Najednou jsme uslyšeli třepotání křídel.
A uviděli jsme hejno klíčů vznášející se nad našimi hlavami. ,,Musíme najít ten správný klíč abychom otevřeli dveře." Křikla Hermiona. Ron začal vyskakovat do vzduchu a snažil se chytit náhodné klíče. ,,To k ničemu nevede Rone." Řekl zoufale Harry. Otočila jsem se za sebe a uviděla Malfoye, který se beznadějně rozhlížel po ztemnělé místnosti. Najednou jsem koutkem oka zahlédla koště. ,,Podívej koště!" Zaklepala jsem Harrymu na rameno. ,,Já už jsem našla ten správný klíč - je to ten se zlomeným křídlem!" Otočila se na nás Hermiona. ,,Já ten klíč chytím." Ozval se Malfoy. ,,V žádném případě!" Protestoval Ron. ,, Nehádejte se, nebo se tam nikdy nedostanem!" Okřikla je Hermiona. ,, Kam vlastně jdeme?" zeptal se Malfoy. ,,To tě nemusí zajímat." Prskl jedovatě Ron. ,,Nechte toho, Harry prosím chyť ten klíč, nemáme moc času." ,,Tak jo." Řekl otráveně Malfoy. Harry tedy nasedl na koště a začal chytat klíč. V jednu chvíli hejno klíčů málem shodilo Harryho z koštěte. Konečně se Harrymu podařilo chytit ten správný klíč a snesl se k zemi. Harry podal klíč Hermioně a ta chtěla otevřít dveře, najednou se ale hejno otočilo naším směrem a velmi rychle se k nám rozletělo. Hermiona rychle strčila klíč do klíčové dírky, odemkla, my jsme se rychle přesunuli do vedlejší místnosti a Hermiona spešně zabouchla dveře.
,,To bylo o fous" Oddychla jsem si.Nebojte ještě žiju 😂. Po mé "menší" pauze se pokusím vydávat kapitoly častěji. Doufám, že se vám dnešní kapitola líbí, budu ráda za ❤ a 💬.
Annie 💚
PS- kdybyste znali někoho kdo dělá covery na knížky tam mi prosím napište tady na Wattpad nebo na Instagram _.an._.nie_