15

1.7K 188 26
                                    

Uçak yolculuğunda, Y/N dosyayı okudu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uçak yolculuğunda, Y/N dosyayı okudu. Tony Stark üç ay önce Afganistan'da bir silah gösterisi ters gittikten sonra kayboldu. Kişisel güvenlik ekibi olarak onu korumakla ve üç aylık kayıp döneminde neler olduğunu öğrenmekle görevlendirildi. İnmeden önce ise, Y/N silahı ve bıçakları gizlemiş bir elbise giymiş olduğundan emin oldu. Plan, Stark'la havaalanında buluşmaktı ama indikten sonra Coulson ve ona, Bay Stark'ın Stark Endüstri'nin karargahında bir basın toplantısı yapılmasını talep ettikleri haberini aldılar. Tony'den önce Stark Endüstri Karargahı'na vardılar.

"Gergin misin?" Coulson, basın toplantısının yapılacağı odaya girerken ona sordu.

"Hayır." Y/N yalan söyledi, kendine ve ona.

"Uzun bir görev olabilir. Vazgeçmek için son şans."

"Şansım var. Howard'ın oğlu olsa bile yapabilirim...."

Tony'nin arabası kalktığında çalışanlar ve basın çıldırdı. Y/N ve Phil, bir hamle yapmadan önce saatin gelmesini ve erkeğinin içeri girip sahneye çıkmasını sabırla bekledi. Tony'nin sağ kolu askının içindeydi ve yüzünde çizikler vardı. Odanın diğer tarafından bile, Y/N gözlerinin dehşet içinde olduğunu söyleyebilirdi. Phil, önce Tony'nin kişisel Asistanı Pepper Potts'a gitti.

"Bayan Potts?" Phil ona doğru yürürken dedi.   

"Evet." Diye cevap verdi.    

"Seninle biraz konuşabilir miyim?"

"Basın toplantısının bir parçası değilim, ama şu anda başlamak üzere."

"Ben muhabir değilim. Ben ajan Phil Coulson, stratejik iç müdahale, uygulama ve Lojistik Bölümü'nden."

"Bu fazla uzun." Y/N birebir yanıtına kıkırdadı. Yanlış değildi, organizasyonlarını tanıtmak için daha iyi bir yol olması gerekiyordu.

"Biliyorum. Bu konu üzerinde çalışıyoruz."

"Biliyorsun, Savunma Bakanlığı, FBI, CIA tarafından zaten yaklaştık..."

"Daha özel bir olaylara ediyoruz. Bay Stark'a kaçışının koşulları hakkında bilgi vermeliyiz."

"Kitaba bir şey koyayım mı?"

"Teşekkürler."

Basın toplantısı başladığında Y/N'de Pepper'a kendini tanıtmaya hazırdı. Tony'nin yanında şirketi yöneten Obadiah Stane, tony önünde yerde otururken ve hamburger yerken podyumun arkasında duruyordu . Y/N Obadiah'ı ne kadar çok gözlemledikçe, ondan o kadar çok hoşlanmadı. Parmağını bile tutamadı, ama yapmadı.

"Peki, başlayalım, uh... " Obadiah Konferansı nasıl başlatacağını bilmek için mücadele etti.

"Hey, herkes otursa olur mu?" Tony konuştu. "Neden oturmuyorsunuz? Bu şekilde beni görebilirsiniz ve ben... biraz daha az resmi ve ... " herkes dinledi, ya yere oturdular ya da çömeldiler. "Babama asla veda edemedim. Babama asla veda edemedim."

Başka bir zaman •AVENGERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin