25

1K 151 40
                                    

Y/N bir pantolon takımı giymiş, silahlarının ve bıçaklarının gizlendiğinden emin olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Y/N bir pantolon takımı giymiş, silahlarının ve bıçaklarının gizlendiğinden emin olmuştu. O ve Pepper, Stark endüstri karargahına ve hatta binaya kadar sessizdi. Y/N, Pepper'ın liderliğini takip etti, ancak onun yanında kaldığından emin oldu. Pepper'ın sinirlerinin Tony'nin ofisine yaklaştıkça yayıldığını hissedebiliyordu. Orada olduklarında, Pepper Y/N ile sandalyede onun arkasında oturdu. Pepper flash sürücüyü taktı ve bilgisayara giriş yaptı. Sürücü hayalet sürücüyü hemen buldu. Dosyaları indirmek için çekmeye başladı. Dosyalardan biri ortaya çıktı ve Y/N'i hafifçe boğdu. Dosyada bir kostümün taslakları vardı. Tony'ninki gibi, ama daha hantal.

"Sektör 16 mı?" Pepper sessizce sorguladı. "Ne yapıyorsun, Obadiah?"

"Bu bir kostüm." Diye fısıldadı Y/N. "Tony'ninki gibi."

Başka bir dosya çıktı. Bir video oldu. Pepper preslenmiş oyun. Kadınların ikisi de tekrar görmek için yaklaştılar. Tony'nin etrafını saran bir grup adam vardı, hepsi ona silah doğrultuyordu. Adamlardan biri Arapça konuşuyordu. Pepper hızlı bir şekilde bilgisayarın videoyu çevirmesini sağladı.

Video seslendirme, "bize öldürmek için bize ödediğiniz hedefin büyük olduğunu söylemedin Tony Stark. Dedi. "Gördüğün gibi, Obadiah Stane—"

"Haklıymışım." Y/N fısıldadı.

"- aldatmacanız ve yalanlarınız size pahalıya mal olacak." Diye devam etti. "Tony Stark'ı öldürmenin bedeli arttı."

"Yani," Obadiah'ın patlayan sesi kapıdan geldi ve her iki kadının da atlamasına neden oldu. Y/N yavaşça kolundaki bıçağı eline getirdi. "Bu konuda ne yapacağız?" Obadiah sordu, odaya girdi. Pepper, Obadiah ve bilgisayar arasında gergin bir şekilde bakarken, Y/N sakin kaldı. "Neler yaşadığını biliyorum, Pepper." Ofiste bulunan alkolün bir kısmını kendine döktü. "Tony. Her zaman iyi şeyler alır, değil mi?"

Pepper, sürücüyü bir gazete ile kaplarken sinir bozucu bir kıkırdama yaptı. Y/N'in gözleri Obadiah'ın figürünü asla terk etmedi. Adam iki kadına yönelmeye başladı. Y/N hızla, ama neredeyse hiçbir hareketi ile, ekran koruyucu bilgisayar değiştirdi.

Obadiah, "eve geldiğinde çok mutluydum." Dedi. "Sanki onu ölümden geri aldık. Şimdi anladım ki Tony eve hiç gelmedi, değil mi? O mağarada bir parçasını bıraktı. Kalbimi kırıyor."

Pepper, "o karmaşık bir insan." Dedi. "Çok şey yaşadı. İyi olacak bence."

"Sen çok nadir bir kadınsın." Obadiah Pepper'a baktı. "İkiniz de öylesiniz." Gözleri daha sonra Y/N'e kaydı. " Tony ne kadar şanslı olduğunu bilmiyor."

Pepper alay etti. "Teşekkür. Teşekkürler. Daha oraya dönmek istiyorum."

Pepper ayağa kalktı, gazeteye ve altına gizlenmiş bir flash sürücüye uzandı. İki kadın odadan çıkmaya başladı.

"Bu bugünün Gazetesi mi?" Obadiah onlardan sonra aradı.

"Evet." Diye yanıtladı Pepper.

"Sakıncası var mı?" Obadiah onlara doğru yürürken elini uzattı.

"Bir şey değil." Pepper üzerine uzattı.

"Bulmaca."

"Şüphesiz."

"Bayan Barnes'ı da bir saniyeliğine ödünç alabilir miyim?"

Pepper başını sallayan Y/N'e baktı. "Evet, tabii ki. Arabada bekliyor olacağım."

"Zahmet etme." dedi Y/N. "Şirket arabalarından birini ödünç alabilirim. Beklemeye gerek yok. Ayrıca sanırım seni bekleyen bir randevun var."

"Oh evet. Gidip icabına baksam iyi olacak." Pepper döndü ve kapıya doğru yöneldi.

"Kendine iyi bak." Dedi Obadiah. Kapı kapatıldıktan sonra, hemen bilgisayara doğru ilerledi.

"Benimle konuşmanız mı gerekiyordu, Bay Stane?" Y/N sorguladı.

Obadiah, dosyanın açıldığını gördükten sonra klavyeye çarparak onu görmezden geldi. Y/N'e baktı, ona doğru yürüdü. Hemen silahını çıkardı.

Obadiah, "sadece bir güvenlik görevlisinden daha fazlası olduğunu biliyordum." Dedi. "Kimin için çalışıyorsun?"

Y/N, "önemli değil." Dedi. "Tony'yi öldürmek için neden on yüzüğü ödedin?"

"Oh ..." Obadiah Y/N'e baktı. "Şimdi ona karşı hisler yakaladın, değil mi?"

"Bu benimle ilgili değil."

"Yine de öyle değil mi? Tony'yle galada nasıl etkileşime girdiğinizi gördüm. Sen onun için bir korumadan çok daha fazlasısın. Ve bu benim için işe yarayabilir."

Obadiah Y/N'e birkaç adım daha yaklaştı. hala silahı ona tuttu. İş gününün ortasında onu ofiste vurmanın akıllıca olmayacağını biliyordu, ama çok cazip geldi. Y/N kulaklarına fişler koyarken izledi. Kaşlarını şaşkınca kaldırdı. Sonra elinde küçük bir cihaz fark etti, ama bir şey yapmadan önce düğmeye bastı. Cihaz, Y/N'in donmasına neden olan yüksek bir ses çıkardı. Bacakları dışarı çıktı ve yere düştü.

"Endişelenme, felç kısa vadeli." Obadiah Y/N'in yanında diz çöktü. "Tony'den ihtiyacım olanı aldıktan sonra senin için geri geleceğim." Dik durdu, ceketini düzeltti. "Umarım bugün veda etmişsinizdir. Birbirinizi bir daha göremeyebilirsiniz."

✨✨✨✨

Sınır
45 oy
25 yorum

Hikayeyi beğeniyor musunuz

Başka bir zaman •AVENGERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin