Eski cihazı taradıktan ve Coulson'a gönderdikten sonra, Y/N önümüzdeki birkaç gün kolay bir zaman geçirdi. Atölyede nöbet tuttu, Tony'nin bir proje üzerinde nasıl çalıştığını dikkatlice izledi. Bir sabah kahvaltı yerken, Tony şaşırtıcı bir şekilde ona katıldı.
"Rodos'la konuşmam gerekiyor." Dedi Tony kendine biraz kahve koydu. "Benimle gelmek zorunda olduğunu varsayıyorum."
"Doğru olduğunu varsayıyorsun. Ne zaman gidiyoruz?"
"Kahvaltı bittikten sonra. Ben sürerim."
Hava Kuvvetleri üssüne vardıklarında, Y/N sessizce Tony tekrar direksiyon başındayken arabaya binmeyeceğine dair sessizce kendine söz verdi.
Daha önce de ölüme yakın deneyimler yaşadı ve Tony araba kullanırken arabada olmak onun endişelendirdi. James Rhodes'un bir tur verdiğini görmek için askıya girdiler."Hava savaşın insanlı mı, insansız mı?" Rhodes, Y/N ve Tony gruba yaklaşırken konuştu. "Deneyimlerime göre, hiçbir insansız hava aracı bir pilotun içgüdüsünü, içgörüsünü, açık olanın ötesinde bir duruma bakma ve sonucunu ayırt etme yeteneğini ya da bir pilotun yargısının önüne geçemez."
"Albay mı?" Tony, Y/N birkaç metre uzakta olarak gruba doğru konuşmaya devam etti. "Neden uçağı olmayan bir pilot olmasın?"
"Bak gökten kim düştü. Bay Tony Stark." Rhodes karşıladı.
"Merhaba, efendim." Tony yürüdü ve elini sıktı bir adam karşıladı.
"İnsanlı ya da insansız demişken." Diye başladı Tony, "ona bahar tatilinde yanlış tahmin ettiği zamanı anlatmalısın. Bunu unutma, bahar tatili, 1987. Uyandığın o güzel Bayan."
"Bunu yapma!" Rhodes haykırdı.
"Adı ne?" Tony devam etti.
"Bunu yapma."
"Ivan mıydı?"
"Bunu yapma. Buna inanacaklardır."
"Tamam."
"Bunu yapma."
"Tanıştığımıza memnun oldum." Dedi Tony grupla konuştu.
"Bize birkaç dakika Verin, Çocuklar."Grup hızla yürüdü ve Y/N, erkeklerin arkasında durmak için hareket etti. "Şaşırdım." Dedi Rhodes.
"Neden?" Tony sordu.
"Yemin ederim, seni bu kadar çabuk dolaşırken görmeyi beklemiyordum."
"Yürümekten biraz daha iyiyim."
"Gerçekten mi?"
"Evet. Rhodey, büyük bir şey üzerinde çalışıyorum." Bu hemen Y/N'in dikkatini çekti. "Seninle konuşmaya geldim. Bunun bir parçası olmanı istiyorum."
"Burada bir sürü insanı gerçekten mutlu etmek üzeresin, çünkü basın toplantısındaki küçük dublör, bu bir doozy oldu."
"Bu ordu için değil. Ben ... bu farklı."
"Ne? Şimdi de insancıl falan mısın?"
Görev verildiğinden beri Tony Stark hakkında çok şey okudun. Ve o yalvaran-yalvaran biri değildi. Gerçekten Rhodes'un dinlemesini istiyordu.
"Hayır. Aklını başına getirmek için zamana ihtiyacın var. Ciddiyim"
"Tamam."
"Seni görmek güzel, Tony."Rhodes döndü ve Y/N'i fark etti. "Sizi görmek de güzel, Bayan Barnes."
"Albay," Y/N yürürken hafif bir başını salladı.
"Hadi gidelim." Dedi Tony, hızlı bir şekilde yola çıktı.
"Efendim." Dedi Y/N, ona yaklaşırken, " Albay'ın yardımını ne istediğinizi sorabilir miyim?"
"Sadece bana eline ne olduğunu söylersen."
Y/N nefes aldı. "Ne? Ben-Um ... -"
"Reaktörü çıkardığında fark ettim. Hikaye nedir?"
"Bay Stark, anlamıyoru-"
"Biliyor musun?" Tony döndü ve arabaya ulaştıklarında durdu. "Senin hakkında daha fazla şey öğrenebildiğim zaman, belki de yardım edebilirsin. JARVİS'E seni arattım Bayan Barnes. Orada senin hakkında yeterince şey yok ve belki de işin yüzünden, ama yine de. İlginç biraz. Yani, eline ne olduğunu anlattığında ne üzerinde çalıştığımı biliyor olacaksın ya da sorular sorabilirsin. Tüm gerçeği ile. Anlaşıldı mı?"
Y/N şok oldu. Tony'den böyle bir tepki beklemiyordu. Korkuyor muydu? Mağarada yaralandığı gibi ona da zarar verebileceğinden mi korktun? Cevabını yeterince hızlı vermediğinde, Tony gözlerini yuvarladı ve arabaya bindi. Y/N eline bakmaya başladığında kapıyı çarptı. O musallat düşüş hakkında düşünmemek için elinden geleni yaptı.
"Gelecek misin?" Tony, açtığı pencereden konuştu. "Yoksa yürüyor musun?"
Y/N başını salladı, yolcu koltuğuna aceleyle oturdu ve göz teması kurmadı. Konağa dönüş yolu boyunca sessizlik sürdü. Tony varışta hemen atölyesine gitti ve Y/N evin etrafında dolaşmak için dışarıda kaldı. Yeterince uzakta olduğunu hissettiğinde Coulson'u aradı.
"Haber var mı?" Coulson sordu.
Y/N hızlı bir şekilde konuştu. " Bu görevden çekilmem gerekiyor." Dedi.
"Ne-neden?"
"Sorular soruyor. Ve sorduğu sorulara asla cevap veremem.""Y/N, yalan söylemelisin. Bunu daha önce de yaptın, bu iş dışında."
"Diğer görevlerin hiçbiri geçmişimle ilgili değildi. Sen ve Fury buna inanmak isteseniz de istemeseniz de Tony Stark'ın geçmişimle bir ilgisi var. Babası ve ben artık burada kalamam."
"Elini sordu, değil mi?" Y/N cevap veremedi. "Y/N, bunu yapabilirsin. Elinle ilgili bir hikaye hazırla veya soruyu görmezden gel."
"Korkuyorum Phil," Y/N fısıldadı. "En son biri bana sorduğunda, haftalarca kabuslar gördüm. Ya... Ya bir kabus görürsem ve o beni bulursa?"
"Seni bir kabusun ortasında bulursa, beni ara ve en kısa sürede seni almak için orada olacağım. Ama, Y/N, en son bir tane gördüğünden beri neredeyse bir yıl oldu. Bunun için kendini zorlama."
"İyi." Derin bir nefes verdi. "İyi. Teşekkürler, Phil."
"Herzaman. Ve göğüs parçasındaki özellikler için teşekkürler, mühendisler hala ona bakıyor."
"Bunu çözeceklerini düşünmüyorum. Sonuçta, bu Stark teknolojisi. Bir mağarada yapılmış olsa bile."
"Başka bir şey bulursan bana bildir."
"Tabi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka bir zaman •AVENGERS
Novela JuvenilY/N Rogers, ikiz kardeşi Steve'e kıyasla daha sağlıklı genleri aldı. Ama ikisi de eşit miktarda aptallık ve inatçılığa sahipler. Bu nedenle, İkinci Dünya Savaşı'nda yardım ediyor ve 2008'de uyanıyor. Tanıdığı kimse olmadan. Y/N SHIELD ile çalışırken...