8.

112 9 1
                                    

Stál tam Filch s paní Norrisovou...

Oba dva jsme se zastavili, nevěděli jsme co máme dělat. Stáli jsme u poličky a čekali jsme, co se stane. ,,Je tady někdo?!" Zaskřehotal Filch a šel směrem k poličce, kde se nacházela křičící kniha a rozbitá lucerna. Ani jeden jsme nezaváhali a vyrazili jsme z knihovny. Chtěli jsme zahnout za roh, ale uslyšeli jsme hlasy. ,,n-nevím p-proč jste ch- chtěl abychom se sešli Severusi..." ,,Myslel jsem, že vám to došlo." Pronesl chladně Snape. ,,Už jste přišel na to, jak projít kolem tě Hagridovi příšery?" Pokračoval Snape.,,A-ale Severusi, j-já." ,,Musíte se rozhodnout na čí straně stojíte Quirelle." Chudák Quirell, určitě Snape chce, aby mu řekl, jak se dostat ke Kameni mudrců. ,,J-já n-nevím co m-máte-." ,,Velice dobře víte, co mám na mysli." Chytl Snape Quirella pod krkem. ,,Rozmyslete se, jestli jsme přátelé nebo ne." Pustil ho a odešel. Quirell tam ještě chvíli stál a něco si sám pro sebe mumlal, nakonec taky odešel. Harry se ke mě naklonil a pošeptal mi: ,,Annie musíme rychle za Hagridem." ,,Ale proč Harry?" ,,Uvidíš, teď rychle pojď." Sebíhali jsme z kopce u hradu a už z dálky bylo vidět, že se u Hagrida svítí. Harry zaklepal na dveře a otevřel Hagrid v zástěře a kuchyňských rukavicích. ,,Ahoj Harry, co tady děláš?" Pak stočil svůj pohled na mě: ,,Myslím, že my se ešte neznáme, já sem Hagrid." ,,Já jsem Annie." představila jsem se na oplátku Hagridovi. Hned jak jsme vešli dovnitř, všimla jsem si plápolajícího krbu, ve kterém byl zavěšen kotlík s něčím vevnitř. ,,Co to je Hagride?" Ukázal Harry na kotlík. ,,To je dračí vejce." Pronesl pyšně Hagrid. ,,Ale Hagride, kde jsi ho sehnal?!" ,,Vyhrál jsem ho včera večír v hospodě, za chvíli by se měl vylíhnout."Hagrid vytáhl vejce z kotlíku . ,,Je to norskej vostrohřbetej, prej je vzácnej." Vejce se začalo línout. Nejdřív začala pukat skořápka, z vajíčka vylezlo malé dráče. Najednou se něco pohlo za oknem. ,, Malfoy" řekl Harry. ,,Hagride myslím, že bychom měli jít, pojď, Harry. Vyšli jsme z hájenky směrem k hradu. V bráně stála postava, profesorka McGonagallová. ,,Vy dva", ukázala na nás. ,,Pojďte za mnou do kabinetu." Vešli jsme dovnitř,  v kabinetu stál ještě někdo, byl to Malfoy. McGonagallová si sedla za stůl ,,Všichni tři dostanete školní trest." ,,Paní profesorko, asi jsem přeslechl, říkala jste všichni tři?" ,, ano, všichni tři, pane Malfoy, byl jste přece taky v nepovolenou hodinu na školních pozemcích, a za každého z vás odečítám vaší koleji 20 bodů." ,,Zítra večer si odbyjete váš trest, sejdete s panem Filchem u hlavní brány." Víc už nám nepověděla, takže jsme se celí rozmrzelí vraceli na své koleje.

Následující večer
Annie, Harry a Filch stály u Hlavní brány, čekali  jen na Malfoye. Konečně přišel a mohli vyrazit k Hagridově hájence. U hájenky stál Hagrid s Tesákem, v ruce drží kuši a lucernu. ,, To jste vy Filchi? Tak pojďte, ať můžeme začít."  ,,A co budeme dělat?" zeptal se Malfoy." ,,Pudem do Zapovězenýho lesa, mám pro vás takovej úkol." ,,Do lesa." Opakoval Malfoy a jeho hlas nezněl tak chladně, jako obvykle. ,,Ale tam přece v noci nemůžeme - jsou tam všelijaká stvoření - slyšel jsem, že i vlkodlaci a-." To ste si měli rozmyslet, než ste udělali lumpárnu a teď už poďte, když budete se mnou nebo s Tesákem, tak se vám nemá co stát." Utnul ho Hagrid. Došli jsme k okraji lesa. ,,Teď se rozdělíme, Harry, poď se mnou, a vy dva děte spolu." ,,Chci jít s Tesákem." Vyhrkl Malfoy. ,,Proč ne, ale musim tě upozornit, že je pěknej strašpytel." ,, Podívejte tamdle." Ukázal někam Hagrid, všichni jsme se tam podívali, na malé lesní cestičce byly stříbrné kapky a čím byly dál od okraje lesa, tím byly větší. ,,To je krev jednorožce." Okomentoval Hagrid. ,,Něco ho vošklivě poranilo a my ho pujdeme najít, abysme ukončili jeho trápení." ,,Ale co, když nás to něco najde." Řekl rozklepaně Malfoy. ,,Jak už sem řikal, nemůže se vám nic stát." Ujistil nás Hagrid a vyrazili jsme do lesa.

Konečně jsem vydala další kapitolu 😁
Doufám, že se vám líbí
Annie 💚

[699 slov]

First Year In HogwartsKde žijí příběhy. Začni objevovat