47

555 82 33
                                    

Steve kızgındı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Steve kızgındı. Ona musallat olan tüm anılara kızgın. Savaşın anıları. Buza çarpmadan önceki hayat. Sürekli olarak kum torbalarını fiziksel olarak incitiyormuş gibi dövdü, anılarını bastıracaktı. Kafası o kadar karışıktı ve çantayı atmaya odaklanmıştı ki Steve, Fury'nin spor salonuna girdiğini fark etmedi. Fury, Steve'in torbayı yumruklamasını ve torbanın odanın karşı tarafına uçmasını izledi. Zorlukla nefes alan Steve, başka bir torba aldı ve yumruklamaya geri döndü.

"Uyuyamıyor musun?" Fury varlığını belli ederek sorguladı.

"Yetmiş yıl boyunca uyudum efendim." Diye yanıtladı Steve, yumruk atmaya devam ederek. "Sanırım kotamı doldurdum."

"Geçen zaman boyunca bazı hatalar yaptık. Bazılarıysa çok yakın zamanda oldu."

"Aynen öyle."

"Beni tekrar dünyaya mı çıkaracaksınız?"

"Onu kurtarmanı istiyoruz." Fury, Steve'e Tesseract hakkında bilgilerle dolu bir dosya verdi.

"HYDRA'nın gizli silahı." Dedi Steve, Tesseract'ın bir resmini görürken.

"Howard Stark seni ve Y/N'yi ararken bunu okyanustan çıkardı. Bizimle aynı şeyi düşünmüş. Tesseract, sınırsız enerji üretmenin anahtarı olabilir. Bu, dünyanın şiddetle ihtiyaç duyduğu bir şey."

"Sizden kim çaldı?"

"Onun adı Loki. Buralı değil. Varım diyorsan seni bu konu hakkında fazlasıyla bilgilendirmek gerekecek. Dünya senin bildiğinden çok daha tuhaf bir hal aldı."

"Artık şu noktada beni şaşırtacak bir şey kaldığını sanmıyorum."

"On dolarına iddiaya varım ki yanılıyorsun. Evinde seni bekleyen bir bilgilendirme paketi var." Steve ayağa kalktı, kullanılmamış bir kum torbasını aldı ve kapıya yöneldi. "Tesseract hakkında bize söyleyebileceğin bir şey varsa bunu duymak isteriz."

"Onu okyanusta bırakmalıydınız. Ama eminim Y/N bunu sana zaten söylemiştir."

Steve'in duraklamasına neden olan "Y/N hakkında," "Tesseract'ı izlemekle görevlendirildi. Ve bir şey keşfettik." Steve, Fury'e bakmak için döndü. "Genellikle insanlaı kıran biriyim ama bence bu onun sana açıklaması gereken bir şey."

"Eve gider gitmez onu arayacağım." Steve dışarı çıkmak için arkasını döndü.

"Aslında bu gece müsait değil," dedi Fury, Y/N'nin şu anda kafa travması nedeniyle izlenen helikopterin tıbbi kanadında olduğunu bilerek. "Ama söz veriyorum onu ​​yakında göreceksin."

Phil Coulson hiçbir zaman kin besleyen biri olmadı. Ama Stark Kulesi'ne girerken, geçen yıl Tony'nin doğum günü partisinden sonra Y/N'nin nasıl göründüğünü hatırlamadan edemedi. Phil, Tony'nin aklının başında olmadığını biliyordu, ama bu yine de olanlardan hiçbirini iyi yapmıyordu. Y/N tepeden tırnağa incinmişti ve Phil henüz ona söylememişti, gecenin çoğunu uykusunda Tony ve Bucky'i arayarak geçirdi. Phil, Tony'nin numarasını çevirirken içini çekti, sabırla asansörün hareket etmesini ve onun cevap vermesini bekledi.

Başka bir zaman •AVENGERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin