Annie
Stojím s rodiči na nástupišti 9¾ kolem nás pobíhá spousta lidí najednou uvidím červený vlak, ze kterého ještě stoupá pára, je to Bradavický expres. Matka mě naposledy objímá a já nastupuji do vlaku.Chvilku hledám kupé, když tu se u jednoho zastavím sedí v něm zrzavý a černovlasý chlapec. Pomalu otevřu dveře a zeptám se:„Je tu volno?"
Chlapec s černými vlasy odpoví:„Ano jistě já jsem.." Skočím mu do řeči:„Ty jsi Harry Potter!", „Oh promiň já jsem Annie Peverell."
„A ty jsi?" Ukážu na zrzavého chlapce.
„Ron Weasly." Odpoví s plnou pusou. Po představení jsme si povídali:Harry: Annie?
Annie: Ano?
Harry: Do jaké koleje si myslíš, že tě Moudrý klobouk zařadí.
Annie: Nevím. (Zalhala jsem)
A do jaké koleje si myslíš, že zařadí tebe?Harry: Myslím, že do Nebelvíru. A co ty Rone?
Ron: Mě je to celkem jedno, ale ať mě hlavně nezařadí do Zmijozelu.
Annie
A tak se naše konverzace točila kolem Bradavic. Hlavně se kluci nesmí dozvědět nic o mojí rodině.Ron
Ta Annie mi připadá hrozně milá rád bych se s ní a Harrym dál kamarádil.Harry
Už se strašně těším do Bradavic doufám, že s Annie a Ronem budeme ve stejné koleji a i kdyby ne tak by mi to nevadilo. Takhle přemýšlím celý zbytek cesty, když tu najednou rozrazí dveře kudrnatá čarodějka....Takže tohle by bylo vše pro "třetí" kapitolu moc vám děkuji vám za všechnu podporu.
(PS: budu moc ráda za nějaké liky😁)
Annie💚