peggy'nin yanındaki sandalyeye yavaşça otururken bakışlarını kaçırmadı. Albay Phillips tekrar konuşmadan önce içini çekti.

"Kardeşin, Kaptan Rogers ve ekibi, HYDRA'nın en iyi bilim adamı Dr. Zola'yı üslerinden birine götüren bir treni durdurmakla görevlendirildi." Dedi. "Kaptan Rogers ve Çavuş Barnes, içeriden saldırmak için trene bindiler. Trende iken saldırıya uğradılar." Y/N derin bir nefes aldı ve Peggy'nin eline ulaştı. Peggy, Y/N'in elini aldı ve orada olduğu konusunda güven verici bir şekilde şıktı. "Trende bir delik açıldı ve Çavuş Barnes'ın trenden düşmesine neden oldu."

"Hayır." Y/N sessiz bir çığlık attı, başını sallayarak. "Hayır."

Albay, "Çavuş Barnes öldü." Diye devam etti.  Y/N bir acı çığlık attı. "Cesedi bulunamadı ... Kaybın için üzgünüm."

Peggy hızla kadını kolları arasına aldı. "Şşş... çok üzgünüm, Y/N... " Teselli etmeye çalıştı. "Ben çok üzgünüm."

"Onu sevdim Peg," Y/N ağlıyordu. "Onu sevdim ve ona asla söylemedim."

"Biliyordu, Y/N... biliyordu."

Albay Phillips ayağa kalkarken, "seni bırakacağım." Dedi. "Eğer bir şeye ihtiyacın olursa bana haber ver." Gitti, arkasındaki kapıyı kapattı.

Howard sessizce onları izlerken Peggy, tüm gözyaşları bitene kadar Y/N'i tuttu. Y/N'in eve tek başına dönemeyecek kadar yorgun olduğunu fark ettiğinde, Howard, Y/N'i gelin stili aldı. ve Y/N'i tabanında bir bebek karyolası bulunan bir odaya taşıdı. Howard veya Peggy de üssü terk etmek üzereydiler. Steve ve ekibi geri döndüler ve kesinlikle Y/N'i yalnız bırakmak istemediler. Steve'in ekibi yaklaşık bir gün sonra üsse geldiğinde onlarla birlikte değildi. Erkekler neredeyse gelir gelmez Y/N'in nasıl olduğunu sordu. Peggy ve Howard onlara karyoladan kalkmadığını ve yemek yemediğini söylediler. Haberi duyduğundan beri yemek yememiş miydi?

Adamlar Steve'in nerede olduğu sorulduğunda, ikisine barda olduğunu söylediler. Howard, Peggy Steve'i bulmaya giderken Y/N'e dikkat edeceğine söz verdi. Steve'in adamları aynı şeyi vaat etti. Bara geldi, artık hepsi ruble idi. radyoyu takip ederek duyuyordu. Steve göründüğünde, burnunu çekiyor ve kendine bir içki dolduruyordu.

"Dr. Erskine dedi ki ... serum sadece kaslarımı etkilemeyecek, hücrelerimi de etkiler." Steve, Peggy'nin varlığını hissettiğinde başladı. "Koruyucu bir yenilenme ve iyileştirme sistemi oluşturur. Bu da demek oluyor ki ... sarhoş olamam ... Bunu biliyor muydun? "

"Metabolizman ortalama bir insandan dört kat daha hızlı yakıyor." Peggy oturarak ona yaklaştığında karşılık verdi. "Bunun yan etkilerden biri olabileceğini düşündü ... Senin hatan değildi."

"Raporu okudun mu?"

"Evet."

Steve alay etti. "O zaman bunun doğru olmadığını biliyorsun ... Y/N onları okudu mu?"

"Hayır."

"O ... Gerçeği bilmeyi hak ediyor."

"Yapabileceğin her şeyi yaptın. Y/N olanlar için seni suçlamayacak..." Bir içki içerken ona baktı. "Arkadaşına inandın mı? Ona saygı duydun mu?" Steve ona baktı, gözlerindeki bakış evet diyor gibiydi. "O zaman kendini suçlamayı bırak. Barnes'ın seçtiği saygınlığa izin ver. Senin buna değeceğini düşünmüş olmalı."

"Schmidt'in peşinden gidiyorum. Tüm HYDRA ölünceye veya esir alınana kadar durmayacağım"

"Yalnız olmayacaksın."

"O nasıl?" Steve birkaç dakikalık sessizlikten sonra sordu. "Y/N nasıl?"

"O pek iyi karşılamadı... Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum, Howard da öyle. Ama sana ihtiyacı var Steve. Kardeşine ihtiyacı var."

Bol yorum lütfen

Başka bir zaman •AVENGERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin