27

1K 153 144
                                    

Obadiah'ın adamları gelip onu aldıkça hiçbir şey yapamadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Obadiah'ın adamları gelip onu aldıkça hiçbir şey yapamadı. Onu 16. bölüme getirdiler, zincirlerle bağladılar. Yavaş yavaş, kesinlikle istediği kadar hızlı değil, Y/N tekrar hareket etmeye ve hissetmeye başladı.

"Sonunda." Diye başladı Obadiah, takımına doğru yürüdü. "son parçam var."

Y/N'in gözleri, ne tuttuğunu fark ettiğinde genişledi. "Hayır!" Bağırdı, etrafta dolaştı. "Ne yaptın?"

Obadiah, reaktörü yerleştirirken "yapmam gereken şey." Dedi. Bir bilgisayara taşındı, açıkça takım elbisesine yazılım yükledi. "Hala seninle ne yapacağımı tartışıyorum."

"Ne tartışması?"

"Sen çok inatçı bir kadınsın. Onları bu şekilde seviyorum. Ama aynı zamanda çok fazla şey biliyorsun."

İkisi de duydu ve kapının yanında küçük bir patlama oldu ve başlarının ona doğru kaymasına neden oldu. Y/N rahatlama hissetti. SHIELD olduğunu biliyordu. Obadiah kostümün içine acele etti ve ışıkları kapattı. Hızlı bir şekilde Y/N'in arkasındaki zincirlere yöneldi, onu yakaladı ve ağzına zırhlı bir el koydu. Adımların yaklaştığını duydu.

"Haklıymışsın gibi görünüyor." Coulson'un sesi gözlerinde çaldı. "Bir kostüm tasarlıyorlardı."

Pepper'ın "daha büyük olacağını düşündüm." Dediğini duydu.

Y/N tony'nin takımına mağaradan baktıklarını fark etti. Kandırılacaklardı. Odanın etrafında daha fazla ayak sesi duydu. Etraflarındaki zincirler hala biraz çınlıyordu ve Pepper'ın onlara doğru yürümesine neden oldu. Pepper şaşı, her şeyin bağlı olduğunu fark etti, gözleri hızla genişledi.

"Aman Tanrım!" Diye bağırdı. "Y/N!"

Coulson ve diğer ajanlar hızla başlarını Pepper'ın sesine doğru çevirdiler. Bir şey yapılmadan önce, Y/N'in arkasındaki kostüm parlamaya başladı.

Kostüm Y/N'i zincirlerden çıkardı ve Pepper'a saldırmadan önce odanın her tarafına attı. Ajanlar takım elbiseye ateş etmeye başladığında kapıya doğru koşarak çığlık attı.

Y/N'in fırlatılması, başını bir zincire çarpmasına neden oldu. Alnından kan akmaya başladı. Ama onu durdurmasına izin veremezdi. Zincirlerden kurtulmaya çalıştı. Obadiah ve adamları bir konuda aptalca davrandılar, Y/N'in silahlarını ona bıraktılar. Ayağa kalktı ve diğer ajanlara doğru yürüdü.

"Ajan Rogers." dedi biri. "İyi misin?"

"Ben Y/N Barnes, ajan." Diye yanıtladı. "Hala bir görevdeyim."

"İyi misin?" Coulson ona geldi. "Kanaman var."

"İyi olacağım. Obadiah'ı durdurmam gerek."

"Silahlar kostüm üzerinde çalışmıyor."

Başka bir zaman •AVENGERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin